BROUWERSDAM superspot?! - je mening!

matti

Geen avatar

Antwoord #25 September 09, 2009, 14:15:39
edit2Rapporteer  
Douches????
een lege plastik container zo van een liter of 5 a 10 gewoon thuis even vullen met leidingwater....naast je auto in het zonnetje zetten, en als je terugkomt heb je heerlijk warm water om te spoelen, als het zonnetje niet schijnt, ok lekker zoet water om je snoet en je pak en desnoods nog je bar en lijnen te spoelen...zo simpel kan het zijn ,;:=))  Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie  Joepie
Bart13

Geen avatar

Antwoord #26 September 09, 2009, 16:23:36
edit2Rapporteer  
Ik kom in de herfst mijn nieuwe 8 m dos ophalen bij NH en dat zal ik wel ff kijken hoe BD erbij staat!
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #27 September 09, 2009, 19:37:35
edit2Rapporteer  
Douches????
een lege plastik container zo van een liter of 5 a 10 gewoon thuis even vullen met leidingwater....naast je auto in het zonnetje zetten, en als je terugkomt heb je heerlijk warm water om te spoelen, als het zonnetje niet schijnt, ok lekker zoet water om je snoet en je pak en desnoods nog je bar en lijnen te spoelen...zo simpel kan het zijn ,;:=)) 

Ik doe altijd 3 flessen water in mijn auto om me ff af te spoelen en mijn spullen. Simpel zat idd Wink
HansNet83

Geen avatar

Antwoord #28 September 09, 2009, 22:01:20
edit2Rapporteer  
Ik kom al zo'n jaar of 20 met enige regelmaat op de brouwersdam ... het natuurlijke (weinig commercie) en ongeregelde ervan spreekt mij aan ... geen parkeerkosten, dus je kan met gerust hart ook een half uurtje gaan kijken.
Verder is het een wijds strand ... en buiten de echt zomerse dagen valt het allemaal wel mee met de superdrukte.
Er staan inderdaad veel duitsers ... maar ach, toerisme van buitenlanders brengt ook weer geld in het laatje.

Brouwersdam moet wat mij betreft blijven zoals ie is ... een stek met natuurlijk overwicht, en niet ten prooi vallen aan commercie en regels ... dat is niet in de stijl van zeeland.
Op andere plaatsen doen ze alles om de natuur te behouden ... op brouwersdam willen ze het juist verpesten.

Ik zou zeggen 2 kitespots ... voor De Kous (met apart stuk voor scholen) ... en vanaf de bocht richting vuurtoren Ouddorp.
mistab52

Geen avatar

Antwoord #29 September 09, 2009, 22:11:36
edit2Rapporteer  
denk dat iedereen die vandaag op Brouwersdam was wel beaamt dat het een superspot is  Grin  Grin
Wat een hééééérlijk constante wind deze avond !!!!
check de grafiek op  vlilegerweer en je begrijpt wat ik bedoel.
(Ok dat heeft natuurlijk niet echt iets met de spot te maken maar met de wind)

Maar de spot vandaag: op zee spelen in de golven en als je wat moe wordt in de benen op het strand dat helemaal volgelopen was, damn, wat was dat !!! 1 grote spiegel !!!
Is dat omwille van springtij ofzo? Was de eerste maal dat ik dat meemaakte op B-dam. was SUPER!!

Anyways, ik heb een superdag gehad vandaag en denk dat ik niet alleen was  ThumpsUp ThumpsUp

morgen weer   YeSS YeSS
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #30 September 09, 2009, 22:14:41
edit2Rapporteer  
In het hoogseizoen en vakanties misch. niet.  Tongue
Maar op een doordeweekse dag met vloed is het egt een superspot!! ThumpsUp
Heerlijk vlak voor freestyle, vaar je naar buiten golven van 1,5meter ong.
En heerlijk rusitg!  (behalve in weekenden, maar ja dat is overal)
Gratis parkeren, niet ver lopen...

@ mistab52:  ja man ik was er vandaag ook! was egt ziek dat de vleod zo ver kwam!
morgen weer? man wat ben jij een marrzll pik, mijn moeder bracht me vandaag met wat spijbelen, dus moet morgen egt weer naar school! Grin
mistab52

Geen avatar

Antwoord #31 September 09, 2009, 22:39:39
edit2Rapporteer  
yup, morgen weer  Grin Grin
Kan alweer niet wachten!  YeSS YeSS YeSS

Vraag me af wanneer ik eindelijk rust ga vinden (men vriendin trouwens ook  schater ). Rust in de zin van een voldaan gevoel hebben. Niet elke keer de drang hebben om nóg meer te kiten.... thuis komen van het kiten en kijken wanneer ik de volgende keer kan  Smiley

soms voelt het eigenlijk wat aan als een echt probleem
ik denk echt dat ik, als ik nog maar 1 ding kon doen de rest van men leven, ik kiten zou kiezen  Roll Eyes
Nicolas

Antwoord #32 September 10, 2009, 00:50:37
edit2Rapporteer  
brouwersdam, daar zijn maar 2 problemen:

Zeer slecht onderhouden en vuil strand, op de plaats waar vroeger "de strandtent" stond, lijkt wel een stort.

ten tweede:
Veel te veel show-offs die hun kunstjes in 10cm water willen doen kwestie van zo dicht mogelijk bij het strand hun kunstjes te tonen.

Vaar je 100m uit de kant, geen enkel probleem meer, geen vuile wind van andere kites, geen leerlingen in dit gebied, dus in feite maken diegenen die klagen over leerlingen en teveel andere beginners en teveel strandmensen op de kant het henzelf moeilijk....

Euh nee.... misschien kan je ook eens wat verder denken? De reden is nochtans heel simpel. Als je crashed, wil je graag dichtbij het strand zijn en niet ver in zee. Als je tricks doet, stijgt het risico van crashes enorm... jawel. Je kite kan kapot gaan, lijnen door elkaar, board verliezen, board breken, zelfs iets breken,... Daarom wilt iedereen het graag dichtbij het strand doen. De show off is vooral in jou ogen. Ik wil niet verdrinken in zee.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #33 September 10, 2009, 07:46:39
edit2Rapporteer  
Nee Surfboy ga nu niet zeggen dat men voor de veiligheid in 10cm water de tricks doen. Hoe dan ook doe je het om wat te laten zien en mischien omdat het daar gewoon lekker vlak is en vermoedelijk omdat de meesten niet kunnen omgaan met de golven.

Als je denkt aan veiligheid dan is een kiteloop handlepass etc niet een trick die je doet in 10cm water. Daar is geen discussie over mogelijk Wink
Nicolas

Antwoord #34 September 11, 2009, 23:38:39
edit2Rapporteer  
Nee tuurlijk ik spreek niet over 10cm water, ik spreek over dichtbij het strand. Een geruststellende afstand is net waar alle lesgevers lesgeven.. Of in ieder geval in hun buurt. Daar ging zijn opmerking ook over.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.