Ben ik gisteren lekker aan het rondjakkeren op de autoplaya, schiet ik bij een aantal sprongen uit mijn rechter binding. Eventjes naar de kant gevaren en een stukje het strand opgelopen en omdat ik geen zin had om teveel wind te verspillen en dus mijn kite niet wilde neerlaten loop ik naar een persoon die er uit ziet als een mede-kiter en vraag hem of hij even wat voor mij wil doen. Voordat hij antwoordt roept hij direct 'ik ben niet handig hoor' ik zeg: 'dat geeft niet het enige wat er aan de hand is dat mijn voetstrap niet vast genoeg zit dus of je die even zou willen aantrekken, volgens mij hoef je daar niet echt handig voor te zijn'. Kennelijk maakte ik daar een cruciale denkfout...
Wat denk je? Rukt die Guust Flater mijn hele klittenband sluiting van mijn strap!
Boos kon ik natuurlijk niet om worden, hij had me nog gewaarschuwd... was wel verbaasd
Tip: Niet iedereen die een wetsuit aanheeft is een 'ervaren' kiter
Net zoals die twee leerlingen (wist ik niet) die bij het oplaten van mijn kite, vlak voordat mijn lijnen strak stonden mijn kite de lucht in gooide