testosteron-ziekte

Wimt

Januari 31, 2010, 13:11:50
edit2Rapporteer  
Als je de krant opslaat, en je leest een misdaad; was het een man of een vrouw; 90 % kans dat het een man was.
Als we praten over meer criminaliteit, dan doen we alsof er meer criminaliteit onder de MENSEN is, en nemen we de vrouwen maar voor het gemak mee. Terwijl zij, de vrouwen, dat niet doen. MENSEN zijn de vrouwen YeSS, kerels zijn zeer vaak beesten Shocked.
Het is gewoon bschamend geworden. Ik snap echt niet wat vrouwen toch met mannen moeten; ze zijn vaak erg zwaar slachtoffer van die testosteron. Lakeman (man dus Tongue), die de slachtoffers van de DSB bank zou bijstaan, heeft tonnen euro`s daarvoor in rekening gebracht (a 300 euro per uur), en verkoopt daarbij hypotheken Undecided.

Waar komt dat toch uit voort.

De vroegere mensen jaagden, en dan vooral de man. Die testosteron was best wel handig, om net WEL dat hert te kunnen vangen, een soort turbo dus.
Die turbo hebben we nog steeds maar is totaal overbodig geworden; we krijgen het vlees gewoon op tafel gelegd.
Toch moet die testosteron eruit, en gaan we maar `hooligannen' , vernielen of verkrachten. Vrouwen vallen vaak voor die types, en dat is ook nog steeds dat instinct vanuit de oertijd, dus macho is nu nog hip ook.
En het feminisme is nu ook nog uit de tijd, alsof dat karwei wel klaar was. Terwijl een vrouw geen enkele kans maakt op baantjes die er echt toe doen, terwijl hun schoolprestaties veel beter zijn.
En, zij leggen zich erbij neer, omdat die baantjes meer dan full-time zijn, en dat je moet presteren onder mannlijke voorwaarden. Ben je dus een Merkel of en Kroes, dan ben je bij voorbaat al niet een echte vrouw Joepie, maar heb je je aangepast aan de mannelijke voorwaarden.
Dus; de superdoelgerichtheid van de man copieren, en dus alleen het doel in ogen houden.
Wat er links en rechts gebeurt laat je links liggen.

Die weg is dus uiterst destructief, en die gevolgen merken we nu ook met milieu, sociaal enz.
Een vrouw kijkt veel breder, en vindt de weg naar het doel belangrijker dan het doel zelf, en dat is een veel yogischer visie, veel groener ook.
We zien nu ook wel die trend gebeuren; we worden groener, en we zijn ons bewust van de destructie die nu gebeurt.
Kijk, als de middelen van de aarde onbeperkt waren, en dat was in het verleden zo, dan kun je je  veroorloven om alleen maar doelgericht te werken. Wat er links en rechts kapot gaat aan bijvoorbeeld milieu, dat was toen niet zo belangrijk. Maar, de wereld is veranderd, dus moeten we nu evolueren naar een ander leiderschap. Het leiderschap dat bij de Egyptenaren zo ontzettend succesvol was; Alexandrie was toen DE metropool van de wereld. 5000 Jaar lang vrouwelijk leiderschap, gaf maximale educatie en vrede en voorspoed, met Cleopatra  als laatste leidster.

Dat moet nu weer gebeuren. We hebben nu een snelle evolutie nodig; we kunnen dus niet wachten tot de testosteron er bij de man uitgeevolueerd <(macho`s (criminelen) hebben de meeste nakomelingen)> is, dus moet de vrouw  het nu weer doen. 
Het leiderschap (zei Wimt (man) Grin
Mr the Emperor

Antwoord #1 Januari 31, 2010, 15:33:34
edit2Rapporteer  
Een vrouw kijkt veel breder, en vindt de weg naar het doel belangrijker dan het doel zelf, en dat is een veel yogischer visie, veel groener ook.

WTF...... yogischer! schater schater schater
Kitemaster

Antwoord #2 Januari 31, 2010, 16:45:02
edit2Rapporteer  
yoghurt?
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #3 Januari 31, 2010, 18:16:13
edit2Rapporteer  
En je punt is? Wederom een zinloos topic van je Wim. Misschien vergeet je dat in de meeste gezinnen de man toch echt het meeste moet werken of het meeste verdient dus de kostwinnaar is. Het vlees komt dus toch niet vanzelf op tafel (enkel als je thuis aan een uitkering zit) maar we moeten er echt voor werken. En laat bij dat werk je testosteron toch wel belangrijk zijn.

