sjorsie
|
oke bedankt,voor de info die shop is alleen zo n end rijden voor mij ik woon in de buurt van rotterdam..weet je nog andere shops?gr
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Gewoon ff aan HJ vragen of aan Spruce of je hun Gooru ff mag aantrekken. Ik weet niet wat je postuur is maar als dat een beetje hetzelfde is heb je al een goed idee. Vervolgens bestel je het via internet
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
oke bedankt,voor de info die shop is alleen zo n end rijden voor mij ik woon in de buurt van rotterdam..weet je nog andere shops?gr
Heb je geen wakeboard baan of waterski/bootshop in de omgeving?
|
|
|
|
sjorsie
|
oke dat kan ik ook wel doen,staan alleen 2soorten gooru vesten op 1 van 99.95 en 1 van 69.95!welke heb jij dan?zie er geen verschil in eigenlijk behalve de kleur!
|
|
|
spruce
|
Ik heb de Gooru 2009 Black gekocht in maatje L. Die andere sprak me niet zo aan. Die rits heb je niet nodig en bovendien heeft hij naar mijn idee te grote arm openingen waardoor het vest omhoog kan kruipen.
Met de Gooru 2009 Black kun je ook gewoon heuptrapeze blijven dragen
|
|
|
|
sjorsie
|
ik heb hem ook binnen,gooru vest!maar wat een gedoe om zo n vest uit te krijgen zeg me lampie ging bijna uit!op 1 of andere manier plakt tie helemaal vast aan je pak...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ik heb hem ook binnen,gooru vest!maar wat een gedoe om zo n vest uit te krijgen zeg me lampie ging bijna uit!op 1 of andere manier plakt tie helemaal vast aan je pak...
Even oefenen.. gaat steeds beter. Het hangt ook van de wetsuite af die je aan hebt. Maar hoe beter hij plakt hoe beter het vest in positie blijft zitten. Uittrekken doe ik als volgt: Schouderstukken met elke hand gelijktijdig omhoog trekken. Nu heb je iets ruimte om 1 arm in het vest te doen. Met die arm druk je het vest over je hoofd heen. Succes Ps waar heb je het vest gekocht?
|
|
|
gecko265
|
dank voor de tips MJ... Ik had zelf ook al in uk gezocht en 1 van de links al gevonden. Maar,.... bij die eerste shop is ie out of stock... 2e shop verzend alleen binnen uk. (althans dat staat onderaan de pagina.) Ik ga dus nog ff verder zoeken voor een plek waar ze m ook voor die prijs kwijt willen. En wil nog wel ff passen in een shop.. want dat moeizame uittrekken klinkt niet echt aantrekkelijk na een vermoeiende sessie..
|
|
|
spruce
|
Daar was ik ook eerst bang voor, maar als je goed op het vest kijkt staat er gewoon een handleiding op. Je moet hem niet als een t-shirt willen uittrekken, maar gewoon je ellebogen eerst naar binnen wurmen
|
|
|
sjorsie
|
Even oefenen.. gaat steeds beter. Het hangt ook van de wetsuite af die je aan hebt. Maar hoe beter hij plakt hoe beter het vest in positie blijft zitten. Uittrekken doe ik als volgt: Schouderstukken met elke hand gelijktijdig omhoog trekken. Nu heb je iets ruimte om 1 arm in het vest te doen. Met die arm druk je het vest over je hoofd heen. Succes Ps waar heb je het vest gekocht? oke thanks ik zal nog een paar x oefenen! ik heb deze gekocht check link goede prijs toch? maat M http://www.wakeboardingshop.nl/index.php?page=pages/products&channel=vests&pagina=2&messagePerPage=6
|
|
|
spruce
|
ok je t ik heb hem ook binnen,gooru vest!maar wat een gedoe om zo n vest uit te krijgen zeg me lampie ging bijna uit!op 1 of andere manier plakt tie helemaal vast aan je pak...
