Waarom handle-pass lessen nemen

Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #25 September 17, 2009, 17:52:40
edit2Rapporteer  
Hmm staat deze nog in Nieuws en Discussie?
vissie

Berichten: 757
Antwoord #26 September 18, 2009, 08:39:10
edit2Rapporteer  
niet meer
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #27 September 20, 2009, 22:08:22
edit2Rapporteer  
haha wimt ik lees alles nu pas, maar ik blijf echt een fan van je verhalen, schitterend!
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #28 September 23, 2009, 09:38:23
edit2Rapporteer  
Ik ben dan weer een fan van zijn vaarstijl op het bambooboard Wink
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #29 September 23, 2009, 10:14:24
edit2Rapporteer  
al een weekje stil,

kunnen oefenen op je handlepass gister, of lag je onder je auto. schater
en inderdaad, zijn echt leuke stukjes Cheesy

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #30 September 30, 2009, 13:25:51
edit2Rapporteer  
Neen, deze keer lag ik niet onder mijn Mazda, maar onder mijn vriendin. Al gun ik het gekreun en gekir, meer mijn Mazda. Maar ik kan het G-Mazda-plekje maar niet vinden, al heb ik  onlangs   weer een knopje toegevoegd aan de Mazda, maar dan om beter te starten schater. Kijken of het nu werkt.

Dit weekend Workum, maar teveel om te passen denk ik. Vooral omdat ikzelf eerder in de revisie moet dan mijn Mazda. Ik heb al een tijdje last van een oude oorlogswond (mijn linker heup is 10 jaar geleden bij mijn motor-0ngeluk verbrijzeld, en de boel lijkt nu versleten, misschien een smeernippel aanbrengen Grin).
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #31 September 30, 2009, 13:29:21
edit2Rapporteer  
passen??
pasen?
paasen?
paassen?
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #32 September 30, 2009, 14:02:30
edit2Rapporteer  
Zaterdag of zondag de kans om te passen dan komt er weer wind
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #33 Oktober 02, 2009, 17:36:37
edit2Rapporteer  
Pasen, kerstmis, weet ik veel. Dit weekend Workum.

Maar, terugkomend op mijn Mazda; alle knopjes en veranderingen hebben mijn relatie met mijn Mazda niet verbeterd. Toch maar een therapeut geraadpleegd, van Topfit garages. De man had 6 meter diploma`s in zijn werkkamer, dus volgens hem was het de warmte-sensor, die de injectoren bij koude-start, opdracht geeft om extra in te spuiten.
Bij mijn vriendin moet ik deze volgorde altijd omdraaien schater.

Kijken of ik Friesland haal, vanaf Maastricht. Ik had eigenlijk wel verwacht, dat men vanuit medeleven voor mij, mij een heupprothese zou geven. Mag 2de hands, en ik hou van knutselen, dus ik pruts `m er zelf wel in ThumpsUp.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #34 Oktober 07, 2009, 13:15:47
edit2Rapporteer  
Nou, ik heb  `m er zelf ingeprutst, maar dan bij mijn vriendin, vergissing. Omdat niemand v.h. forum mij zielig genoeg vond, om mij zo`n kunstheup te doneren, heb ik maar naar Polen gemaild. Als wij daar kleren heen zenden, dan mag ik toch wel iets terug verwacten, vond ik.
Dat vonden zij ook, en plaatselijk kon men een smederij vinden, die de klus wel kon klaren. Nog wel van gereclycled Lada-materiaal (het laatste model werd toch niet verkocht, maar is wel roestvast, en da`s best handig voor een kunstheup.
Hij wilde hem ook wel monteren, die handigerd, maar zijn handen zaten onder de wagensmeer, neen dank u.

Nog even terugkomend op mijn Mazda. Ik gaf de duitse studente naast mij wonend, 10 euro om mij te trekken, maar zij wilde het gratis doen, en ze was nog erg mooi ook.
Dus toen mijn Mazda eindelijk startte, dacht ik toch eraan om vreemd te gaan. Ik doe het nu met een fransaice; Citroen heet ze, mooie naam. Veert lekker soepel, voor een lekkere pas de deux.
Ze lekt soms wel een beetje, maar dat hoort erbij zegt men.
En ook zij kan lekker trekken; ze heeft er speciaal een trekhaak voor (achter dus schater). Ja, ik verwen haar lekker, maar ze verwacht wel wat meer van mij dan die standaard APK-beurt.
Ze heeft nog 2 airbags ook, en het lijkt alsof ze zin heeft in een trio, want zij botst er nogal eens mee met andere auto`s. Gek dat ze een pook heeft; dat snap ik nou niet (travo?).
Als ze eenmaal op gang is, is ze niet meer te houden; ze heeft me laatst zelfs op straat geworpen, met bondagegordels en al, ze kon me niet meer houden (deur schoot los).   
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #35 Oktober 07, 2009, 16:49:58
edit2Rapporteer  
Ik ben weer terug bij mijn Mazda; Mijn citroen ging vreemd met een rus (Lada), maar ik ben ook beter af, want die trekhaak zat bij nader voelen toch voor i.p.v. achter.