Neem die statistieken dan verder en kijk welke mensen het meest in de criminaliteit zitten. Vaak zijn dat dan weer niet de werkende mensen.

Tevens kan je het ook weer zo zien dat als een vrouw nu eens niet zo materialistisch zou zijn en weinig tot geen waarde zou hechten aan de inhoud van je portemonnee, de mannen ook niet de behoefte zullen hebben om iets te stelen. We leven nu eenmaal in een materialistische samenleving en daarbij hoor jammer genoeg de criminaliteit omdat nu eenmaal niet iedereen het breed kan hebben.

Dit gebeurde vroeger toen men het wild ging schieten ook hoor. Alsof meneer oerbewoner lief ging kijken naar zijn buurman die net een hert had geschoten als hij zelf al weken niks vind.
Wimt

Antwoord #4 Januari 31, 2010, 20:02:16
edit2Rapporteer  
Allemaal reacties die mijn reactie niet waard zijn ThumpDown.

@Reflex; ik zeg toch ook dat de man vroeger het vlees op tafel moest zetten en er dus zelf hard achteraan moest gaan.
Je hebt echter gelijk in het feit, dat vrouwen  ook materialistisch zijn, en dat mannen daarom daar hard voor moeten werken. Daarom noem ik het gezin de hoeksteen van de criminaliteit. In de historie van belang, nu niet meer; vandaar de vele scheidingen.

Maar ik ga nog effe verder;

Het testosterontype herken je maar al te eenvoudig; weinig expressie, de enige expressie die ze vaak hebben is de nekspieren opzetten en de wenkbrauwen fronzen, als ze moeten reageren op een vraag met meer dan 3 lettergrepen. Heeft die vraag meer dan 3 lettergrepen, dan is de code doorbroken en voelt ie dat ie voor gek wordt gezet, omdat hij wel weet, dat jij wel weet, dat ie niet meer dan 3 lettergrepen kan verwerken.
De reactie is dan ook direct zeer primair met een rechtse directe. Er had nog een waarschuwing hieraan vooraf kunnen gaan, d.m.v. iets meer fronzen, maar dat is toch vaak wel wat teveel expressie voor 1 dag, dus vandaar die rechtse directe.

Maar ook op minder primair nivo gaat het helemaal fout, daar helpt geen wetgeving aan.
Nu al is bekend, dat ondanks de extra wetgeving van Obama, er dit jaar 20 % meer bonussen worden uitgedeeld dan in ENIG ander jaar.
Kortom, en ik herhaal; de man is intrinsiek slecht, dit vraagt om verandering, en laat nu dus maar de vrouw eens voorgaan.
Ik had gehoopt Reflex, dat jij als man iets flexibeler was, en je macht vrijwillig had willen inleveren voor een vrouw. Je uiterlijk heb je al mee; je hebt in ieder geval geen stierennek en ook geen zware wenkbrauwen. Dus bij deze nog Reflex; lever je baan in voor een sociaal vrouwtje, beter nu dan dat zij het jou over een tijdje zelf van jou af moeten pakken.
En.. het is echt niet erg hoor; ik ben al jaren huisman, en bevalt me goed. Als mijn vrouw boerend van haar werk terugkomt, doe ik haar sloffen aan haar voeten, dop het bierje voor haar, en zet ik he voetbalkanaal aan.

Ik heb trouwens onzettend veel succes bij de vrouwen met dit verhaal, ik kan nu overal mijn overvloedige testosteron kwijt.

(Echt; ik heb daaronder nu een dermate grote schare fans, dat zij zich dermate opzwepen om dan toch nog en groupe onder mij te komen, met de kreet; overheers mij! Zij hebben dan dus niks van mijn roeping begrepen, maar dat maakt mij op dat moment effe niks uit, zoals je wel zult begrijpen als ook echte macho.)

Dus ik zeg; doen! en vertel dit verhaal voor, zodat wij aan de vooravond van de nieuwe evolutie komen.

