Garmin GPS E-Trex H is dit een goede gps systeem voor het kiten

Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Juli 21, 2009, 21:01:50
edit2Rapporteer  
beste mede kiters ik wil jullie mening hebben want zie dat er kiters zijn die varen met een gps systeem.
ik kan goedkoop aan  een  Garmin GPS E-Trex H  komen maar wete niet of deze geschikt is voor het kitesurfen zodat ik thuis via de pc terug kan zien wat de snelheid is geweest  aantal km die je die dag gevaren heb en de route .
graag zou ik jullie mening willen horen  over deze gps of welke jullie gebruiken hiervoor
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #1 Juli 21, 2009, 21:08:05
edit2Rapporteer  
ik vaar met garmin foretrex 201, die groene. die wordt geaccepteerd door gps-speedsurfing (heb hem ook van het speed windsurfen, maar volgens mij is deze ook geaccepteerd door de gps-speed site voor het kiten)
munga

Berichten: 45
Antwoord #2 Juli 21, 2009, 21:11:50
edit2Rapporteer  
ik heb een Forerunner 305 die werkt goed, je kun 4 display items apart instellen en hij is goed uitleesbaar ook op de mac.

een Garmin GPS E-Trex is ook goed, heeft zelf een snellere ontvangst, maar kun je niet om je pols doen. het ligt eraan wat je ervoor betaald een nieuwe heb je al voor 150.00
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #3 Juli 21, 2009, 21:13:24
edit2Rapporteer  
Garmin GPS E-Trex H kan ik namelijk nieuw voor 50 op de kop tikken maar weet niet of hij geschikt ervoor is
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.