sensuele stimulator Philips

Wimt

Berichten: 2498
December 24, 2009, 22:30:20
edit2Rapporteer  
Maken ze veel reclame voor.

Waarom zou ik een Philips in mijn vriendin douwe.  Philips-spul weigert altijd dienst, en zul je net op dat ook nog meemaken schater schater. (moet je weer ouderwets heen en weer pale schater).

Genoeg gezeikt; Prettig kerstmis, en krijg geen kortsluiting met Philips met kerst schater schater.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #1 December 24, 2009, 22:45:57
edit2Rapporteer  
Zou `m in ieder geval maar niet onde de kerstboom leggen. Krijg je nogal gehypte familie-omstandigheden van, als je vriendin `m ter plekke al stiekum inbrengt, en vervolgens door electrocutie gebraden wordt.
Ze wordt dan misschien wel wild, maar met kerst wil je ander gebraden wild op tafel schater.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 December 24, 2009, 23:09:56
edit2Rapporteer  
Een Senseo Wim. Je bedoeld  vast een Senseo..........
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #3 December 25, 2009, 14:36:49
edit2Rapporteer  
Ha, ha, ha, leuk bedacht Idefix. Ik vond het al erg verdacht, dat die Senseo zo veel werd verkocht, maar jij geeft nu officieel de nevenfunctie aan schater.

Maar ik ga toch nog effe door.

Omdat mijn sappige vriendin dermate lekt op de ingebouwde aardlekschakelaar, geven de heren Kema-keur bij nader inzien geen garantie op het apparaat schater.

Ben van plan om morgen naar Workum te gaan, om mijn Bamboe-board te testen.
Dat board is niet ijsbestendig, vandaar dat ik graag wil weten of het daar ijsvrij is?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #4 December 25, 2009, 21:14:05
edit2Rapporteer  
Maar ik ga toch nog effe door.

Omdat mijn sappige vriendin dermate lekt op de ingebouwde aardlekschakelaar, geven de heren Kema-keur bij nader inzien geen garantie op het apparaat schater.


Hmmpff dan bedoel je vast DEZE Wim?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #5 December 25, 2009, 22:17:59
edit2Rapporteer  
Tering wat hangt daar een klit aan, daar MOET wel veel sap uit komen. Wel  een erotisch ding zeg, een grote concurrent voor mijn vriendin. Alleen, waar moet ik `m in stoppen? Huh.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #6 December 27, 2009, 17:34:37
edit2Rapporteer  
Waarom lever ik nou altijd het laatste commentaar, als het om dit soort onderwerpen gaat Grin.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.