board versturen

danny1984

Geen avatar

Berichten: 37
Augustus 08, 2009, 17:39:52
edit2Rapporteer  
Hallo wie heeft ervaring met het versturen van een board
Kan dit gewoon in een boardbag of moet er ook nog karton om ofzo??

grtzz
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #1 Augustus 08, 2009, 17:42:13
edit2Rapporteer  
Alle boards die ik gehad heb, heb ik laten opsturen. Uiteraard wel een kartonnetje eromheen doen. Dan is hij als het ware verzegeld. Anders maak je het de postbode wel heel gemakkelijk Tongue Je kan natuurlijk wel voor de zekerheid het board in de bag doen tegen beschadigingen.
danny1984

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #2 Augustus 08, 2009, 17:57:05
edit2Rapporteer  
ok

ja ik dacht mischien is alleen de boardbag wel voldoende stikker er op en versturen maar.
maffio heeft zijn kite ook gewoon in een tas verstuurd.

of bijv een vuilniszak om de boardbag ofzo??
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Augustus 08, 2009, 17:59:52
edit2Rapporteer  
karton, echt een must! met dubbel stuk om de rail heen. Vertel dit met 3boardjes ontvangen via post en 3 versturen
danny1984

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #4 Augustus 08, 2009, 18:25:54
edit2Rapporteer  
ok

dus gewoon een paar dozen openscheuren en er omheen knutsellen Cheesy

grtzz
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #5 Augustus 08, 2009, 18:45:24
edit2Rapporteer  
wij op het werk verzenden alle board in de board dozen dus stuk karton kan ook goed dicht tapen zodat alle naden dicht zijn dan is het geen probleem
Joystick

Berichten: 251
Antwoord #6 Augustus 09, 2009, 11:41:38
edit2Rapporteer  
precies! lekker knutselen met karton en tape  YeSS
Flyboarder

Berichten: 10
Antwoord #7 Augustus 09, 2009, 16:21:35
edit2Rapporteer  
het werkt wel dozen aan elkaar plakken die frenzy is goed aan gekomen ThumpsUp
Verzet

Berichten: 75
Antwoord #8 Augustus 09, 2009, 16:57:36
edit2Rapporteer  


Dit spul vouw ik altijd om de rail heen, ook als ik ga vliegen...beschermd het board tegen stoten.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #9 Augustus 09, 2009, 18:11:17
edit2Rapporteer  
Bedoel je meenemen met je vakantie of gewoon versturen per post?

Ik krijg veel test boards binnen en stuur dus ook regelmatig boards via de post retour. Je moet licht en ook weer goed materiaal hebben. Ik haal vaak bubbelsplastic bij de bouwmarkt en doe idd van dat schuim, zie foto hierboven, om de rail. Nadat ik dat gedaan heb pak ik het in met karton.

Als je via de post verstuurd moet je gewoon kijken dat het pakketje niet langer is dan 1.40 cm want anders betaal je weer extra.

Succes
Derk

Berichten: 80
Antwoord #10 Augustus 09, 2009, 20:18:53
edit2Rapporteer  
Ik weet niet waar je woont maar ik heb er net een die ik wil weggooien voor een board van 1.35, woon in Zwolle
danny1984

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #11 Augustus 09, 2009, 20:40:00
edit2Rapporteer  
nou ik heb een boardje laten halen uit scheveningen een brunotti boardje.
maar hij word al voor me opgehaald dus is niet meer nodig.

maar voor anderen die het ook niet wisten hebben ze nu wel antw op de vraag

ik dank iedereen voor de tips
Mario

Berichten: 111
Antwoord #12 Augustus 13, 2009, 17:13:11
edit2Rapporteer  
Bedoel je meenemen met je vakantie of gewoon versturen per post?

Ik krijg veel test boards binnen en stuur dus ook regelmatig boards via de post retour. Je moet licht en ook weer goed materiaal hebben. Ik haal vaak bubbelsplastic bij de bouwmarkt en doe idd van dat schuim, zie foto hierboven, om de rail. Nadat ik dat gedaan heb pak ik het in met karton.

Als je via de post verstuurd moet je gewoon kijken dat het pakketje niet langer is dan 1.40 cm want anders betaal je weer extra.

Succes

boven 1.40m is gewoon niet mogelijk per TNT post,alhoewel ze niet moeilijk doen over een centimeter meer ,als het maar goed hanteerbaar is .
En wat inpakken betreft,inderdaad bubbeltjesplastic en karton,en tape is eigenlijk de beste beschermer,hoe meer tape hoe strakker alles tegen je board aan zit hoe minder kans op beschadiging.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.