Geweldig filmpje... ik weet nog precies welk weekend dat gemaakt is.. Het was weer eens zover dat ie het board van Idefix moest lenen. hoe kun je anders zo'n mooie stijl hebben..
Leuk om te zien dat dit honderd jaar na dato nog zo gewaardeerd wordt. Heb speciaal weer op oude compie me inloggegevens gesnord om jullie de HD link te geven.
Leuk om te zien dat dit honderd jaar na dato nog zo gewaardeerd wordt. Heb speciaal weer op oude compie me inloggegevens gesnord om jullie de HD link te geven.
(ps tsja nog wel in 480p en geen 720p, toen kon niemand dat nog aan namelijk.)
de meeste heb ik toen die tijd allemaal gedownd en ik moet zeggen in kijk ze nog regelmatig. Stuk voor stuk toppertjes. Maar ik moet zeggen, deze is wel de relaxte
Als je nog iets wil voor op je HD dat niet meer te vinden is op het net , dan mail je me maar. dave @ ki te cinema punt c om De schijf is de hele week nog wel aangesloten .
Als je nog iets wil voor op je HD dat niet meer te vinden is op het net , dan mail je me maar. dave @ ki te cinema punt c om De schijf is de hele week nog wel aangesloten .