Pro princess brunotti

niki kite

November 24, 2009, 01:00:03
edit2Rapporteer  
Aloha!
Vaar nu al weer bijna twee jaar met mijn nobile 555 (1.28) en wil een nieuw boordje kopen. Zie in de laatste kite magazine wat vrouwelijke pro's met de pro princess van Brunotti varen.
Heeft eimand hier ervaring mee en welke lengte zou het beste bij mijn lengte en gewicht passen (1.78 en gewicht 70 kg)? Ik vaar meestal in Nederland op de Noordzee.

Thanks  Nicole
Morres

Antwoord #1 November 24, 2009, 14:34:32
edit2Rapporteer  
staar je niet blind o pvrouwenboardjes, meeste van die boqardjes hebben gewoon andere print en andere maat.
Ik denk dat je nobile je beter bevalt dan de brunotti princes, maar je zal uiteindelijk gewoon moeten testen.
Tim_GTS5

Antwoord #2 November 24, 2009, 18:09:50
edit2Rapporteer  
X-ride vind ik een zalig boardje heb hem in maatje 129x37,5 en heb zelfde lengte en gewicht als jij.

Comfortabel maar toch wel een redelijke pop en gaat lekker door de golven, carven gaat ook heel lekker met dit boardje en is dus heel wendbaar.

Welke spot(s) vaar je dan misschien kan je wel wat boardjes testen van anderen?
louise

Geen avatar

Antwoord #3 December 02, 2009, 11:48:14
edit2Rapporteer  
Hey, ik heb ook tijdje met Nobile gevaren, dan de 666 en nu vaar ik met de pro princess. Vindt ik echt een top board en bevalt mij stukken beter dan de nobile. Landen gaat top, het is een wendbaar boardje, goeie pop... ik raad hem je echt aan!!! ik ben 173 en weeg 62, heb 130x38. Succes met kiezen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.