Ik heb nog wel een knopje toegepast, om de injectors bij start uit te kunnen zetten, en pas later te activeren. Ja, mijn Mazda heeft meer knopje, dan mijn vriendin g-plekken heeft (heeft een vrouw meer dan 1 G-plek; ja hoor, kun je ze niet vinden bij je vrouw, bel Wimt, en hij vind ze allemaal ( 50 cent per min.).
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #36 Oktober 13, 2009, 13:37:25
edit2Rapporteer  
Ik kom weer terug op mijn Mazda; vroeger kon je auto`s meteen op gas starten; dan kan mijn Mazda ook niet op benzine verzuipen. Naar de gasdealer, en voor een tientje per compu voor mekaar.

Probleem blijkt echter te zijn; bij langer dan 3 dagen stilstaan, loopt er opeens olie (onderdruk valt weg in olieleiding vermoed ik) vanuit de hypr. klepbijstellers langs de klepsteel, in de cilinderruimte. Nu is dat al na minder dan 12 uur Tongue.

Dus een turk gebeld voor 300 euro eenzelfde Mazda. Hij vroeg 600, maar tijdens de proefrit, kreeg ik de slappe lach; lekke uitlaat, trillend en scheef stuur, en slecht lopende motor. Ik zei dus, dat als ie `m ooit wilde verkopen, hij zijnj vrouw erbij moet leveren. Maar dat zal wel niet mogen van Allah. schater.
  Van 2 een goede maken dus. Moest `m nog overschrijven (zondag), maar toen had ie al verkocht voor 400. Ik denk nu aan PVV schater

Wordt vervolgd Grin.
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #37 Oktober 14, 2009, 14:09:11
edit2Rapporteer  
Hoe staat het met de hp??
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #38 Oktober 18, 2009, 13:26:27
edit2Rapporteer  
Hp staat voor HeuP?; hopeloos ja, is versleten, dus voorlopig geen hp.

Dit is de onzin site, dus ga ik effe verder over mijn Mazda. 1 zelfde gekocht, maar dan met slechts 210.000 km vor 550 euro. Gas zet ik zelf om, en de Flintstone remmen ga ik aanpassen.

Wat er mankeerde aan mijn oude maar goed rijdbare Mazda is hetvolgende; deuken rondom, ook krassen. Kofferbak doorgeroest, incl. LPG-tank, wegens kite-water. Gat in voorruit, kromme naaf, lekke kop en uitlaat, remmen 18 mm( moet 22 mm),  diagonaal gescheiden remmen, remmen echter ook diagonaal (grapje) en nog heel wat toeters en bellen die nie meer toeteren en bellen.

Degelijke auto verder, over te nemen van de sloper voor min. 50 euro. 
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #39 Oktober 28, 2009, 17:01:42
edit2Rapporteer  
Toch benieuwd of wimt al een Handle Pass heeft gedaan..

het begint een beetje te klinken als.. het waait te hard, te zacht, teveel chop, te weinig chop, te glad, te nat, te droog (bij beide heb ik het nog steeds over kiten en niet z`n auto! laat staan zn vriendin..), te warm, te koud, te waterig, te zanderig... of.. teveel bezine, te weinig benzine, teveel gas, te weinig gas, teveel turk.. te.. je snapt em wel..

goed.. Handle pass dan maar?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #40 November 04, 2009, 22:23:41
edit2Rapporteer  
Te koud weer? Neen, van die versleten heup was geen grapje. Vandaar dat ik mijn Bult-board heb aangepast. A.s. zaterdag test met superflex zonder de nadelen ervan, 42 cm breed board zonder de nadelen ervan, en hoogtelopen zonder de nadelen ervan. Allemaal tegenstrijdigheden die zijn opgelost bij dit high-tech-board.
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #41 November 30, 2009, 23:14:23
edit2Rapporteer  
Affijn 15minuten van mijn leven aan gort geholpen.   
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #42 December 01, 2009, 15:40:58
edit2Rapporteer  
Heb je toch maar lekker mee gekletst op Slufter toch? Grin
TMK

Berichten: 126
Antwoord #43 December 01, 2009, 20:51:07
edit2Rapporteer  
Ik heb dezelfde smoesjes, en telkens denk ik weer dat ik het de volgende keer wel doe.

Ik vind het springen te verleidelijk Grin

De volgende keer moet ik mezelf maar overhalen om tricks te oefenen...
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #44 December 04, 2009, 17:22:39
edit2Rapporteer  
We kunnen je ook dwingen; je begint gewoon met een surface handle-pass. Wij maken dan speciaal voor jou een onderwater-rails, met touw verbonden aan je harnas.

En let maar op; voordat het vloed is, heb jij die pass onder knie. En wij maar kijken schater.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #45 December 04, 2009, 17:48:28
edit2Rapporteer  
Affijn 15minuten van mijn leven aan gort geholpen.   

Ik kan zien, dat je wat beters te doen hebt. Zijn dat nou neuk-bewegingen van jouw Hoela-meisje? Kan ik ook wel een kwartier naar kijken Joepie.
En mijn banaan gaat in hetzelfde ritme als jouw griet. Pas maar op, anders haak ik in Shocked.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.