Kiters omgeving Den Bosch?

RobinGrave

Berichten: 56
Juli 17, 2009, 13:20:05
edit2Rapporteer  
hey dudes,

Ik heb net mijn kitelessen gehad en ben net 1x zonder instructeur wezen kiten in Oostvoorne. Ging allemaal best wel lekker. Maar ik merkte wel dat ik nog wa tips kan gebruiken.

Dus kiters uit omgeving Den Bosch meld je ff.  Zou wel gezellig zijn als er keer wat afgesproke kan worden en zo ook nog is brandstof kosten kunnen verdelen.

gr Robin

 
ErikDB

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #1 Juli 17, 2009, 14:45:48
edit2Rapporteer  
Hej Robin! Goed idee, altijd relaxed als je met meerdere naar t water kan! Misschien handig om er wat meer info bij te zetten? Bijvoorbeeld:

naam: Erik
leeftijd: 24
niveau: beginner/gevorderd
woonachtig: Den Bosch
vervoer: Ja, eigen auto, Opeltje astra uit '94 dus niet heel groot maar 3 man met gear moet op zich wel passen!
spots: Grevelingendam, Oostvoorne, Brouwersdam
beschikbaar: Zondags, en als het waait door de week ook vaak wel een middagje.

Laat maar weten als je weer wil gaan kiten dan proberen we wat te regelen!

Groeten!
RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #2 Juli 18, 2009, 12:33:01
edit2Rapporteer  
hey erik inderdaad ik zal ook even mijn info erbij zetten:

naam: Robin
geslacht: man
leeftijd: 20
niveau: beginner
woonachtig: Den Bosch
vervoer: geen eigen auto, maar kan zonodig wel een auto regelen van mn ouders
spots: Oostvoorne (enige plek waar ik nog geweest ben
beschikbaar: Ik heb nu tot 10 augustus vakantie dus dan ben ik alle dagen in principe wel beschikbaar en derna gewoon in het weekend.


erik, wat is voor jou een beetje relaxed kitesurf windje? Ik ben namelijk wel van plan om komende week nog te gaan kiten, maar dan ishet constant een beetje windkracht 4.

jow ik hoor het wel gr


bitburger

Berichten: 316
Antwoord #3 Juli 18, 2009, 16:39:28
edit2Rapporteer  
Yoo kom uit Roosendaal.
Als jullie toevallig langsrijden betaal ik wel mee met brandstof Tongue
Laterss crossbowkiter
ErikDB

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #4 Juli 21, 2009, 10:42:29
edit2Rapporteer  
Ik heb tot nu toe alleen nog een 9m2 naish boxer, daarmee kan ik varen vanaf ongeveer 14 knopen tot iets van 30. Dus zegmaar goeie windkracht 4 t/m dikke 7. Ben hard aan het sparen voor een 12 erbij, maarja studenten en geld das op de een of andere manier een onmogelijke combinatie... Deze week trouwens belachelijk druk dus weet niet of het er voor mij nog in zit om te gaan kiten, maar als het een beetje gaat waaien vind ik altijd nog wel ergens wat vrije tijd;-)

later!
RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #5 Juli 21, 2009, 23:18:55
edit2Rapporteer  
druk? zeker aant vierdaagsefeeste in nijmege?Tongue

Ik heb 2 weke gelede een 2dehands 8m2 en 12m2 gaastra max2  gekocht voor een mooi prijsje. Mij werd wel een 10m2 aanbevolen ipv met lengte/gewicht. Maar voor mij was het een must om een 12m2 te hebben voor als het ietsjes minder waaid.

Maar deze week ben ik ook niet echt van plan om te gaan kiten. Heel misschien deze zaterdag. In oostvoorne is voorspeld dat ongeveer 16knope en in de middag ook weinig kans is op regen. Kzal het nog laten weten als ik ga. Heb je misschien msn ofzo?
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #6 Juli 22, 2009, 07:34:46
edit2Rapporteer  
Leuke forum naam Robin.
En om dan ook maar iets wat een beetje met dit topic te maken heeft te zeggen, ik surf ook regelmatig op oostvoorne. Zie je een caution mayhemX dan heb je grote kans dat ik het ben.

