sjoerdsantema
Gast
|
6 graden en 18 knopen vrijdag. Woeeeeei!!!
|
|
|
Stanley
|
eerst zien dan geloven
|
|
|
Morres
|
kreeg om 11u een smsje: zijn de weilanden al kitebaar....alles is hier al een week groen...4uur later, 2cm sneeuw ..had toch liever vrieskou gehad, ipv sneeuw
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heb al 4 weken niet op het water gestaan, dus kom maar op met die woeiiiiiiii. Word echt langzaam gek hier op het droge.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Er ligt hier in Noord holland alweer bijna 10cm sneeuw ! Pff om gek van te worden maar aan de andere kant ook wel weer leuk
|
|
|
snipes
Geen avatar
|
Het weer is nu zo onvoorspelbaar, ze kunnen het niet eens per 2 dagen goed voorspellen..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben net weer voor de zoveelste keer aan het sneeuw ruimen geweest. Zeker een cm of 8. Vrijdag lekker vrij en als het mee zit een lekkere wnw met een graadje of 6, mooi voor de grote plas.
|
|
|
|
Kevin
|
Denk je het gehad te hebben ligt er hier (Driebergen) ook weer lekker sneeuw ach ja nog heel effe afzien en dan toch maar weer de stoute schoenen aan doen en de kou doorstaan om te rammen Donderdag en Vrijdag zien er in iedergeval goed uit kwa wind
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lol het is nu woensdag en donderdag, voor de mensen die geen werk hebben of te lui zijn om te werken veel plezier ! Potver ja ik ben gewoon jaloers , nouja dan nog maar een weekje hoop hebben
|
|
|
Kevin
|
Oe je zou donderdag vrij zijn ik ga denk mijn eerste 2010 klappen donderdag
|
|
|
Idefixe
|
woensdagmiddag.........
|
|
|
Kevin
|
Moet ik werken
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De voorspellingen voor vrijdag zijn ingekakt maar donderdag ziet er wel aardig uit. Helaas werken maar miss toch iets regelen want wordt gek!!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
doe eens gek, neem gewoon ontslag Kan je van de bijstand een gezin onderhouden, twee pubers en vrouw tevreden houden, je koophuis aanhouden, je VW transporter blijven rijden en ook nog kitespulletjes kopen en af en toe op vacantie gaan. Is hierop het antwoord ja, oke dan neem ik ontslag.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
doe eens gek, neem gewoon ontslag Kan je van de bijstand een gezin onderhouden, twee pubers en vrouw tevreden houden, je koophuis aanhouden, je VW transporter blijven rijden en ook nog kitespulletjes kopen en af en toe op vacantie gaan. Is hierop het antwoord ja, oke dan neem ik ontslag. In Marokko kun je prima met je gezin en 12 kinderen + kinderbijslag rond komen van de bijstand.... Je kunt er volgens mij ook prima kiten
|
|
|
|
Jordi_1990
|
hmm wind komt er morgen wel maar de haven van harlingen ligt vol met ijs, sneldiensten varen niet... ik houd het nog maar even voor gezien
|
|
|
Vinni
|
Jordi! Ik kom hoogstwaarschijnlijk vanaf april ook naar Terschelling toe En heel misschien donderdag al om ff een kijkje te nemen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waar blijft het bericht "de winter is voorbij" nou?
Wind heb je zo weinig aan als je geneens normaal kunt fietsen door de hoeveelheid sneeuw.
|
|
|
Elevation
|
ik heb geen fiets nodig op t water, denk dat je het anders moet benaderen....
|
|
|