F-one bar (45cm) op Best Waroo 7m?

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Juli 15, 2009, 22:22:12
edit2Rapporteer  
Voor de dagen dat er een meer dan stevige wind staat, wil ik (eventueel) een Best Waroo 7m kopen.
Helaas ONLY Cry

Daarom de volgende vragen ..... Grin

1.  Kan ik mijn F-one BanditUno bar (45 cm) hiervoor gebruiken?
2.  Indien 1 = nee, kan ik deze bar/lijnen dan aanpassen?
3.  Indien 2 = ja, hoe?
4.  Heeft iemand hiermee ervaring?

Alvast bedankt vorjllie adviezen,...... ThumpsUp



posty

Berichten: 2454
Antwoord #1 Juli 16, 2009, 04:58:40
edit2Rapporteer  
moet makkelijk gaan, er zitten knoopjes genoeg op de waroo om te tunen.
ik weet niet of de uno kookproof maar ook dat is op te lossen door een pig tail te veranderen/verwijderen...
Merijnhe

Berichten: 263
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #2 Juli 16, 2009, 08:04:23
edit2Rapporteer  
Voor wat het waard is: ik heb mijn F-One impact bar (voor mijn 11m2) aan een RRD (15m2) kite geknoopt en het enige wat ik moest aanpassen waren de pigtails, de bevestigingstouwtjes met knoop/lus aan de kite. Die heb ik om moeten draaien (knoop versus lus) en toen ging het meteen keurig.

Ik raad je aan het een keer te doen op een dag met niet al teveel wind, dan kun je goed zien aan de stand van de vlieger of hij goed zit, anders moet je met de lengte van je lijnen spelen en dat is wel iets lastiger maar niet minder interessant. Wink)
RH

Berichten: 298
Antwoord #3 Juli 16, 2009, 08:26:04
edit2Rapporteer  
Geen idee of het werkt, maar de frontlines van een bandit bar zijn iig 2 of 3 meter korter dan de stuurlijnen. Dit ivm de lange bridles aan de kite. Dat zal een waroo wel niet hebben, dus je zal sowieso met extension op de kite moeten gaan werken.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #4 Juli 16, 2009, 09:46:03
edit2Rapporteer  
Ik zou lekker een origineel barretje voor die waroo kopen.Kan je  tweedehands de kop niet kosten en bespaart je een hoop tijd ivm afstellen v/d lijnen.Want in dd die stuurlijnen moet je inkorten,of powerlines verlengen.Laatste optie is de beste.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #5 Juli 16, 2009, 10:01:58
edit2Rapporteer  
Gewoon 2 op maat gemaakte extensions op je powerline bevestiging doen van je waroo. Zo kan je dus gewoon zonder moeite de 7 gebruiken (gewoon lijnen bevestigen en klaar). Pas uiteraard wel op en verdiep je goed in dit. De benodigde lengte zal vast wel ergens te vinden zijn.
Fredje1

Berichten: 8
Antwoord #6 Juli 21, 2009, 19:23:21
edit2Rapporteer  
Keer op 't strand jou Lijnen naast die van een Best leggen ,
en lengte verschil in lijnen vergelijken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.