voorbereiding reis

onzin

Berichten: 451
Juni 08, 2009, 16:59:19
edit2Rapporteer  
beste kiters

ik vertrek naar cumbuco eind oktober ben natuurllijk alles al een beetje aan het plannen voor de vakantie nou gaan mn spullen mee. ik heb al het nodige aangeschaft maar nu zit ik nog een beetje te tobben over het feit dat ik 2 kites heb namelijk

naish cult 2008 een 7,5 en een 10,5 weeg zelf maar 50 kilo wat natuurlijk helemaal niks is ik heb me wel een beetje laten vertellen dat ik mischien nog wel een kleinere kite zou moeten hebben omdat de wind daar nogal heftig kan zijn. ik heb de 7,5 nog niet echt kunnen testen met een knoopje of 30 dus weet ook niet tot wanneer ik hem kan hebben

heb ook een beetje lopen zoeken wat de wind daar zal zijn rond die tijd maar ben er niet echt weizer van kunnen worden.

is er iemand die mij een advies kan geven of ik er nog een kleinere bij moet kopen of zo moet laten? kan iemand mij zeggen wat de wind condities daar zijn rond die tijd?

graag jullie reactie


groeten onzin
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #1 Juni 08, 2009, 18:08:00
edit2Rapporteer  

Volgens mij ga je voornamelijk met de 7.5 kiten.

De wind kan er idd hard zijn, maar wel redelijk constant.

De wind is het hardst in Augustus en september.

Dus je kan je aan een knoop of 25 verwachten, maar meer is eerder een uitzondering, natuurlijk doet de natuur waar ze zin in heeft..
Redje

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #2 Juni 09, 2009, 13:12:48
edit2Rapporteer  
Ik zou flink wat condooms mee nemen! Dat brazilie is één groot hoerenhuis!
Wat wil je nog meer wind en vrouwen!
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #3 Juni 11, 2009, 21:43:04
edit2Rapporteer  
moet ik ook eens heen dan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.