martijnc
|
blauw geel vind ik wel gaaf
|
|
|
|
martijnc
|
Hoe bevalt die heeliks?
wil er namelijk ook 1 aanschaffen
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hoe bevalt die heeliks?
Word deze week pas verwacht in NL, dus...............
|
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Dat vindt ik ook de mooiste kleurcombi. Morgen ga ik mijn Helixjes ophalen dus zal wel even foto's maken van mijn nieuwe schatjes.
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
welke kleur vind je het mooist Dat vindt ik ook de mooiste kleurcombi. Morgen ga ik mijn Helixjes ophalen dus zal wel even foto's maken van mijn nieuwe schatjes.
|
|
|
|
|
Parkie
|
Morgen ga ik mijn Helixjes ophalen dus zal wel even foto's maken van mijn nieuwe schatjes.
Ga je weer voor de 9/12 combi @rjen ??
|
|
|
|
|
Parkie
|
Dit jaar voor 7,9 en 12.
Had ik ook dit jaar, ben nu aan het twijfelen over een 8/10.5/14 combi............ P.S. deze is ook vet
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Dit jaar voor 7,9 en 12.
Had ik ook dit jaar, ben nu aan het twijfelen over een 8/10.5/14 combi............ P.S. deze is ook vet Ook geen verkeerde combi. Heb zelf ook getwijfeld over 7,10 en 14 omdat ik toch wat zwaarder ben maar ik denk dat ik de 14 gewoon te traag ga vinden. Met de 12 kan ik goed varen met 15 knopen nu ik een iets groter board heb (134x41). De 9 is mijn favo kitemaat dus die wil ik er beslist bij hebben.
|
|
|
DHSKite
|
Ben benieuwd!! 3 Nieuwe kites, wat een geld hé..
Ik ben opzoek naar een vervanger voor m`n 12 torch '07.. Hoop zaterdag (als de wind meewerkt) aan die helix bij telstar beetje te kunnen bungelen...
|
|
|
Morres
|
niet om te bashen hoor, maar het valt me op dat ze lang niet zo hoekig zijn als voorheen.
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
niet om te bashen hoor, maar het valt me op dat ze lang niet zo hoekig zijn als voorheen.
Inderdaad lijkt gewoon op een C shape
|
|
|
KappuhH
|
Aerodynamic Sigma Shape
|
|
|
Morres
|
nou,das niet waar, maar de doelloze hoeken zijn eruit, dus de maretingpraat kan weer de ijskast in bij naishi
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
nou,das niet waar, maar de doelloze hoeken zijn eruit, dus de maretingpraat kan weer de ijskast in bij naishi
Arc is veel meer C shape en ja zoals bij veel merken is er een hoop marketing geklets (behalve natuurlijk Gaarstra)
|
|
|
Morres
|
gaastra ook, zie maar op hanglos, staat een ad: The ultimate sle kite, natuurlijk hebben ze gelijk maar wel overdreven. niet zo bokken he. Arc zegt niet zoveel, jekyll is halfrond
|
|
|
|