Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Nice!! Dan zal de mijne hopelijk snel door meneer de postbode hier afgeleverd worden
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Marc, wat krijgen we nou?????
Ik dacht dat jij voor de Naish Park 2012 ging?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Lekker hoor Marc, kan je eindelijk eens beginnen met progressie te maken
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi hoor Marc, weg met die ouwe Cabrinha meuk
|
|
|
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
vind de 2014 Cab's SB 10x mooier en ze varen super...Heb je die wel getest Marc? Of was dit een 'speciale' aanbieding?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
vind de 2014 Cab's SB 10x mooier en ze varen super...Heb je die wel getest Marc? Of was dit een 'speciale' aanbieding? De Cabrinha Switchblade vaart top voor wanneer je vooral hoog wilt springen, uithaken is niet echt toegankelijk want dan moet je best goed zijn. Geld is geen issue, als ik op basis daarvan kites had moeten kopen waren het geen Slingshot kites geworden. Ziet er goed uit Marc, vanwaar je keuze voor de rpm?
Gewoon de algehele feel tijdens het varen, uithaken gaat eenvoudig en omdat ik daar niet de beste in ben is dit wel iets om mee verder te gaan. Je kan de kite ook precies daar sturen waar je wilt, snel en direct. Ook het springen en loopen zijn prima in orde dus dan valt alles ineens op zijn plaats.
|
|
|
geloof68
|
Marc gaat gewoon tegen de stroom in; eerst Best toen de wereldkampioen met RPM's vloog en nu precies andersom.
Ik voel een hoogte battle aankomen tussen Rob en Marc. Zal Rob - ondanks de extra kilo's - toch hoger springen?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Marc gaat gewoon tegen de stroom in; eerst Best toen de wereldkampioen met RPM's vloog en nu precies andersom.
Ik voel een hoogte battle aankomen tussen Rob en Marc. Zal Rob - ondanks de extra kilo's - toch hoger springen?
Dat heb je helemaal bij het rechte eind, ik vaar wat ik fijn vind en let niet op wat andere doen. Van Rob moet ik het nu wel winnen, die gast is 30kg aangekomen. Maakt toch weer een metertje of 3 uit denk ik.
|
|
|
geloof68
|
Zijn er alweer 10 kilo af , dat doet tie snel !
|
|
|
Morres
|
wtf, rpm's?!!?
|
|
|
Langbeest
|
Mooi Marc, veel plezier ermee
|
|
|
feddomw
Gast
|
wtf, rpm's?!!?
Had je gedacht dat 'ie Gaastra ging varen dan? :')
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
wtf, rpm's?!!?
Had je gedacht dat 'ie Gaastra ging varen dan? :') je was me net voor.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
wtf, rpm's?!!?
Had je gedacht dat 'ie Gaastra ging varen dan? :') Die kans was ook zeer reëel maar om bepaalde redenen is dat niet doorgegaan. Overigs heb ik voor de RPM gekozen omdat ik die ook echt heel fijn vind varen en zoals eerder gezegd geld was geen issue.
|
|
|
KappuhH
|
Lijkt me wel een nieuwsitem waard toch? Nu Youri en Ruben weg zijn bij SS is Marc aan boord gekomen...
|
|
|
geloof68
|
Veel plezier ermee Marc!
Hoort inderdaad in de nieuwsrubriek thuis Hendrik.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Veel plezier met je nieuwe meuk Marc ......
|
|
|
MDekker
Geen avatar
|
Naish Apex aangeschaft als replacement van Cabrinha Sync
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Die zitten echt meesterlijk MDekker! Marc dus ook eindelijk kites gekocht, have fun met je RPMs!
|
|
|
|