Ps; stuur dit verhaal graag naar de Opzij; er zijn van die bekeer feministes die ik toch graag als zeer close fan heb schater.
Reflex

Antwoord #5 Januari 31, 2010, 20:23:15
edit2Rapporteer  
Ik kan mijn lach niet onderdrukken, maar aan de andere kant zie ik hier het serieuze dan weer van in.

Ik kan mij ook niet van de indruk ontdoen dat jij thuis niks te zeggen hebt en te weinig testosteron hebt om dat tegen te gaan. Misschien zit er onder dat gelijmde droogpakje van jou wel gewoon een vaginatje. Dat verklaard ook gelijk waarom je zoveel creativiteit in je kiteboarden steekt. Vrouwen houden ook van fröbelen en knutselen Wink

De banken geven meer bonussen uit maar aan de andere kant zijn het de vrouwen die zich omhoog  werken dmv hun grote boezem en knappe kont. Dat in combinatie met de bloemen die ze wekelijks eisen kost misschien nog wel meer geld dan alle bonussen bij elkaar.

(en ja ik ben gelukkig samenwonend en de kostwinnaar Grin)
Wimt

Antwoord #6 Januari 31, 2010, 20:59:45
edit2Rapporteer  
Het is nogal triest dat het de enige manier is van omhoog werken, met die boezem en zo. Zeker als die boezem niet meer zo hoog komt schater.

Geef maar toe; je bent een man, dus je kunt het niet, de kostwinner zijn, zonder schade voor de omgeving. Nou ben je gelukkig een beetje verwijfd, dus zul je wel een BEETJE goed zijn in je baan, maar het blijft een handicap, dat beetje testosteron van jou schater

Ik ga jouw vriendin maar `ns wat wijsheid aanpraten, lijkt mij goed voor haar. En voor MIJN  testosteron schater.

En ja, ik knutsel graag aan mijn vriendin schater.
Morres

Antwoord #7 Februari 01, 2010, 11:22:05
edit2Rapporteer  
ik knutsel graag in mn vriendin
Mr the Emperor

Antwoord #8 Februari 01, 2010, 11:52:52
edit2Rapporteer  
Ik kan mij ook niet van de indruk ontdoen dat jij thuis niks te zeggen hebt en te weinig testosteron hebt om dat tegen te gaan. Misschien zit er onder dat gelijmde droogpakje van jou wel gewoon een vaginatje. Dat verklaard ook gelijk waarom je zoveel creativiteit in je kiteboarden steekt. Vrouwen houden ook van fröbelen en knutselen Wink

Grin En het topic wordt steeds mooier.

schater schater schater
Reflex

Antwoord #9 Februari 01, 2010, 11:54:26
edit2Rapporteer  
Ja bij Wimt zijn topics moet je de gave hebben om je eigen eens helemaal te laten gaan en de onzin te laten vloeien Grin
Retard

Antwoord #10 Februari 03, 2010, 00:32:16
edit2Rapporteer  
Volgens mij ben jij ziek wimt .
To

Antwoord #11 Februari 03, 2010, 00:52:09
edit2Rapporteer  

Volgens mij heb jij een taalprobleem ()
bikiniisuit
Gast
Antwoord #12 Februari 03, 2010, 11:02:25
edit2Rapporteer  
De threads die je plaats zorgen voor scherpe reacties ( hou ik wel van). Ik zie hier zelden meiden posten, dus ik vind deze bijdrage amusant.  Ik kan je helaas niet helemaal volgen en ik ben t zelden met je eens wimt maar ik ben erg blij dat je r bent. Elk forum kent zn eigen unieke wimt. Go 4 it.

