eeuwige zoektocht naar float jacket

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #25 September 03, 2009, 22:38:29
edit2Rapporteer  
http://www.edgeriders.com/oneill-checkmate-comp-vest-2009-oneill-impact-vest-2009-p-2864.html

iemand bekend met dit vest?wil het wel bestellen maar weet niet of me trapeze dan wel goed zit..



Ja die heb ik ook aan gehad. Moet je niet doen!!! Door die blokken is die dikker dan de Gooru en dus past je harnas minder makkelijk.  En dat spul is mega "anti slip" dus is bijna niet aan of uit te trekken. Het zit ook niet lekker op je huid.

H2O van Telstar. Bij de Mc langs de A28 verkoopt alle varianten dus daar kun je altijd even passen. 

Succes
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #26 September 04, 2009, 10:13:36
edit2Rapporteer  
oke bedankt,voor de info die shop is alleen zo n end rijden voor mij ik woon in de buurt van rotterdam..weet je nog andere shops?gr
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #27 September 04, 2009, 11:58:02
edit2Rapporteer  
Gewoon ff aan HJ vragen of aan Spruce of je hun Gooru ff mag aantrekken. Ik weet niet wat je postuur is maar als dat een beetje hetzelfde is heb je al een goed idee. Vervolgens bestel je het via internet Wink
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #28 September 06, 2009, 05:25:27
edit2Rapporteer  
oke bedankt,voor de info die shop is alleen zo n end rijden voor mij ik woon in de buurt van rotterdam..weet je nog andere shops?gr

Heb je geen wakeboard baan of waterski/bootshop in de omgeving?

spruce

Berichten: 451
Antwoord #29 September 06, 2009, 14:11:05
edit2Rapporteer  
check deze shop ff http://www.wakeboardingshop.nl/index.php?page=pages/products&channel=vests

Daar heb ik de mijne ook online besteld
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #30 September 07, 2009, 10:38:59
edit2Rapporteer  
oke dat kan ik ook wel doen,staan alleen 2soorten gooru vesten op 1 van 99.95 en 1 van 69.95!welke heb jij dan?zie er geen verschil in eigenlijk behalve de kleur!
spruce

Berichten: 451
Antwoord #31 September 07, 2009, 15:08:47
edit2Rapporteer  
Ik heb de Gooru 2009 Black gekocht in maatje L.
Die andere sprak me niet zo aan.
Die rits heb je niet nodig en bovendien heeft hij naar mijn idee te grote arm openingen waardoor het vest omhoog kan kruipen.

Met de Gooru 2009 Black kun je ook gewoon heuptrapeze blijven dragen
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #32 September 09, 2009, 00:01:28
edit2Rapporteer  
Als je toch moet bestellen dan kun je ook ik de UK bestellen.
http://www.edgeriders.com/oniell-gooru-padded-vest-coal-black-chalk-radiant-2009-p-4296.html

of

http://www.craigcohoononline.co.uk/buoyancy-vests/2009-oneill-gooru-padded-vest-mens-p-8935.html

Ik weet niet precies wat de koers doet maar ik heb in het verleden veel in de UK besteld en is altijd prima geregeld.
Volgens mij is 69 pond ongeveer 80,- euro  ThumpsUp
Succes
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #33 September 09, 2009, 21:03:40
edit2Rapporteer  
ik heb hem ook binnen,gooru vest!maar wat een gedoe om zo n vest uit te krijgen  zeg me lampie ging bijna uit!op 1 of andere manier plakt tie helemaal vast aan je pak...
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #34 September 09, 2009, 21:09:15
edit2Rapporteer  
ik heb hem ook binnen,gooru vest!maar wat een gedoe om zo n vest uit te krijgen  zeg me lampie ging bijna uit!op 1 of andere manier plakt tie helemaal vast aan je pak...
Even oefenen.. gaat steeds beter. Het hangt ook van de wetsuite af die je aan hebt. Maar hoe beter hij plakt hoe beter het vest in positie blijft zitten.

Uittrekken doe ik als volgt:

Schouderstukken met elke hand gelijktijdig omhoog trekken. Nu heb je iets ruimte om 1 arm in het vest te doen. Met die arm druk je het vest over je hoofd heen.

