surfingden
|
Ja Erwin en ik komen Zaterdag
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben er ook .....alleen iets eeder ik denk dat ik er om een uurtje of 12.00 uur ben.. See you ...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He luitjes hij is morgen Noord Noord OOST is de wind richting dan goed voor Noordwijk. Ik wil ook wel eerder heen gaan misschien handig als De Beun, Zwafra en Teigetje samen gaan rijden je weet wel carpoolen. Lijkt me wel zo gezellie. Zwafra ik stuur je effe mijn 06 via PB. Kijken of we wat af kunnen spreken.
|
|
|
zwafra
|
@ Theo Ik rij wel alleen naar Noordwijk.. ik moet eerst in de ochtend nog wat zaken regelen in Amsterdam....maar ga daarna gelijk door naar Noordwijk . ik ben daar waarschijnlijk wel om 12.00 uur (of eerder) ..ik zie jullie daar wel . Ik denk wel dat Hans wel met zijn camper gaat .. Wat de wind betreft ziet het er goed uit voor morgen de richting is Noord en dan is het volgens mij nog goed te doen op Noordwijk ..zie weerkaartje .
|
|
|
Gerard
Gast
|
Je doet van alles behalve wat je moet doen: El Gouna bloopers movie monteren.
|
|
|
Teigetje
|
Oke prima Frank. zie je daar dan. He Hans wat doen wij moet ik naar jou toe rijden en dat we samen verder rijden ofzo. Eerst effe een bakkie leut bij Nans halen Laat maar wat van je horen voordat je uit eten gaat.
|
|
|
(Super) Mario
|
Don't worry NNO is wel te doen. He luitjes hij is morgen Noord Noord OOST is de wind richting dan goed voor Noordwijk. Ik wil ook wel eerder heen gaan misschien handig als De Beun, Zwafra en Teigetje samen gaan rijden je weet wel carpoolen. Lijkt me wel zo gezellie. Zwafra ik stuur je effe mijn 06 via PB. Kijken of we wat af kunnen spreken.
|
|
|
Teigetje
|
He gasten welke plaatsnaam moet ik intikken voor de straat langevelderslag, als ik Noordwijk aan zee doe dan ken hij de straat niet.
|
|
|
surfingden
|
he Frank Erwin en ik zijn ook vroeger rond half twaalf denk ik ,zie jullie allemaal morgen dat word leuk.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey theo is goed kom maar een bakkie drinken roep maar effe hoelaat je bij mij wil zijn gezellig stuur maar een pbtje tel staat uit weekend he gaan we met debeun mobiel als batman en robin verkleed richting noordwijk JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
|
|
|
(Super) Mario
|
Adres voor navigatie!: Langevelderslag 56, Noordwijk Geen "Noordwiijk aan Zee" selecteren maar Noordwijk' PS kijk uit want er bestaat ook een Noordwijk in het oosten van het land!!!!!!!! He gasten welke plaatsnaam moet ik intikken voor de straat langevelderslag, als ik Noordwijk aan zee doe dan ken hij de straat niet.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssst niks zeggen
|
|
|
Teigetje
|
Oke, adressie gevonden en die van jou Hans staat er ook in. Hans ik heb je een pb gestuurd. Bel me effe
|
|
|
Teigetje
|
Oke het is geregeld, Ik ga met me vrouwtje naar Hans, doen daar een bakkie en dan gaan Hans en moi naar Noordwijk. Dus mannen Tot morgen.
|
|
|
Teigetje
|
Wind is al weer bijgesteld naar beneden Ik ga zo afreizen naar Amsterdam, en hoop dat we nog het water op kunnen vanmiddag.
|
|
|
@LaurenS
|
Nee he,teigetje in de big city.BEWARE
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hé Beun, sterkte met dat gajes in je huis! En veel plezier allemaal in Noordwijk.
|
|
|
zwafra
|
Top dagje op Noordwijk vandaag ruim 20 knp en bakken van golven,het was weer erg gezellig met de La Ballena kiters ,even lekker kunnen bijpraten.. jammer dat de ploeg niet helemaal compleet was ,maar er waren er een aantal verhinderd...maar misschien de komende weken nog eens overdoen alleen ergens in Noord-Holland ...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was zeker een lekker daggie vandaag met theo in de beunmobiel tuf tuf richting noordwijk hele leuke spot om op te varen parkeren goedkoop en niet te ver lopen lekker windje en super super superhoge golven maar gelukkig geen klotsbak daarna effe een lekker pintje op het zonnige terras heerlijk dat is pas genieten van het goede leven al met al weer een geslaagde kitedag goed geregeld SuperMario
|
|
|
Teigetje
|
Zo, ben weer veilig thuis gekomen en mien hondje is weer blij dat ik er ben. Lekker gezellig daggie gekite mannen. En even lekker bij Hans en Nans nog gegeten. Al met al een leuk daggie mannen.
|
|
|