Afstudeer onderzoek

Afstudeer onderzoek

Geen avatar

Oktober 21, 2009, 11:38:00
edit2Rapporteer  
Beste Kiters!

voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar kiters die telefonisch of via de e-mail kort 7 vragen zouden willen beantwoorden.

Met deze vragen wil ik wat meer te weten komen over de kitewereld.

Als je me wilt helpen, graag een mailtje met je telefoonnummer naar surfonderzoek@gmail.com!

Alvast bedankt!

Groeten,

Milena
Morres

Antwoord #1 Oktober 21, 2009, 11:42:09
edit2Rapporteer  
héél professioneel...wel eens gehoord van thesistools.com....
Afstudeer onderzoek

Geen avatar

Antwoord #2 Oktober 21, 2009, 11:47:35
edit2Rapporteer  
Ja die gebruik ik ook voor de enquetes.

Maar een interview doe ik liever telefonisch.

Groet,

Milena
Shannon

Antwoord #3 Oktober 21, 2009, 12:28:59
edit2Rapporteer  
heb je mijn nummer gemaild.
Dat wil niet zeggen dat ik me niet aansluit bij morres.

verder raad ik je aan de richtlijnen voor het gebruik van internet bij een onderzoek eens op te zoeken. Die zijn in het algemeen denk ik minder streng dan voor psychologisch onderzoek (ik studeer psychologie) Maar je bent wel verplicht bepaalde dingen te melden, zoals het doel van het onderzoek en het feit dat gegevens vertrouwelijk zijn en niet aan derden worden verstrekt enz.

Greetz
nielsen

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 21, 2009, 12:45:35
edit2Rapporteer  
een tip van mij: start met een kleine steekproef door naar een kitespot te gaan en daar kiters te interviewen (=kwalitatief onderzoek) en vervolgens je bevindingen kwantitatief toetsen, dat wil zeggen, zet een enquete online op dit forum en je hebt binnen een dag heel veel ingevulde enquetes. resultaten verwerken in spss o.i.d. 
nielsen

Geen avatar

Antwoord #5 Oktober 21, 2009, 12:47:38
edit2Rapporteer  
ik zit me trouwens net af te vragen wat de doelgroep is van dit forum, ben best benieuwd naar het aantal studenten, net afgestuurden en dergelijke. misschien ook iets voor een onderzoekje?
Shannon

Antwoord #6 Oktober 21, 2009, 12:54:49
edit2Rapporteer  
hey nielsen,

Misschien best wel interessant om te weten, ook ivm adverteerders op kitehigh?

Wil eventueel wel een enquete maken en ook wel de analyse van de gegevens doen (kan er denk ik wel studiepunten voor regelen)

Mocht er iemand van de kitehighcrew interesse hebben let me know!
Vliegenaar

Geen avatar

Antwoord #7 Oktober 21, 2009, 13:03:55
edit2Rapporteer  
ik zit me trouwens net af te vragen wat de doelgroep is van dit forum, ben best benieuwd naar het aantal studenten, net afgestuurden en dergelijke. misschien ook iets voor een onderzoekje?
Er is laatst geloof ik hier of op Hanglos een draadje geweest over wat voor beroep mensen uitoefenen, dat moet toch wel een goed beeld geven over hoe of wat.
nielsen

Geen avatar

Antwoord #8 Oktober 21, 2009, 13:14:04
edit2Rapporteer  
@vliegenaar
als dat zo is verwacht ik dat iemand dat wel gaat posten hier in afzienbare tijd!

@shannon
ik wil je wel helpen, lijkt me interessant om te weten. misschien hebben idd de moderators er belang bij?

gr Niels
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.