|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Van de week mijn droogpak weer uit de kast gehaald (uiteraart nog niet om te kiten) en die bleek de zomer niet goed te hebben doorstaan...hij ligt altijd in mijn schuur en daar is het waarschijnlijk te heet geweest en daardoor zijn mijn rubbers totaal uitgedroogd en gescheurd. Daarom maar een nieuwe besteld ...bij Barry van Stormchaser een droogpak van Ocean rodeo (Soul) in de kleur blauw...ziet er mooi uit ......ben er nu weer winterklaar.
|
|
|
|
TBK
|
Mooi pak Fank, ga je absoluut veel plezier aan beleven. De kwaliteit is top van OR !
|
|
|
|
|
CvdM
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik heb de Soul ook in bestelling staan, hopelijk kan ik hem snel in het echt bewonderen
|
|
|
bertvh
|
hey frank , als je daar mee in spanje uitpakt kan je eten wat je maar wil zonder 1 grammetje bij te komen!!!
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Gisteren nieuwe boots in ontvangst mogen nemen aangezien m'n 1,5 jaar oude Ronix boots toch versleten zijn ondertussen. Cabrinha H3 boots, zullen we eens zien of deze langer mee kunnen gaan.
|
|
|
FlyingHigh
|
Zit je er komend seizoen weer warmpjes bij Zwaffie
|
|
|
Yoram
|
Gisteren nieuwe boots in ontvangst mogen nemen aangezien m'n 1,5 jaar oude Ronix boots toch versleten zijn ondertussen. Cabrinha H3 boots, zullen we eens zien of deze langer mee kunnen gaan.
Nice Henkie, nu nog nieuwe vliegertjes?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Nice Henkie, nu nog nieuwe vliegertjes? Dat is wel de planning, zodra ik gevonden heb wat ik zoek (en m'n huidige set verkocht heb)
|
|
|
|
Ro@ld
|
Zeker mooi pak voor weinig waar verkopen ze dat voor die prijs?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zeker mooi pak voor weinig waar verkopen ze dat voor die prijs?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Was gister op de sample sale, je moet wel geluk hebben dat de juiste maat er is
|
|
|
CvdM
Logs: 0 | 4 uur
|
Was gisteren ook op de sample sale, ik ga meestal elke editie maar had nog nooit zoveel keuze in wetsuits gezien als deze keer. En ik was op zondag laat in de middag, meeste is dan al verkocht. Een vriendin van me kocht een prachtig ION pak voor 120 euro Vorig jaar ook een trapeze daar gekocht met 70 euro korting (is pas nu op de markt gebracht zag ik) Nu ripcurl flashbomb schoentjes gekocht en ripcurl e-bomb gloves Dit weekend is ook mijn Ocean Rodeo Soul binnengekomen, ik heb de 2015 versie gehad, ze hebben besloten de harness zipper weg te laten in het nieuwe model omdat die snel stuk ging. Laat de kou maar komen
|
|
|
KappuhH
|
Was er afgelopen vrijdagavond en een Xcel Infiniti Drylock hooded gekocht. Kost normaal 480 euro, nu 210 euro. Hou ik het deze winter met SUPen wel warm. Voor kiten heb ik een droogpak. Er hingen dit keer inderdaad super veel wetsuits. Maar ook veel die niet heel veel goedkoper waren dan de adviesprijs.
|
|
|
|
pewpew
|
zo gelijk maar aangemeld. zie al dat de vrijdag van eind november al vol zit
|
|
|
Langbeest
|
Jammer dat die rits voor je haak is verdwenen. Is erg makkelijk en heb geen problemen ondervonden, ook nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Wel een toppak
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Was gisteren ook op de sample sale, ik ga meestal elke editie maar had nog nooit zoveel keuze in wetsuits gezien als deze keer. En ik was op zondag laat in de middag, meeste is dan al verkocht. Een vriendin van me kocht een prachtig ION pak voor 120 euro Vorig jaar ook een trapeze daar gekocht met 70 euro korting (is pas nu op de markt gebracht zag ik) Nu ripcurl flashbomb schoentjes gekocht en ripcurl e-bomb gloves Dit weekend is ook mijn Ocean Rodeo Soul binnengekomen, ik heb de 2015 versie gehad, ze hebben besloten de harness zipper weg te laten in het nieuwe model omdat die snel stuk ging. Laat de kou maar komen O das jammer zeg. Ik heb een 2013 model met rits en daaronder een drukknoop. Die knoop is idd niet zo handig, maar die rits vind ik wel echt makkelijk. Hoe doe je dat nu dan? Gewoon je jas boven de haak ofzo?
|
|
|