Idefixe
|
Als mijn shit / poep er zo uit gaat zien dan toch echt wel ff langs de huisarts dan
|
|
|
|
|
Morres
|
Alleen maar omdat SS groen is?...miss. werkt het op HL zo...
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik vind die witte pakkies al een beetje eng
|
|
|
|
|
Marko
|
Vind het niet echt mooi te groen vooral dat board XD
|
|
|
matta
|
Wel heel erg makkelijk terugvinden in het water
|
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Bij groen denk ik ook gelijk aan die groene rakkers die de kitespots willen sluiten.
|
|
|
PeeWee
|
Rennen naar me kiteshop, Len10 gaat voor groen.
Kan ik al mijn witte zooi op marktplaats gooien.
Jammer want dat wit kleurde beter bij mijn goud-blonde lokken.
See joes
|
|
|
Morres
|
ghehehehe
|
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Kermit de Kikker
1.) Het is groen en rond - Kermit de knikker 2.) Het is groen en het plakt - Kermit de sticker 3.) Het is groen en lijkt op een mars - Kermit de snicker 4.) Het is groen en roze - Kermit de flikker 5.) Het is groen en bruin - Kermit de nikker 6.) Het is groen en een maatenaaier - Kermit de klikker 7.) Het is groen en sexverslaafd - Kermit de krikker 8.) Het is groen en druks verslaafd - Kermit de slikker 9.) Het is groen en het steekt - Kermit de prikker 10.) Het is groen en houdt van ijs - Kermit de likker 11.) Het is groen en erg groot - Kermit de dikke
|
|
|
Gerard
Gast
|
Kermit de Kikker
1.) Het is groen en rond - Kermit de knikker 2.) Het is groen en het plakt - Kermit de sticker 3.) Het is groen en lijkt op een mars - Kermit de snicker 4.) Het is groen en roze - Kermit de flikker 5.) Het is groen en bruin - Kermit de nikker 6.) Het is groen en een maatenaaier - Kermit de klikker 7.) Het is groen en sexverslaafd - Kermit de krikker 8.) Het is groen en druks verslaafd - Kermit de slikker 9.) Het is groen en het steekt - Kermit de prikker 10.) Het is groen en houdt van ijs - Kermit de likker 11.) Het is groen en erg groot - Kermit de dikke
Ik ga voor 7, 9 en 10 maar dat komt allemaal op hetzelfde neer.
|
|
|
|
wittie
|
(4)was dat niet: het is groen en kruipt bij je been omhoog
|
|
|
Idefixe
|
Ik zeg: de 2007 Fuel . Zelfde kleuren / design een iets betere miep aan de naamachine zodat alle naden heel blijven. Die gozer die de bekleding van barretkjes lijmt een echte lijm geven...... Zijn ze gewoon klaar daar bij Slingshot.
|
|
|