(mn idee over je vriendin is dat t een pittige Lara Croft zal zijn, niet zo eentje die de hele dag punnikt)
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #13 Februari 03, 2010, 11:17:54
edit2Rapporteer  
Ik heb liever wind......das veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker.
Retard

Antwoord #14 Februari 03, 2010, 11:52:46
edit2Rapporteer  
That's true ! Die lijkt nu wel te komen zie Ijmuiden Grin 8 t/m 10 ms begin is er Tongue
Wimt

Antwoord #15 Februari 03, 2010, 14:02:41
edit2Rapporteer  
ik knutsel graag in mn vriendin

Ik knutsel graag op, aan, en in mijn vriendin. Daarna weet ze niet meer wat boven of  onder is, dus daar maak meteen ge(mis)bruik van; dus ik knutsel ook nog boven en onder mijn vriendin.
Wimt

Antwoord #16 Februari 03, 2010, 14:04:03
edit2Rapporteer  
Ja bij Wimt zijn topics moet je de gave hebben om je eigen eens helemaal te laten gaan en de onzin te laten vloeien Grin

Gelukkig zie je dat zo, ik was al bang voor jouw zeer mannelijke rechtse directe, als we mekaar weer tegenkomen op Borsellle. 
Wimt

Antwoord #17 Februari 03, 2010, 14:05:59
edit2Rapporteer  

Volgens mij heb jij een taalprobleem ()

Ik heb last van allebei, alleen moet je er `ver ' voor zetten; ik heb een verziekte vertaalprobleem; ik begrijp de vrouwen best, alleen vertaal ik dat op mijn verziekte manier.
Wimt

Antwoord #18 Februari 03, 2010, 14:07:53
edit2Rapporteer  
De threads die je plaats zorgen voor scherpe reacties ( hou ik wel van). Ik zie hier zelden meiden posten, dus ik vind deze bijdrage amusant.  Ik kan je helaas niet helemaal volgen en ik ben t zelden met je eens wimt maar ik ben erg blij dat je r bent. Elk forum kent zn eigen unieke wimt. Go 4 it.

(mn idee over je vriendin is dat t een pittige Lara Croft zal zijn, niet zo eentje die de hele dag punnikt)

Ik ben geen meid, maar dat bedoelde je misschien ook niet zo. Maar, nou ben ik eens voor meiden, en dan ben je het oneens, waarom?
Wimt

Antwoord #19 Februari 03, 2010, 14:21:06
edit2Rapporteer  

Grin Het topic wordt steeds mooier.
 schater schater schater

Emperer, wat doe ji nou naar tegen mij, je lijkt wel net zo`n EMPERER als mijn vriendin is. Als je zo doorgaat, hang ik mijn goedkope merkloze kite in jouw Cabrinha.
Mr the Emperor

Antwoord #20 Februari 03, 2010, 23:51:02
edit2Rapporteer  
Haha....

Met je geheugen is nog niets mis wimt.  Wink
Wimt

Antwoord #21 Februari 05, 2010, 13:47:21
edit2Rapporteer  
Nomad he, anders zou ik p.o. nog een Switchblade rammen Grin.

De discussie gaat weer niet verder dan `WTF' (emperer), dus ga ik maar weer verder.
Onlangs vernam ik, dat er internationaal op basisscholen wordt lesgegeven o.b.v. deze testosteron-problematiek. Ik krijg dus weer gelijk, heb ik altijd; daar ben ik een fries voor Smiley.

Is erg practisch d.m.v. vechttechniek, waarbij de sexe-oponenten elkaars sparringpartner zijn.
Zo raken de jongens de verveling in de schoolbanken kwijt, en leren ze meteen normaler omgaan met de andere sexe.   
martijnc

Antwoord #22 Februari 05, 2010, 13:53:06
edit2Rapporteer  
wimt for president
Wimt

Antwoord #23 Februari 05, 2010, 13:57:03
edit2Rapporteer  
Van welk surf-staatje?
Wimt

Antwoord #24 Februari 05, 2010, 14:12:13
edit2Rapporteer  

Hij, Reflex, stuurde mij een PB-tje, o.b.v. zijn overvloeiende gevoelens voor mij.
Ik breng dit even centraal, zeker i.v.m. dit topic is het zeer belangrijk niet macho te zijn (Reflex is zeker geen leernicht, maar het zachtere type, en dan ook nog de `ontvanger'-type) en het is zeker modern om voor je echte ge-aardheid uit te komen.

Ik zelf kan er niks mee, en ik zal ook zeker niet bukken met hem in de buurt, want misschien heeft ie ook nog een snelle reflex, ik heb hem het nummer; 06GAYDIRECT gegeven, en daar kunnen ze hem direct van primaire lasten verlichten. 
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.