geloof68
|
Mooi hoor Frank!
Omdat ik graag in een droog wetsuit stap en ik deze winter kan afwisselen met mijn Viper van vorig jaar: Gul Venom.
|
|
|
Reodude
|
Thx.....lekker pakje!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Omdat ik graag in een droog wetsuit stap en ik deze winter kan afwisselen met mijn Viper van vorig jaar: Gul Venom.
Krijg je die Cameltoe er gratis bij ?
|
|
|
geloof68
|
Beetje beroerd plaatje inderdaad .
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Doe je goed andré! Dat hij maar lekker warm mag zitten
|
|
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
De bar is exact hetzelfde gebleven. Verder vliegt de kites iets stabieler en is het klapperen van het doek eruit bij het uitsheeten. Ook de bardruk is gelijkmatiger over de gehele depower lengte.
|
|
|
|
@LaurenS
|
De bar is exact hetzelfde gebleven. Verder vliegt de kites iets stabieler en is het klapperen van het doek eruit bij het uitsheeten. Ook de bardruk is gelijkmatiger over de gehele depower lengte.
Toch knap dat ze daar 8 jaar voor nodig hebben
|
|
|
Big Vin
|
Mooi board mauikiter, die vaart echt heel fijn. Stond ook op mijn verlanglijst maar is (o.a. Door de prijs) uiteindelijk een trax geworden.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Toch knap dat ze daar 8 jaar voor nodig hebben De 7 had het zogenaamd ook al niet.
|
|
|
geloof68
|
Eindelijk binnen: 2015 Monk. Nu nog kiezen voor welke onderkant ik zelf ga. Keuzes .
|
|
|
@LaurenS
|
Niet moeilijk dunkt mij,je gaat toch niet met een aap op je board varen I vote for midnight loverrrrrr
|
|
|
geloof68
|
Staat genoteerd Peter!
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik zou ook voor sexy legsssss gaan Andre!
|
|
|
chico
|
Gaat als een speer... Shit had m kwartslag moeten draaien....Sorry... Hey die heb ik ook. Suuuuuuperrrrr, Misschien je pads/straps iets meer naar je hiel rail verplaatsen. Dit ivm rail houden bij snelle landingen/overpowerede condities.
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Toch knap dat ze daar 8 jaar voor nodig hebben De 7 had het zogenaamd ook al niet. Haha klopt.. is gelukkig nu wel echt verbeterd. Op de extra bridle na geen veranderingen. Had zelf wel gehoopt op een groot ventiel. Verder vind ik m gewoon net als de B7 heerlijke kiten voor wat ik er mee wil en kan doen...
|
|
|
geloof68
|
Bedankt voor je stem Herman! Ik ben eruit na die 2-0 voorsprong en ga voor de midnight lover .
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Haha klopt.. is gelukkig nu wel echt verbeterd. Op de extra bridle na geen veranderingen. Had zelf wel gehoopt op een groot ventiel. Verder vind ik m gewoon net als de B7 heerlijke kiten voor wat ik er mee wil en kan doen... Ik heb begrepen dat de b8 iets beter zou uithaken. minder backstall. Maar waarvan gaat dit ten koste? Lowend? Ben ook benieuwd wat de extra bridle doet. Ik snap ook niet waarom fone nog geen groter ventiel heeft. Ook snap ik niet waarom ze het extra ventiel op de centrestrut gehouden hebben. "Om beter op te kunnen rollen"... Ik heb hem nog nooit gebruikt. Kan mi alleen maar kapot
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Over apen gesproken... ik heb toch maar een Aap-X gekocht. Was in de aanbieding, dus kon em niet laten liggen. Paar sessies meegevaren inmiddels en zit uitstekend!
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Mooi board mauikiter, die vaart echt heel fijn. Stond ook op mijn verlanglijst maar is (o.a. Door de prijs) uiteindelijk een trax geworden.
Thanks Big Vin, idd Select 2014 kost wel wat ja, maar heel ilicht, snel planerend en enorme pop en lang te houden... maar die Trax is ook helemaal niet verkeerd!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Bedankt voor je stem Herman! Ik ben eruit na die 2-0 voorsprong en ga voor de midnight lover . Je bent aan het overcompenseren.... gewoon voor King Kong gaan.
|
|
|