Uhh effe denken een alternatief voor duin & strand
1. port ze lande
voordeel: dicht bij de brouwersdam (loop afstand)
nadeel: volgens mij vrij prijzig
2. land & zee
voordeel: brouwersdam dichtbij en eventueel loop afstand
nadeel: veel campers caravans en weet ook niet of je er met tent mag staan
Verder zou ik als je auto heb of zo kijken of je ergens op kleinre camping kan staan is wel saai kwa faciliteiten maar ik ga er vanuit dat je overdag op de brouwersdam te vinden bent en savonds in renesse
Waarom niet duin & strand
Gezien je hier in die standaard tenten zit of je eigen tent en er de volgende regels van toepassing zijn:
10 uur in je tent en stil zijn of 10 uur van de camping af zijn naar dus renesse toe!!!
Verder wordt je hier gek aan gekeken als je niet sochtends met bier ontbijt en is er een fijne opzichter die er voor zorgt dat wanneer je ook maar iets rommel maakt je meteen effe de sanitaire voorzieningen of andere dingen mag opruimen.
Wat ik niet snap is dat zoveel jongere daar nog heen willen gezien het echt een rot camping is waarbij je een soort vader figuur in de vorm van de camping beheerder erbij krijgt
Verder suc6 met camping zoeken
p.s auto is wel fijn om erbij te hebben gezien alles toch best ver uit elkaar ligt in zeeland
ps2 ik zie net bericht over ouddorp dus mijn toevoeging hierbij:
Ouddorp kent idd hoge golven en een hele sterke stroming met hoog water staat het strand wel vaak onder water wat een lekkere vlakke poul betekent.
Over de spot brouwersdam:
Met laag water heerlijk vlak en met hoog water wat choppy maar af en toe leuke golfjes voor de beginners!
Met laag water kan je ook redelijk ver staan.
Nadeel van de brouwersdam is naar mijn mening de drukte en het strand wat hier en daar wat verwaarloost wordt door de gemeente!
Wat je wel hebt is dat je lekker dicht bij je auto kan zijn waar dan ook menig duitser,nederlander en belg gebruik van maakt door zijn of haar camper/caravan pal voor strand opgangen te parkeren of een heel duits/nl/be kamp te maken
peaaacee (pff wat een lang bericht
)