kiteboard voor kinderen

bartsecondstay

Geen avatar

Berichten: 5
September 02, 2009, 20:53:32
edit2Rapporteer  
Hoi,

 mijn zoon is nu 12jaar,en na een zomer op het strand te hebben gespeeld is de wil er om op water te gaan. Na de aankoop van een Waroo3m² zijn we samen het water opgegaan om te waterstarten. Daar hij klein is van gestalte was het onmogelijk om met mijn board te starten. De voeten staan te ver open en kunnen niet dichter gebracht worden. Nu mijn vraag is waar kan ik een board vinden speciaal voor kinderen of een board waar ik de pads kan verplaatsen? Of misschien heeft er wel iemand iets liggen die daaraan voldoet.
 Bedankt
  bart
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 September 03, 2009, 12:34:00
edit2Rapporteer  
heb hier nog wel een 118cm Gaastra Vision Pro 2005 board liggen, afmetingen tusen pads kan ik voor je meten bij interesse. Verder heeft north óoit' een kinderboard gemaakt, en naish ook.
bartsecondstay

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #2 September 03, 2009, 14:46:33
edit2Rapporteer  
Als je dat even afmeten zou dat leuk zijn, en ook een foto naar mijn mailadres sturen indien mogelijk. secondstay -- -- hotmail  -- -- com
 bedankt

Edit: Mailadres kun je ook via een persoonlijk bericht uitwisselen, is wel zo veilig
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 September 03, 2009, 15:15:52
edit2Rapporteer  
je moet je email adres ff editten naar : secondstay ( at ) hotmail . com, anders krijg je allemaaaal spam
Rooky

Berichten: 190
Antwoord #4 September 03, 2009, 15:24:06
edit2Rapporteer  
maak hem op maat voor je Wink ThumpsUp
bartsecondstay

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #5 September 03, 2009, 18:08:27
edit2Rapporteer  
Maken op maat... misschien ook een optie? Maar eerst even verder afwachten wat er nog uit de bus komt, maar je heb me email dus laat je voorstel maar komen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.