in las dunas zelf mag je niet het water op dan moet je naar het gemeentestrand rijden,en moet je een soort of taks betalen. kan per dag ,week of maand dacht ik was vorig jaar iets van een 30€ dacht ik voor maand. ben er zelf alleen maar eens gaan kijken want zit zelf op la ballena en daar is een kite zone van club mistral(is er wel druk) maar best ok
daarnaast ligt een camping la ballena alegre 2 daar kom ik al 5 jaar heeel veel wind en super gezellige camping
kitekings gaan daar ook ieder jaar heen!
super leuke avonden altijd en ook leuke animatie voor je dochtertje
Hé Martijn,
Vrienden van mij gaan ook altijd naar Las Dunas. Vinden het helemaal top. We gaan daar gewoon even een paar weekies kijken. Kiten komt allemaal goed, ik heb toch een auto. Misschien komen we elkaar daar wel tegen op het water. Ik kom gewoon jullie kant op vliegen als je in dezelfde tijd daar bent.
Je hoort me wel gillen als ik door de lucht zweef.
Dat is dan wel weer jammer Richard dat je er niet bent. Hadden we wel even kunnen raggen over het water. Laat de windgoden met ons zijn die weken. Ik heb het topic gelezen en ik begrijp dat jij die week geen gunstige windwicca's hebt gehad. :'( :'(
Waar gaat de reis dit jaar heen????? Go with the wind......... .
Texel is leuk ja. Tof eiland met fantastische stranden. Ben er nog nooit geweest om te kiten. Ga aankomend jaar toch eens een paar daagies daarheen met de vliegertjes. Mama en die kleine draak van me mee. Ziet er gaaf uit op het filmpie.