Groetjes Robin Bos
Bonsegons

Berichten: 11
Antwoord #7 Juli 25, 2009, 10:05:41
edit2Rapporteer  
Hoihoi,

Hier nog iemand uit 's-Hertogenbosch.

naam: Bonnie
geslacht: vrouw
leeftijd: qua uiterlijk 25  Smiley
niveau: beginner
woonachtig: hartje Den Bosch
vervoer: bestelautootje met diesel, dus plaats voor 2. Maar kan wel ongelooflijk veel kitespul kwijt.
spots: Vrouwenpolder, is de enige nog. Alle andere spots zijn welkom.
beschikbaar: zondagen en evt. ma t/m donderdag.
materiaal: Best Waroo 9m

Gaat er deze zondag nog iemand?

RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #8 Juli 26, 2009, 01:16:11
edit2Rapporteer  
hejhej bonnie

Ik heb altijd zin om te gaan kite. Nu ook lekker vakantie, maar morge staat er volgensmij niet echt een relaxed windje. (richting vrouwenpolder).

Er is voorspeld dat smiddags ongeveer 10knopen staat en eind vd middag zakt et nog meer Sad  Maaaarrr maandag dan is er wel een relaxed windje (15 knopen zoiets)

Ik ben in iedergeval een autootje aan het regele voor maandag richting oostvoorne.  Dus mensen uit den bosch  zin om mee te cruise?
 
airpower

Geen avatar

Berichten: 26
Antwoord #9 Juli 27, 2009, 11:31:37
edit2Rapporteer  
Heey dudes en girls

ik woon in de buurt van Den Bosch
vorig jaar heb ik les gehad op vrouwenpolder, maar daarna heb ik helaas niet meer kunnen kite door een verbouwing en m'n studie,  deze zomer wil ik dus weer gaan beginnen.

naam: Martijn
leeftijd: 19
niveau: Beginner
woonachtig: Hedel, vlakbij Den Bosch dus Wink
vervoer: Geen eigen auto, maar kan evt die van m'n ouders gebruiken
spots: Vrouwenpolder
beschikbaar: Zondags, en in vakantie periodes
materiaal: Bandit Uno 11m , Brunotti Onyx

Laterzz
RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #10 Juli 28, 2009, 14:03:45
edit2Rapporteer  
Hey!

Deze donderdag ga k dagje kiten in Muiderberg
Ik rij dan eerst door amsterdam om eve snel een onderwatercamera te halen die ik via marktplaats gekocht heb. Vanuit amsterdam rij ik naar muiderberg.

Rond 11 uur vertrek ik vanuit Den Bosch.

hier wat info over muiderberg:
http://www.hanglos.nl/kitespot/153287/kitesurfspot-muiderberg.html

ik rij in een bestel auto dus ik kan maar 1 persoon meenemen.
Dus mensen uit omgeving den bosch!! Laat even wete of je zin hebt om mee te gaan.
ErikDB

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #11 Juli 29, 2009, 13:25:53
edit2Rapporteer  
Veel plezier man, belooft een dagje met dikke wind te worden! Ik sta morgen vanaf een uur of drie aan de grevelingen, hoef je iig geen rekening te houden met die badgasten;)

laterr!
airpower

Geen avatar

Berichten: 26
Antwoord #12 Juli 29, 2009, 18:15:40
edit2Rapporteer  
Veel plezier jongens, voor mij gaat het denk ik te hard waaien voor m'n 11m

Good winds Wink
RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #13 Augustus 02, 2009, 15:34:41
edit2Rapporteer  
WieOwie heeft er zaterdag zin om in oostvoorne te kite?

