hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Netjes weer hoor! Ozone staat er goed op bij de Sint! Of is hier na de stroopwafel Piet ook sprake van een Ozone Piet of Kite Piet?
|
|
|
Triple-T
Geen avatar
Logs: 0 | 127 uur
|
Gisteren een nieuwe wetsuit gekocht van prolimit type mercury 6/4 en ook nog een thermoshirt met neopreen cap. En gelijk geprobeerd het was echt heerlijk warm heb dik twee uur gekite en helemaal niet koud gehad, was gewooon warm eigenlijk. alleen zo nu en dan koude handen had 2mm handschoenen aan maar viel ook wel mee. Wetsuit laat ook weinig water door, duurde minimaal 20 minuten voor ik een beetje voelde dat het iets nat werd. Het minste was toen ik me moest gaan omkleden, want toen kreeg ik het koud had hem liever aangehouden
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Tijdje geleden binnen gekregen, en de afgelopen 2 dagen uitgeprobeerd. Billabong Xero Enduro 7/6 hooded, gekocht om in te kiten/suppen in plaats van in een drysuit zoals voorgaande winters. Superdik pak, maar nog steeds goed flexibel. Daar moet ik de winter wel mee door komen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hmmm 7/6
Had ik misschien ook beter kunnen halen wat voor een 6/5 word het wat fris nu.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Dan mag je nog wel wat halen om aan te doen tussen je versleten 5/5 en deze 7/6. Dit pak zit echt gigantisch warm Nu alleen nog ergens goede (dikkere) sokjes en goede handschoentjes scoren
|
|
|
audi
|
Hebben jullie geen last dat het water vanuit je cap je pak in loopt? Ik had vroeger ook een pak met cap en had dat probleem altijd wel. Nu heb ik een cap die over mijn pak gaat en heb nu geen last meer.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Pak sluit overal goed aan dus geen problemen mee ondervonden tot nu toe (en al wel wat klappers gemaakt)
|
|
|
|
barry
|
De maat is perfect of Niet? misschien nog een paar Funace boots/soks, en Xero gloves en bent klaar voor de winter.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Weer goed bezig Peter . Dat ombouwsetje werkt perfect! Volgende setje lijnen, worden ook die infexions. Ziet er netjes uit en hoor alleen maar goede verhalen.
|
|
|
Giertje
|
Al draagt een aap een mooie ring het is en blijft een lelijk ding.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ik heb ook die lijnen. Nou lijnen...... zijn eerder kabels... zien er netjes uit
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Met dank aan Andre! (Geloof68). Laat de zomer maar komen!!
Ik dacht dat jij een drysuit afgezworen had?
|
|
|
bertvh
|
doeme dacht dat het niet meer ging waaien DSC04785.jpg alias
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ik dacht dat jij een drysuit afgezworen had? Klopt Marc, maar ik kon dit niet laten lopen. Pak zit echt als gegoten! Zit net zo comfy als een wetsuit.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik dacht dat jij een drysuit afgezworen had? Klopt Marc, maar ik kon dit niet laten lopen. Pak zit echt als gegoten! Zit net zo comfy als een wetsuit. nu wor ik wel eg niewsgierug .......
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo de familie is weer compleet, beetje jammer dat de wind het een beetje laat afweten vandaag.... Op Naar woensdag donderdag dan maar met al het speelgoed!
Thx to Kitesurfcentrum Brouwersdam en Evan voor de Infexionlijntjes..
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo ik kan ook weer ff vooruit in de kou... toch maar bij het vertrouwde recept gebleven. uiteraard met dank aan Eurofun!
|
|
|
geloof68
|
Morgen nog niet nodig, maar alvast in huis voor de koude dagen: Gul Fugitive. Tegenwoordig varen de jonkies al met een drysuit, dus ik laat mijn principes maar los.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen nog niet nodig, maar alvast in huis voor de koude dagen: Gul Fugitive. Tegenwoordig varen de jonkies al met een drysuit, dus ik laat mijn principes maar los.
watjes.... allemaal!
|
|
|