Even oefenen.. gaat steeds beter. Het hangt ook van de wetsuite af die je aan hebt. Maar hoe beter hij plakt hoe beter het vest in positie blijft zitten. Uittrekken doe ik als volgt: Schouderstukken met elke hand gelijktijdig omhoog trekken. Nu heb je iets ruimte om 1 arm in het vest te doen. Met die arm druk je het vest over je hoofd heen. Succes Ps waar heb je het vest gekocht? oke thanks ik zal nog een paar x oefenen! ik heb deze gekocht check link goede prijs toch? maat M http://www.wakeboardingshop.nl/index.php?page=pages/products&channel=vests&pagina=2&messagePerPage=6Ok je tshirt maat is ook M? Heb het idee dat de mijne (maat L) net iets krapper had gemogen
|
|
|
sjorsie
|
nee mijn tshirt maat is S!en van dat vest maat M,deze zit strak om me lichaam dus dat is wel goed denk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Sjorsie.... die jij gekocht hebt is het 2007 model maar volgens mij zit er niet veel verschil in dus die is prima.
Spruce... die vesten hebben veel rek en het is idd belangrijk dat hij niet te groot is. Ik kan met mijn 193cm en 95kg zowel de maat "M, L als XL" aan. Ik gebruik dus de L want die zit precies goed qua pasvorm.
|
|
|
spruce
|
Sjorsie.... die jij gekocht hebt is het 2007 model maar volgens mij zit er niet veel verschil in dus die is prima.
Spruce... die vesten hebben veel rek en het is idd belangrijk dat hij niet te groot is. Ik kan met mijn 193cm en 95kg zowel de maat "M, L als XL" aan. Ik gebruik dus de L want die zit precies goed qua pasvorm.
Kruipt bij jou niet iets omhoog met een heup trapeze?
|
|
|
|
spruce
|
Wat bedoel je met "iets" Haha Nou dat impactvest natuurlijk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat staat en valt natuurlijk ook bij de bouw van het lichaam en de trapeze en agressieve tricks die je er uit gaat gooien.
In mijn geval trek ik het vest goed naar beneden en doe er dan mijn waist harnas over heen. Het vest en harnas blijven goed zitten en kruipen niet omhoog. Natuurlijk uitzonderingen daar gelaten maar dan is het nog steeds maar erg beperkt.
|
|
|
spruce
|
Dat staat en valt natuurlijk ook bij de bouw van het lichaam en de trapeze en agressieve tricks die je er uit gaat gooien.
In mijn geval trek ik het vest goed naar beneden en doe er dan mijn waist harnas over heen. Het vest en harnas blijven goed zitten en kruipen niet omhoog. Natuurlijk uitzonderingen daar gelaten maar dan is het nog steeds maar erg beperkt.
Ok want bij mij kruipt hij met een zitrapeze nog wel iets omhoog. Nou zou er een zogenaamde boardshort-connector op dat ding moeten zitten Geen idee wat dat zou moeten zijn dan
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ok want bij mij kruipt hij met een zitrapeze nog wel iets omhoog. Nou zou er een zogenaamde boardshort-connector op dat ding moeten zitten Geen idee wat dat zou moeten zijn dan In de flap aan de voorzijde van het vest zitten 2 gaatjes en daar kun je de veter van de boardshort door doen. Als het goed is heeft je boardshort ook een plastic plaatje aan de bovenzijnde van de veter zitten. Persoonlijk denk ik dat dit weinig zal uitmaken.
|
|
|
spruce
|
Als dat alles is Ze kunnen tegenwoordig ook voor alles een boek vol specificaties schrijven
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Kortom met die boardshort connector ga je gewoon heel hoog zingen na iedere trick Stel je voor en je trapeze die het zaakje lekker omhoog duwt en nog eens je boardshort
|
|
|
sjorsie
|
ik heb van de week ook een nieuwe o'neill psycho 2 5/3 2010 bestelt in de UK..maybe gaat tie daat wat beter overheen heb nu een prolimit pak
|
|
|