Morres
|
die site is in het duits...
|
|
|
Morres
|
laatmaar, heb het al door, registreren gaat ingame, das nu gelukt(lukte vorig jaar dus NIET, vandaar dat ik toen niet meedeed) ben nu de game aan het updaten, net alles ingesteld, draait het wat op 1680 op een 8800gt met c2d 3.2ghz? wil niet ingame ineens framedrops hebben ofzo
|
|
|
[Pepper]
|
draait het wat op 1680 op een 8800gt met c2d 3.2ghz?
Ik wou dat ik je daar een antwoord op kon geven.... Heb je aanmelding in ieder geval ontvangen en geaccepteerd. Ga er eens even lekker voor zitten en doe je best zou ik zeggen. De volgende wedstrijd begint al over een paar dagen....
|
|
|
[Pepper]
|
Vandaag begonnen: de wedsrtijd in Gröden. Weersomstandigheden: sneeuw.
Nog 3 dagen de tijd om je beste tijd neer te zetten.
Succes!
|
|
|
Morres
|
waardeloze programmering en uploadsnelheid van die lui...updaten duurt echt uren, terwijl ik een 10megabits verbinding heb..ik haak af, trek dit niet :S edit: 130kb/s....dat is toch geen snelheid edit: nou, 3x geprobeerd, heb nu tijd van 2.25, staat 61000e .....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Morres wat haak jij snel af zeg, ff 5min op een update wachten is weer teveel gevraagd?
En 3x proberen is niet genoeg he.....
Maargoed, ik moet er nog beter voor gaan zitten merk ik. Sta op sommige punten wel voor op brackenwood maar die hobbelbochten in t midden lukken me nog niet goed genoeg. Ski's staan op 9-13-78 trouwens.
Gefliciteerd Brackenwood, het is me idd niet gelukt om je voorbij te gaan. Kijken of bormio me beter ligt....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bormio is een stukkie makkelijker dan de vorige vind ik, maar speed heb jij op 78 ? Dan kan je toch haast niet meer sturen dat lukt mij echt niet haha !
|
|
|
Evan
Administrator
|
Tim, die speed van 78 was in de sneeuw-race van Groden. Dat is omdat de verse sneeuw veel meer grip heeft. In de zon is een instelling van 22-26-52 beter te doen en voor Bormio zie ik vaker instellingen van 26-33-41 voorbij komen. Ohja, waarom kwalificeer jij je wel steeds maar doe je niet aan de race? Op die manier krijg je nooit punten voor de ranglijst: http://skichallenge.orf.at/oe/group/Kitehigh.nl/ranking/
|
|
|
Tim_GTS5
|
Tim, die speed van 78 was in de sneeuw-race van Groden. Dat is omdat de verse sneeuw veel meer grip heeft. In de zon is een instelling van 22-26-52 beter te doen en voor Bormio zie ik vaker instellingen van 26-33-41 voorbij komen. Ohja, waarom kwalificeer jij je wel steeds maar doe je niet aan de race? Op die manier krijg je nooit punten voor de ranglijst: https://skichallenge.orf.at/oe/group/Kitehigh.nl/ranking/Omdat ik het steeds vergeet de echte race
|
|
|
|
[Pepper]
|
Gefliciteerd Brackenwood, het is me idd niet gelukt om je voorbij te gaan. Kijken of bormio me beter ligt....
Thanx! Was behoorlijk close uiteindelijk. Nummer 1, 2 en 3 binnen nog geen halve seconde! Ik heb fmvanloon (wie is dat eigenlijk?) steeds als geest gebruikt om jacht op te maken. Na veel vallen en kloten met de ski-instellingen is het uiteindelijk gelukt. Lastigste was idd dat deel met die bulten en scherpe bochten in het tweede deel van het parcours. Heb daar steeds veel tijd laten liggen. Vanavond Bormio maar eens proberen....
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
ben wel te laat, maar toch de game ff aan het downen. ben benieuwd ingame name: Jeromez
|
|
|
Jeromez
|
ok zit nu op 2:07 in de Bornio training wel een aantal poortjes over geslagen iemand zin om z'n instellingen uit te wisselen? Ik heb m nu op 25 / 25 / 50 staan.
|
|
|
|
Jeromez
|
Zelfs met die instellingen nog lastig tot onmogelijk om zo'n tijd neer te zetten. Waarschijnlijk met een controller of joystick betere tijden?
|
|
|
Morres
|
wow, ik zuig gasten Ben stukken beter in knallen en races geef mij maar trackmania :Dedit: oooh, je kan ook kwalificeren in de zon dat scheelt gelijk 10seconden zit nu op 2.14
|
|
|
Tim_GTS5
|
Waarom kan ik niet racen , staat wel dat ik gequalificeerd ben maar kom niet verder
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik heb dat bestandje gedownload. Dan druk ik op: playen dan komt er: Searching for optimal configuration. en dan kom ik niet verder... (hoe moet ik me registreren? via die site of wat, iemand een link.. Ik ga wel op wintersport in duitsland maar meer weet ik er niet van)
|
|
|
Morres
|
ingame moet je je registreren
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
ingame moet je je registreren
Het is me nu idd. gelukt, gewoon andere naam als player1 doen?! Heb op de 1ste baan: 2:07 en op de 2de: 2;23 Maar ook een keer 2;14 als ik gewoon wat wild weg skie.. en niet door de poortjes ga, waarom word dat neit als een straf punt, later tijd er bij? Voor de rest wel grappig spel, na dat je 4uur achter elkaar cod1 doet xD
|
|
|
Morres
|
exact wat ik deed, cod1.. kwam binnen, had 17-0, dikke luck, gelijk heli en airstrike erover...natuurlijk direct voor cheater uitgemaakt... cod1 idd, niet cod2
|
|
|
Evan
Administrator
|
Waarom kan ik niet racen , staat wel dat ik gequalificeerd ben maar kom niet verder omdat de race nog niet gestart is: >> Bormio Qualificatie geopend Race start op dinsdag 29.12.2009 om 9:00 uur
|
|
|
|
[Pepper]
|
Aanmelden en inloggen zoals beschreven in de eerste post van dit topic: - Game downloaden - In het spel zelf een naam en ww aanmaken - Daarna via de website inloggen en jezelf aanmelden bij Kitehigh.nl - Kies daarna in het spel voor: kwalificatie Bormio, zonnig weer. - Vanaf dinsdag start de wedstrijd in Bormio
@Jesse: In de training mag je ongestraft poortjes missen. In de kwalificatie en in de wedstrijd stopt je run als je een poortje mist.
|
|
|