ErikDB

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #14 Augustus 03, 2009, 11:23:12
edit2Rapporteer  
helaas, er moet geld verdiend worden:-( zit te duimen dat het voor vrijdag nog een keer gaat waaien maar de voorspellingen zijn zwaar bagger...  maar mocht het zo zijn dan laat ik t wel weten.

in de tussentijd blijven we duimen:-s
RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #15 Augustus 20, 2009, 13:24:44
edit2Rapporteer  
iemand afgelope weke nog weze kite?
Ik wel....laatst alleen mn trapeze met leash verloren... enjah dus moet ik weer wachte tot 24ste.. dan kan ik weer nieuw materiaal kope.
ErikDB

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #16 Augustus 25, 2009, 10:28:14
edit2Rapporteer  
klote man! hoe kwam het, aan het strand laten liggen ofzo? en ondertussen al nieuw materiaal?

ben afgelopen week nog 1 keer aan de grevelingen geweest, lekkere sessie kunnen varen en paar sprongetjes kunnen maken. Ga aankomende vrijdag voor kleine twee weken naar het comomeer, hopen dat het daar een beetje waait! Zou wel lekker zijn om een keer wat vaker achter elkaar het water op te kunnen, volgens mij leer je dan een stuk sneller dan wanneer er steeds minstens twee weken tussen zit.

Daarna maar eens kijken of we eindelijk een keer met wat lui uit den bosch het water op kunnen, want tot nu toe heeft dit topic nog niet echt heel veel nut gehad geloof ik. Maar de herfst staat dan voor de deur wat vaak toch wel wat meer wind betekent!

later!
RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #17 Augustus 25, 2009, 10:41:14
edit2Rapporteer  
Hey jah was uit me tas gevalle toen k naar het strand liep. Maarja shit happends. Dag erna nog eve gkeke of iemand op het forum had gevobden.. Maja niks dus gewoon weer nieuw materiaal gehaald.
Jah tis nu ook lastig afspreken weinig wind enzo. Maja da komt nog wel.
Dit weekend gaat et ook goed waaien. Nog iemand die dit weekend ook van plan s om te gaan kite?
ErikDB

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #18 November 12, 2009, 16:41:59
edit2Rapporteer  
Lang geleden dat er hier iets is gepost, maar iemand zin/tijd om morgen mee naar de grevelingen te gaan? kunnen er nog wel twee bij in mijn auto. gr
pietervandartel

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #19 November 12, 2009, 17:18:48
edit2Rapporteer  
morgen kan ik weleens waar niet maar goed topic om weer een beetje op te starten, het lijkt mij namelijk zeker leuk om een met een aantal mensen uit den bosch te gaan kite ergens. carpoolen is altijd lache, leer je weer andere mensen kennen...

hopelijk tot snel een keertje...
ErikDB

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #20 Maart 18, 2010, 16:55:01
edit2Rapporteer  
Weer eens een poging voor dit topic, iemand toevallig van plan om zaterdag weer eens richting het water te gaan? Waar maakt me niet zo veel uit.

gr
bitburger

Berichten: 316
Antwoord #21 Maart 19, 2010, 14:58:18
edit2Rapporteer  
Zaterdag borssele ThumpsUp
ErikDB

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #22 Maart 19, 2010, 17:50:44
edit2Rapporteer  
hmm das me net iets te gek vanuit den bosch, iemand nog voor bergen op zoom of grevelingen ofzo?!

gr
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #23 Maart 19, 2010, 18:50:50
edit2Rapporteer  
is oesterdam een optie
Janske

Berichten: 13
Antwoord #24 Augustus 13, 2010, 13:30:45
edit2Rapporteer  
Hey allemaal,

27 jarige meid uit Tilburg heeft de cursus gevolgd en is klaar voor de volgende start: de waterstart!! Ja Rookie dus!! Heb zin om samen met andere mensen te gaan kiten. Windguru geeft aan dat het zondag mooi weer is in Vrouwenpolder 4 bft.. Gaan er nog meer mensen die het niet erg vinden als er een beginner aanhaakt?

Groetjes Janske
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.