Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Wat is er mis met een gewone kledinghanger en een ruimte die goed geventileerd is? Dit is gewoon een kleine computerfan in een hanger. Enigste waar dit voor zorgt is dat de binnenkant ook iets sneller droogt. Ik hang mijn wetsuit na het uitspoelen een uurtje in de douche en daarna gaat hij op zolder aan en hanger. Tegen de volgende sessie is hij wel droog. Uiteraard als ik de volgende dag ga laat ik hem in mijn auto liggen
|
|
|
Power Zone
|
Als ik toch eens een zolder had Had ik mijn vriendin wel daar laten wonen...
|
|
|
|
Morres
|
idd, computerfan kopen, adaptertje erop van 12 volg, schroef m tussen twee houten hangers, en klaar is kaas
|
|
|
mocem
|
het moet niet gekker worden in wetsuit land. 45 eujes neertellen voor een wetsuit. kan je net zo goed een fohn van je vriendin er in hangen
|
|
|
Morres
|
uh 45euro voor een wetsuithanger, niet voor een wetsuit Maar een föhn wordt te heet, de ventilator zit er alleen in om meer luchtstroom door het pak te krijgen waardoor de lucht meer(omdat er meer lucht langsstroom) opneemt en je pak sneller droogt.
|
|
|
leeany
|
Het werkt wel, in onze winkel hebben ze het getest en werkte eigenlijk zeer goed. Gaat echt stukken sneller (geen concrete tijd)
|
|
|
Morres
|
Tadaaaaaaa, fan van 25euro, adapter die ik nog had liggen en 2 brede plastieken hangers....ohja, en 6 tie-raps. Interesse? ik kan miss. wel aan spullen kopen voor niet al te veel om ziets te maken (adapter en ventilator) Grt
|
|
|
Lude
|
En dan nu de grote vraag... werkt dit net zo goed? ;-)
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ik denk dat het wel scheelt als je zo'n fan erin hangt. Maarja, is het echt nodig. Zelf droog ik mijn pak altijd binnenste-buiten. Dan is iig de volgende dag de binnenkant droog en is het dus ook niet koud wanneer je hem weer aantrekt.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mijn wetsuit hangt in het washok bij de droger dus lekker warm hok, na zo'n 20 uur is hij wel helemaal droog.
|
|
|
Vinni
|
Als ik hem snel droog wil hebben stop ik hem gewoon in de droger. Niets aan het handje. Als het niet snel hoeft hang ik hem gewoon een nachtje over de stoel, binnenste buiten. Maar de gewone wasdroger gaat ook prima
|
|
|
Morres
|
Net al ff gevoeld, werkt toch echt wel prima. M'n mooie pak van 250 gaat écht niet de droger in...
|
|
|
Retard
|
Droger is totaal niet aan te raden ... mij onder broeken en andere dingen gooide me moeder altijd zonder af te spoelen er in met beetje zand er op 2 maanden later wasmachine kapot
gevolg 1500 € nieuwe wasmachine ....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ghe ziet er wel zinnig uit. No more wetsuit funk, da's wel jammer. heb helaas een droogpak.
|
|
|
Vinni
|
Net al ff gevoeld, werkt toch echt wel prima. M'n mooie pak van 250 gaat écht niet de droger in...
Wel eens geprobeerd? Ik doe mijn 250 euro kostende pak al jaren in de droger, gebeurd niets mee Het is eerder slecht voor de droger dan voor je pak. Wel altijd even de filter legen na gebruik. Ik zet de droger wel altijd op zeiden-stand.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ghe ziet er wel zinnig uit. No more wetsuit funk, da's wel jammer. heb helaas een droogpak.
Nu heb ik je van de winter een aantal keren in de auto gehad nadat je je droogkostuum aan had gehad....en inmiddels heb ik de auto maar weg gedaan....wie weet helpt dit ook wel tegen die skunk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Uitspoelen onder de douch en uit laten hangen. De volgende dag zijn alleen de mouwen nog een beetje vochtig. Geen probleem dus
|
|
|
Morres
|
ja, dat kan ook, maar als dat, zoals bij mij thuis, niet wenselijk is, en je pak uithangt in een onverwarmde garage, is zoiets toch ideaal, want: Het werkt TOP. M'n pak hing al sinds maandag in de garage en het water liep eruit als je het pak inkneep. Nu is het pak alleen nog vochtig onderaan de armen en pijpen. Ik ga 'm iig vanaf nu elke keer gebruiken, ookal zou je het alleen tegen de stank doen. Ik ben om
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Nu heb ik je van de winter een aantal keren in de auto gehad nadat je je droogkostuum aan had gehad....en inmiddels heb ik de auto maar weg gedaan....wie weet helpt dit ook wel tegen die skunk Hee dat is goed dat je me er aan herinnert, zullen we deze winter weer gaan kiten? Kan ik meerijden? Zin an!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jongens waar gaat het over.......een droogkast, een pc ventilator.... ik heb deze , nou goed. hang gewoon aan een kleding hanger, plaats een stuk pvc pijp van diameter 10 cm en 10 cm lang of zoiets haaks aan de binnenzijde te hoogte van de rits en na 12 uur is het pak zo goe als droog aan de binnenzijde. (zorg dus gewoon dat de binnenzijdes niet tegen elkaar komen)
|
|
|
Idefixe
|
al een poosje terug heb ik ( bij de jongens van de metaalklas) van ijzer een hanger laten lassen. even bekleden met isolatiemateriaal van verwarmingsbuizen en bij het ophangen onderin de broekspijpen van het pak een stukje pvc buis zodat deze mooi open staan. Werkt super! dat van die pc ventilator is overigens ook een strak plan
|
|
|
Power Zone
|
Een beetje luchtstroom in verhouding tot geen luchtstroom kan een heleboel schelen.
De vochtige lucht in je pak raakt namelijk verzadigt waardoor het moeilijk nog meer water op neemt en je pak dus langer nat blijft. Door geforceerd continu verse (droge) lucht door te voeren houd je de lucht in beweging en wordt verzadigde lucht uit het pak gegooid.
@ Morres
Had zelf ook nog een fan liggen maar met een 12 Amp voeding toch niet helemaal handig. Computer Fan € 15,-- 12 Volt adapter € 10,--, T-wraps en hangers € 1.--
En dan zit je toch nog met een gefreubeld ding
Ik haal wel een complete in de winkel.
Misschien leuk als 'inkoop actie' bij genoeg interesse?
|
|
|