Succes

Ps waar heb je het vest gekocht?
gecko265

Berichten: 60
Antwoord #35 September 09, 2009, 21:40:09
edit2Rapporteer  
Als je toch moet bestellen dan kun je ook ik de UK bestellen.
http://www.edgeriders.com/oniell-gooru-padded-vest-coal-black-chalk-radiant-2009-p-4296.html

of

http://www.craigcohoononline.co.uk/buoyancy-vests/2009-oneill-gooru-padded-vest-mens-p-8935.html

Ik weet niet precies wat de koers doet maar ik heb in het verleden veel in de UK besteld en is altijd prima geregeld.
Volgens mij is 69 pond ongeveer 80,- euro  ThumpsUp
Succes


dank voor de tips MJ... Ik had zelf ook al in uk gezocht en 1 van de links al gevonden. Maar,.... bij die eerste shop is ie out of stock... 2e shop verzend alleen binnen uk. (althans dat staat onderaan de  pagina.) Ik ga dus nog ff verder zoeken voor een plek waar ze m ook voor die prijs kwijt willen.
En wil nog wel ff passen in een shop.. want dat moeizame uittrekken klinkt niet echt aantrekkelijk na een vermoeiende sessie..
spruce

Berichten: 451
Antwoord #36 September 09, 2009, 22:24:44
edit2Rapporteer  
ik heb hem ook binnen,gooru vest!maar wat een gedoe om zo n vest uit te krijgen  zeg me lampie ging bijna uit!op 1 of andere manier plakt tie helemaal vast aan je pak...

Daar was ik ook eerst bang voor, maar als je goed op het vest kijkt staat er gewoon een handleiding op.
Je moet hem niet als een t-shirt willen uittrekken, maar gewoon je ellebogen eerst naar binnen wurmen
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #37 September 09, 2009, 22:35:32
edit2Rapporteer  
ik heb hem ook binnen,gooru vest!maar wat een gedoe om zo n vest uit te krijgen  zeg me lampie ging bijna uit!op 1 of andere manier plakt tie helemaal vast aan je pak...

Even oefenen.. gaat steeds beter. Het hangt ook van de wetsuite af die je aan hebt. Maar hoe beter hij plakt hoe beter het vest in positie blijft zitten.

Uittrekken doe ik als volgt:

Schouderstukken met elke hand gelijktijdig omhoog trekken. Nu heb je iets ruimte om 1 arm in het vest te doen. Met die arm druk je het vest over je hoofd heen.

Succes

Ps waar heb je het vest gekocht?



oke thanks ik zal nog een paar x  oefenen!
ik heb deze gekocht check link goede prijs toch?

maat M

http://www.wakeboardingshop.nl/index.php?page=pages/products&channel=vests&pagina=2&messagePerPage=6

spruce

Berichten: 451
Antwoord #38 September 09, 2009, 22:37:31
edit2Rapporteer  
ok je t
ik heb hem ook binnen,gooru vest!maar wat een gedoe om zo n vest uit te krijgen  zeg me lampie ging bijna uit!op 1 of andere manier plakt tie helemaal vast aan je pak...

Even oefenen.. gaat steeds beter. Het hangt ook van de wetsuite af die je aan hebt. Maar hoe beter hij plakt hoe beter het vest in positie blijft zitten.

Uittrekken doe ik als volgt:

Schouderstukken met elke hand gelijktijdig omhoog trekken. Nu heb je iets ruimte om 1 arm in het vest te doen. Met die arm druk je het vest over je hoofd heen.

Succes

Ps waar heb je het vest gekocht?



oke thanks ik zal nog een paar x  oefenen!
ik heb deze gekocht check link goede prijs toch?

maat M

http://www.wakeboardingshop.nl/index.php?page=pages/products&channel=vests&pagina=2&messagePerPage=6




Ok je tshirt maat is ook M?
Heb het idee dat de mijne (maat L) net iets krapper had gemogen

sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #39 September 09, 2009, 22:44:11
edit2Rapporteer  
nee mijn tshirt maat is S!en van dat vest maat M,deze zit strak om me lichaam dus dat is wel goed denk
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #40 September 09, 2009, 22:46:08
edit2Rapporteer  
Sjorsie.... die jij gekocht hebt is het 2007 model maar volgens mij zit er niet veel verschil in dus die is prima.

