|
El Banditos
|
zwarte periode, gewoon bagger
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lekker wakeboarden tussen de blauwalg Het is een verschrikking Idefixe, ik kan wel janken!
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Zucht, we waren een beetje te verwend aan het geraken denk ik. iedere week wel minstens een dag of twee wind, tijd om terug met de voetjes op de grond te komen, letterlijk...
|
|
|
|
DHSKite
|
Zondag Lekker Wakeboarden op de baan.. Wollebrand! Vinnetje onder het board vandaan schroeven en es kijken hoe hard ik op m`n bek ga over die kicker!
|
|
|
Jordi_1990
|
scheisse, waar zijn de duitsers met de deuren en veels te grote kites als je ze nodig bent! nouja mn cabrinhatje custom wil aan de wakekabelbaan ook wel
|
|
|
Idefixe
|
sooooww hé : er verschijnt nu hier en daar voor morgen wat noordwest wind........
|
|
|
Nicolas
|
morgen mss wat
|
|
|
|
wazzaah
|
NW 18 knts morgen
|
|
|
El Banditos
|
Kunnen we daar een groepssessie van maken?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
volgens mij gaat het vanmiddag waaien!
Volgens mij waait het nu al op IJmuiden.... De windsnelheid 10m. op 02 augustus 2009, 09:50 uur is 8.5 m/s De windstoot op 02 augustus 2009, 09:50 uur is 10.5 m/s wtf is happening?? De windsnelheid 10m. op 02 augustus 2009, 10:00 uur is 9.6 m/s De windstoot op 02 augustus 2009, 10:00 uur is 12.3 m/s
|
|
|
360
|
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ben bang dat hij nu doorzet met afnemen...
Sinds vanochtend 7 uur gaat hij anders constant omhoog. De windsnelheid 10m. op 02 augustus 2009, 10:40 uur is 9.5 m/s De windstoot op 02 augustus 2009, 10:40 uur is 11.7 m/s Neemt niet weg dat ik niet verwacht dat het van lange duur is. Het KNMI zegt dit: De wind is westelijk en is zwak tot matig, rond kracht 3.
|
|
|
360
|
10:50 nog steeds vaarbare wind echter ik heb geen oppas dus voor mij wordt ie het niet vandaag.
|
|
|
Gerard
Gast
|
10:50 nog steeds vaarbare wind echter ik heb geen oppas dus voor mij wordt ie het niet vandaag. Zelfde probleemaan deze kant....
|
|
|
360
|
@ Pimp we moeten even n keer meeten... dan kunnen we de volgende keer de kids bij elkaar zetten (ik heb er 1) dan kan er in ieder geval een van ons knalluh. Of de kids bij aloha in de ballenbak duwen en allebei knalluh greetz
|
|
|
Morres
|
haaaaaaaaaaaaaaaaaahahhaha, waait hier, laaaaaaaater
|
|
|
Gerard
Gast
|
@ Pimp we moeten even n keer meeten... dan kunnen we de volgende keer de kids bij elkaar zetten (ik heb er 1) dan kan er in ieder geval een van ons knalluh. Of de kids bij aloha in de ballenbak duwen en allebei knalluh greetz Strak plan! Ik heb er twee (meiden). En ik kies voor de optie ballenbak!
|
|
|
Idefixe
|
pppff zit nu echt te twijfelen wat te doen......... Noordwest is in ieder geval geschikt voor een "thuiswedstrijdje"
|
|
|