dimoss
Gast
|
met string anders trekt mijn pak in mijn doos
|
|
|
DaRe
|
Volgens komt het uit de kabelbaan-wakeboard scene, daar zit je namelijk op een bankje om te starten en alles is bekleed met een soort tapijt. Je pak slijt daar enorm!
|
|
|
Shizzle
|
Stelletje * Nerds*
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Ik neem de logé hond nog weleens mee naar het strand en heb al heel wat nagels in mijn dure winterpak. Dat is jammer. Toch draag ik geen broek meer over mijn pak. Vroeger droegen we lange broeken ;-)..
|
|
|
Vinni
|
Jaa die lange broeken!! Haha heel soms zie ik er nog wel eens iemand in rond varen..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Deze vraag kunnen we ook aan de wakeboarders stellen..... Waarom kopen die gasten allemaal een boardshort dat 3 maten te groot is en afzakt
|
|
|
|
een wetsuit zonder short erover is zoooooooo gay gelukkig woon ik in de tropen...
|
|
|
PeeWee
|
Zonder short (bij een winterpak) krijg je van die SM - Rubber fetisch beelden op het strand. Een Boardshort geeft wat meer fleur, maakt het vrolijk, flowerpower, etc.
See joes
|
|
|
Spoon
|
Zonder short (bij een winterpak) krijg je van die SM - Rubber fetisch beelden op het strand.
LOL!!
|
|
|
|
Spoon
|
Whahaha Spoon, kinky hoor Hoe oud was je hier? dat is iemand anders... Ik zit in het pak
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Whahaha Spoon, kinky hoor Hoe oud was je hier? dat is iemand anders... Ik zit in het pak Whahaha, beetje met z'n buikpluis aan het kroelen.... Snap ik Denk niet dat ik jou nog is een hand ga geven op het autostrand
|
|
|
Spoon
|
Whahaha, beetje met z'n buikpluis aan het kroelen.... Snap ik Denk niet dat ik jou nog is een hand ga geven op het autostrand gatver dat klinkt echt vies . Maaruh.. als je lid wil worden van de rubberenmanneclub dan moet je volgende week even kontinbutie betalen... Je 10 keer gratis komen kijken zijn al op. De locatie weet je al. Je rubberen pak heb je ook al. dus zien we je snel? de rubbermannenclub autostrand oostvoorne 0900: rubber
|
|
|
Kevin
|
Haha dit is echt gelul ala geensttijl niveau jammer dat je geen kudos kan doen anders kon er nog een berekening bij: Boardshort op foto +1 Beschermen van pak -1 Goed uitzien voor de chiks +1 ---------------------------------------- Totaal +1 dus doen
|
|
|
|
dimoss
Gast
|
See joes [/quote] een wetsuit zonder short erover is zoooooooo gay gelukkig woon ik in de tropen... met boardshort juist meer gay
|
|
|
dahtimstah
|
We kunnen nu ook zeggen :"waarom een wetsuit, gewoon in je boardshort ." Nee even serieus ik heb ook al meeredere gaten op mijn r&&t van mijn wetsuit en "het boardshort" heeft het tot nu toe verholpen bij mijn nieuwe. Gr Tim
|
|
|
Spoon
|
See joes een wetsuit zonder short erover is zoooooooo gay gelukkig woon ik in de tropen... met boardshort juist meer gay Gelukkig "vindt" jij dat persoonlijk want ik "vind" het persoonlijk erg gay zonder. met andere woorden laat elkaar in de waarde en als jij het niet mooi vind of de functie er niet van ziet dan doe je het niet. Ik blijf iig met boardshort varen. en met boxer eronder ivm de schrale liezen.
|
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Een boardshort aan omdat je pak slijt van het zitten in het zand?! Wat voor kiter ben je als je vaak op je kont in het zand zit? Juist ja!
|
|
|
Molliebollie
|
Ach joh, laat mensen die een boardshort over hun pak willen dragen dat lekker doen en de mensen die dat niet willen lekker niet doen, waar maken we ons druk om ....
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Een boardshort aan omdat je pak slijt van het zitten in het zand?! Wat voor kiter ben je als je vaak op je kont in het zand zit? Juist ja! Whahaha opzich wel een puntje , maar nogmaals lekker belangrijk....... Straks gaan we nog zeiken over kiters met rode haren, oorbellen, tattoos en een iets te dikke reet! Doe wat je niet laten kan..... en laat wat je niet doen kan!!!Amen.....
|
|
|
bitburger
|
[/quote] met boardshort juist meer gay [/quote] Een short verbergt sommige bobbels die er heel gay uit zien En alle chickies kijken naar je met een boardshort
|
|
|
Nicolas
|
In Malibu moet je het in ieder geval niet doen als je gaat surfen
|
|
|