Rhodos, Kremasti met pics.

@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #25 Augustus 01, 2009, 19:46:02
edit2Rapporteer  
Ben al 5x op Rhodos (dit jaar al 2 vakanties!) geweest en al 2x bij Kremasti gekite. Ik zou in jou geval zeker rescue pakken voor die paar centen. Voor mij is Rhodos de bestemming voor een top kite vakantie (ben ook 4x naar Egypte geweest!).

Veel plezier
Dude1

Geen avatar

Antwoord #26 Augustus 02, 2009, 08:46:00
edit2Rapporteer  
Je mag bij Sun Beach niet kiten, hebben we wel gedaan maar werden gewaarschuwd dat de week ervoor een kiter een boete kreeg van Euro 750.  We twijfelden aan het verhaal, hebben het gecheckt en het klopte, toch een paar keer lekker gekite voor het hotel en geen problemen gehad.
Met een fiets naar Kremasti kost je een paar minuten, kan ook de bus nemen of een taxi (Euro 6), maar dat laatste lukt terug niet en is verrekte ver lopen.
Veel plezier, top vakantie gehad met Zon en Wind.
Molliebollie

Antwoord #27 Augustus 02, 2009, 13:23:19
edit2Rapporteer  
Wij hebben 2 weken de beschikking over een autootje ... Smiley Morgennacht vertrekken richting Schiphol, 's ochtends 5:30 de lucht in *zucht* Undecided
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #28 Augustus 02, 2009, 13:47:18
edit2Rapporteer  
Wij hebben 2 weken de beschikking over een autootje ... Smiley Morgennacht vertrekken richting Schiphol, 's ochtends 5:30 de lucht in *zucht* Undecided

Wij hadden in Juni ook een auto, Als er om 12.00 geen wind was op Kremasti reden we direct door naar Prasonisi en daar stond dan 18 knopen of meer!

Ik vindt Kremasti wel een veel beter spot om het side-shore is en niet zo belachelijk druk.

Veel plezier daar maar ik weet zeker dat het goed komt.

Molliebollie

Antwoord #29 Augustus 03, 2009, 00:12:50
edit2Rapporteer  

Wij hadden in Juni ook een auto, Als er om 12.00 geen wind was op Kremasti reden we direct door naar Prasonisi en daar stond dan 18 knopen of meer!

Ik vindt Kremasti wel een veel beter spot om het side-shore is en niet zo belachelijk druk.

Veel plezier daar maar ik weet zeker dat het goed komt.

Wij gaan wrs. regelmatig om 9:00 al vertrekken richting Prasonisi en soms gewoon op Kremasti blijven als de wind daar lekker strak is (dan is ie wrs. op Prasonisi te hard). We zien het wel en heb er idd alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Ik heb btw. begrepen dat vaak op Kremasti de wind pas 'aan' gaat om een uur of 14:00 en dan tot 's avonds laat. Prasonisi houdt ie er cker eerder mee op?
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #30 Augustus 03, 2009, 20:18:03
edit2Rapporteer  
Emu goed verslag en leuke foto's!
Ben er zelf een paar jaar geleden ook geweest, toen mocht je nog kiten bij Trianda, wij zaten toen bij SunBeach hotel met het appartement 100m van de zee vandaan.
Toen wij gingen was het ook een stuk rustiger dan op de foto's, wij zijn in het voorseizoen geweest, Prassonissi was toen ook heerlijk rustig.
Wel wat minder wind dan in het hoogseizoen.
Vond het ook een erg toeristisch eiland, waar ze je altijd naar binnen proberen te lokken voor eten en drinken.
Wel een erg mooi eiland.
Tjikky

Antwoord #31 Augustus 06, 2009, 23:25:10
edit2Rapporteer  
Zooooo Miel,

actief forumpje.
maar je beschrijft alles beter als dat je verteld hebt. Whahahhaha
ben tenminste op de hoogte nu van je vakantie.
Spreek je

x-je
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.