El Banditos
|
pff ik blijf mijn hoop op woensdag houden
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Zeebrugge momenteel windsnelheid 10.5 m/s windstoot 12.6m/s Ggrrr, tof als je op je werk zit en al 10 dagen niet meer gekite hebt..
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Net terug van een heerlijke sessie. Vanaf 18 uur tot 21 uur super wind met zelfs een uur gepowered met de 7 kunnen varen. Echt onverwacht dit.
|
|
|
El Banditos
|
gewoon 23 knopen nu op brouwersdam en 14 op de playa, pff waarom zo laat
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Meer richting het zuiden (Cadzand en Borssele) was het vanaf 18 uur al zo hard.
|
|
|
Idefixe
|
kan iemand ff zoiets als dit regelen dan?
|
|
|
360
|
geen zorgen idefixe morgen staat er wind
|
|
|
Flyingtrunkie
|
geen zorgen idefixe morgen staat er wind waar blijft ie dan?
|
|
|
360
|
|
|
|
|
|
|
|
El Banditos
|
tot nu toe is maandag weer bagger en gaat alles op naar zondag, met regen en onweersbuien. Lekker rustig op de stranden dus
|
|
|
DHSKite
|
Zou 't dan toch gebeuren.. ik zit al Dagen met smart naar alle windsites te kijken.. en gefocust op zaterdag.. ik zie 12 knopen voor schev. staan.. ZW.. :-D ik hoop dat het niet verandert...
zag zelfs 15 knopen voor stavoren staan!
|
|
|
El Banditos
|
Nou van mij mag en moet het wel wat harder want met 12 knopen zit ik nog aan de kant
|
|
|
Surfrik
|
Hopen dat de voorspellingen niet nog minder worden... IK MOET dit weekend gewoon kiten.
|
|
|
DHSKite
|
meestal kan je er wel een knoop of 2 'bij spelden' (hahahahaha wat grappig) bij windguru.. en daarnaast moet ik gewoon knallen.. ik trek 't echt slecht.
en ben goed klaar met die kabelbaan. Ben inmiddels een paar x écht goed hard op m`n bek gegaan.. dus voorlopig ff niet meer..
|
|
|
El Banditos
|
Ja volgens mij staat het hele forum op springen, zijn ook zo enorme niks dagen geweest. Ik moet ook echt weer kiten.
Dan maar morgen op een druk strand vol badgasten, de playa ga ik niet doen, te veel vliegers, dus dan maar wat verder lopen weg van de badgasten.
|
|
|
rocket man
|
windwaarschuwing? waar dan ?
|
|
|
Idefixe
|
zo heerlijk gevaren vandaag. deze kan ook weer op slot (tot de volgende windstille periode dan )
|
|
|