Gebruik Slufterstrand tijdens de aanleg

Dree

Berichten: 48
Juni 29, 2009, 23:04:42
edit2Rapporteer  
Ontvangen bericht

De aanleg van Maasvlakte 2 gaat tijdens het badseizoen onverminderd door.
Badgasten zijn dit seizoen op het grootste deel van het Slufterstrand nog steeds welkom, maar om de veiligheid van de recreanten te garanderen zijn bepaalde delen van het Slufterstrand niet toegankelijk, waaronder het nudistenstrand.
 
Via informatieborden bij de strandopgangen en op het strand worden de strandgebruikers ook ter plekke geinformeerd.

Dree
Regiovertegenwoordiger Westvoorne


http://www.maasvlakte2.com/nl/index/show/id/257



Edit: plaatje erbij voor diegen die niet op de link durven te klikken
Fonetic

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #1 Juni 29, 2009, 23:27:30
edit2Rapporteer  
Hmm, das mooi shit. Na afloop van het badseizoen 2009 tot en met medio (?) 2012 geen kitesurfen op de slufter meer... ;(

Kunnen we allemaal verder rijden of met nog meer tegelijk op het toch al overbevolkte "auto"strand!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Juni 29, 2009, 23:47:54
edit2Rapporteer  
mmm net het minder toffe stukje overgebleven.
thx voor de info Dree!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Juni 30, 2009, 12:13:55
edit2Rapporteer  
nudisten?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juni 30, 2009, 13:25:50
edit2Rapporteer  
mmm net het minder toffe stukje overgebleven.
thx voor de info Dree!

Onzin, alleen op zeer warme dagen wanneer er veel badgasten zijn mag je niet in het groene gebied komen. Ik denk als er niemand is niemand moeilijk gaat doen.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 Juni 30, 2009, 14:15:36
edit2Rapporteer  
mmm net het minder toffe stukje overgebleven.
thx voor de info Dree!

Onzin, alleen op zeer warme dagen wanneer er veel badgasten zijn mag je niet in het groene gebied komen. Ik denk als er niemand is niemand moeilijk gaat doen.

Onzin, de kitezone (te zien aan het kiter symbool), is het met blauwe stippellijn omtrokken gebied. En daar is geen lekker branding en geen lekkere poel, hooguit bij zuid en laag is het daar vlak en zit daar een windhoekje.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Juni 30, 2009, 14:19:25
edit2Rapporteer  
Ik zeg toch ook het groene gedeelte. Logisch dat je daar niet mag komen als er veel badgasten zijn. Daar is precies de branding die zo lekker kan zijn...
Sowieso moet niemand tever uitvaren bij ZW of Z de zee op.

Ik zie geen enkel probleem, behalve dat met West en hoog de blokkendamrace nooit meer zal plaats vinden  Undecided
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.