Spruce... die vesten hebben veel rek en het is idd belangrijk dat hij niet te groot is. Ik kan met mijn 193cm en 95kg zowel de maat "M, L als XL" aan.
Ik gebruik dus de L want die zit precies goed qua pasvorm.
spruce

Berichten: 451
Antwoord #41 September 09, 2009, 22:48:12
edit2Rapporteer  
Sjorsie.... die jij gekocht hebt is het 2007 model maar volgens mij zit er niet veel verschil in dus die is prima.

Spruce... die vesten hebben veel rek en het is idd belangrijk dat hij niet te groot is. Ik kan met mijn 193cm en 95kg zowel de maat "M, L als XL" aan.
Ik gebruik dus de L want die zit precies goed qua pasvorm.

Kruipt bij jou niet iets omhoog met een heup trapeze?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #42 September 09, 2009, 22:49:47
edit2Rapporteer  
Wat bedoel je met "iets"  Undecided Wink
spruce

Berichten: 451
Antwoord #43 September 09, 2009, 22:51:05
edit2Rapporteer  
Wat bedoel je met "iets"  Undecided Wink

Haha
Nou dat impactvest natuurlijk Smiley
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #44 September 09, 2009, 22:55:08
edit2Rapporteer  
Dat staat en valt natuurlijk ook bij de bouw van het lichaam en de trapeze en agressieve tricks die je er uit gaat gooien.

In mijn geval trek ik het vest goed naar beneden en doe er dan mijn waist harnas over heen. Het vest en harnas blijven goed zitten en kruipen niet omhoog. Natuurlijk uitzonderingen daar gelaten maar dan is het nog steeds maar erg beperkt.
spruce

Berichten: 451
Antwoord #45 September 09, 2009, 22:58:02
edit2Rapporteer  
Dat staat en valt natuurlijk ook bij de bouw van het lichaam en de trapeze en agressieve tricks die je er uit gaat gooien.

In mijn geval trek ik het vest goed naar beneden en doe er dan mijn waist harnas over heen. Het vest en harnas blijven goed zitten en kruipen niet omhoog. Natuurlijk uitzonderingen daar gelaten maar dan is het nog steeds maar erg beperkt.

Ok want bij mij kruipt hij met een zitrapeze nog wel iets omhoog.
Nou zou er een zogenaamde boardshort-connector op dat ding moeten zitten
Geen idee wat dat zou moeten zijn dan
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #46 September 09, 2009, 23:09:31
edit2Rapporteer  
Dat staat en valt natuurlijk ook bij de bouw van het lichaam en de trapeze en agressieve tricks die je er uit gaat gooien.

In mijn geval trek ik het vest goed naar beneden en doe er dan mijn waist harnas over heen. Het vest en harnas blijven goed zitten en kruipen niet omhoog. Natuurlijk uitzonderingen daar gelaten maar dan is het nog steeds maar erg beperkt.

Ok want bij mij kruipt hij met een zitrapeze nog wel iets omhoog.
Nou zou er een zogenaamde boardshort-connector op dat ding moeten zitten
Geen idee wat dat zou moeten zijn dan
In de flap aan de voorzijde van het vest zitten 2 gaatjes en daar kun je de veter van de boardshort door doen. Als het goed is heeft je boardshort ook een plastic plaatje aan de bovenzijnde van de veter zitten.

Persoonlijk denk ik dat dit weinig zal uitmaken.
spruce

Berichten: 451
Antwoord #47 September 09, 2009, 23:11:22
edit2Rapporteer  
Als dat alles is
Ze kunnen tegenwoordig ook voor alles een boek vol specificaties schrijven
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #48 September 10, 2009, 07:51:13
edit2Rapporteer  
Kortom met die boardshort connector ga je gewoon heel hoog zingen na iedere trick Wink Stel je voor en je trapeze die het zaakje lekker omhoog duwt en nog eens je boardshort  schater
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #49 September 10, 2009, 17:49:25
edit2Rapporteer  
Sjorsie.... die jij gekocht hebt is het 2007 model maar volgens mij zit er niet veel verschil in dus die is prima.

Spruce... die vesten hebben veel rek en het is idd belangrijk dat hij niet te groot is. Ik kan met mijn 193cm en 95kg zowel de maat "M, L als XL" aan.
Ik gebruik dus de L want die zit precies goed qua pasvorm.

ik heb van de week ook een  nieuwe o'neill psycho 2  5/3  2010 bestelt in de UK..maybe gaat tie daat wat beter overheen heb nu een prolimit pak
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.