Kleine tip voor verwisselen depowerkoord Slingshot

Vinni

Berichten: 5944
Oktober 15, 2009, 23:07:29
edit2Rapporteer  
Hier gewoon even een klein tipje voor als je een Slingshot depowerkoord gaat verwisselen.

Als je vaker een depowerkoord van Slingshot hebt moeten verwisselen heb je vast wel eens het nare voorval gehad dat je dat witte flapje aan het uiteinde eraf trok toen je hem door de stopperbal wilde halen. Erg naar want zonder krijg je hem er nooit meer doorheen.

Nu is de tip heel simpel maar kan zoveel ellende besparen. Naai gewoon ff met naald en draad dat witte flapje vast aan het koord en klaar is kees. Mocht je al te laat zijn, en je zit met een depowerkoord zonder wit flapje, kan je altijd een stukje krimpkous proberen.

Gewoon even een tip, omdat het kan  ThumpsUp
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 Oktober 15, 2009, 23:09:47
edit2Rapporteer  
Vincent for president!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #2 Oktober 15, 2009, 23:11:36
edit2Rapporteer  
Zo is dat Cheesy
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Oktober 15, 2009, 23:22:31
edit2Rapporteer  
Ik maak ze altijd zelf van stukkie dyneema kost dan iets van 12 eurie en bij het erop zetten inderdaad even een stukje krimpkous op het uiteinde  ThumpsUp
Joystick

Berichten: 251
Antwoord #4 Oktober 15, 2009, 23:26:31
edit2Rapporteer  
Toen ik begon met lezen dacht ik, hey is Wimt weer bezig met een mooi verhaal maar helaas.

Klinkt toch nuttig voor als je er wat mee kan   Roll Eyes
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #5 Oktober 15, 2009, 23:33:57
edit2Rapporteer  
ik baal weleens dat ik niet met slingshot vaar, heb namelijk supermooi dyneema lijn liggen om zelf depowerlijntje van te maken... Undecided
Klaass

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #6 Oktober 16, 2009, 20:17:27
edit2Rapporteer  
 Rory,
Daar kan wel wat aan gedaan worden. Als je het netjes vraagt mag je best wel een keertje met mijn Slingshot varen. Geef dat lijntje maar aan mij dan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.