|
martimor
|
top, zo kan het ook
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heb ook tot nu toe alleen maar goede ervaringen met v/d Berg. Top van ze hoor.....................
|
|
|
leeany
|
Dat is zeker netjes, mag ook echt wel vermeld worden zulke acties!
|
|
|
|
Micky
|
En hoe was Edam?
Door het gebrek aan trapeze "ergens" tussen Hoorn en Enkuizen het water op gegaan. Wind was side/onshore, redelijk constant en het zonnetje scheen...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En hoe was Edam?
Door het gebrek aan trapeze "ergens" tussen Hoorn en Enkuizen het water op gegaan. Wind was side/onshore, redelijk constant en het zonnetje scheen... Schellinkhout?? Maar dus nog wel lekker kunnen varen
|
|
|
Micky
|
En hoe was Edam?
Door het gebrek aan trapeze "ergens" tussen Hoorn en Enkuizen het water op gegaan. Wind was side/onshore, redelijk constant en het zonnetje scheen... Schellinkhout?? nop!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En hoe was Edam?
Door het gebrek aan trapeze "ergens" tussen Hoorn en Enkuizen het water op gegaan. Wind was side/onshore, redelijk constant en het zonnetje scheen... Schellinkhout?? nop! Damn... een geheime spot van de VdBerg boys
|
|
|
globe
|
hele geheime spot waar we heerlijk wat 2010 shizzle hebben kunnen uitlaten inderdaad
|
|
|
Micky
|
hele geheime spot waar we heerlijk wat 2010 shizzle hebben kunnen uitlaten inderdaad Was een top dag en lekker warm en droog....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
En hoe was Edam?
Door het gebrek aan trapeze "ergens" tussen Hoorn en Enkuizen het water op gegaan. Wind was side/onshore, redelijk constant en het zonnetje scheen... Schellinkhout?? nop! wat daggie van Bovenkarspel?
|
|
|
Micky
|
Nop!
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik weet t, ik weet t, ik weet t, ik weet t........maar ik zeg het lekker nie!!
|
|
|
|
|
Retard
|
het was een secret spot
|
|
|
Micky
|
Ik heb hem ook gevonden ... kijk maar even: Nop!
|
|
|
wouterb
|
Nop! Denk dat dit het standaard antwoord blijft, ongeacht welke (juiste of verkeerde) spot je noemt.... lol
|
|
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
@Mini-me Die heeft ook een secret spot. Maàr dat is weer wat anders @Micky Volgens mij ben ik je toen bij Edam nog tegen gekomen. Want er kwam iemand vragen of wij een extra trapeze hadden. Top dat je er 1 kon lenen
|
|
|
Micky
|
@Mini-me Die heeft ook een secret spot. Maàr dat is weer wat anders @Micky Volgens mij ben ik je toen bij Edam nog tegen gekomen. Want er kwam iemand vragen of wij een extra trapeze hadden. Top dat je er 1 kon lenen Yep, thats me...
|
|
|
DHSKite
|
waar moet je er bij edam in dan? via de camping? ben wel langs die dijk gereden en ff gekeken, miniscuul strandje en een paal in 't water.. maar verder weinig ruimte?
|
|
|