Bandit Dos dual bar, tips voor reparatie

Silk

Geen avatar

September 17, 2009, 09:20:57
edit2Rapporteer  
Gisteren na het kiten gezien dat de touwtjes vlak onder de rubberen handles  die door een oogje in het uiteinde van de bar gaan (zie foto) aan het doorslijten zijn. Eentje was al zover dat bij het controleren ervan het touwtje gewoon is doorgebroken. Is dit makkelijk te fixen? Weet niet waaraan dit touwtje is verbonden en hoe of wat. Of kan ik gewoon beter even naar een shop gaan. Tips zijn welkom! Thx

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 September 17, 2009, 09:24:43
edit2Rapporteer  
Ze moeten ze bij F-one op voorraard hebben. Het is al sinds de Tribals een bekend probleem wat ze nooit goed opgelost hebben.

Gek genoeg heb ik twee seizoenen met deze barren gevaren, en ik heb er geen last van gehad. Maar andere F-one riders in mijn omgeving wel.

Trek de floater omhoog, en je zult zien dat het eenvoudig te verwijderen en te monteren is.
Silk

Geen avatar

Antwoord #2 September 17, 2009, 09:35:09
edit2Rapporteer  
Moet ik daarvoor naar een shop die bij f-one NL op de website staat?
Heb mn kite 2de hands van een promo-rider gekocht.Dus heb niet direct een aanspreekpunt voor aftersale service. Ik kom af en toe op Brouwersdam weet dat Natural High F-one verdeler is.
Of maar weer gewoon f-one direct contacteren, heb ik gedaan toen mn quickrelease niet meer goed functioneerde en heb toen prompt een nieuwe toegestuurd gekregen. Top service wel!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.