testosteron-ziekte

Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #25 Februari 05, 2010, 15:06:04
edit2Rapporteer  
Ik zie geen enkele PM in mijn uitbox richting jou gaan. Ik denk dat je weer leeft in je wilde fantasieën overigens hoe weet jij dat nr?......
Wimt

Antwoord #26 Februari 05, 2010, 15:12:06
edit2Rapporteer  
(Die Reflex is echt niet kwaad te krijgen, laat het maar effe zo)

Je bent erg stoer, Reflex, om met dit weer nog te kiten.

(zo, m` n reet is weer effe gered).

En dat nummer heb ik van 112 gekregen (leek mij een noodgeval schater).
bikiniisuit
Gast
Antwoord #27 Februari 09, 2010, 23:48:38
edit2Rapporteer  
wat een mooie sterren heb jij Wimt. Ik vind kitehigh echt niet vrouwonvriendelijk in tegenstelling tot hanglos. waarom gooi je daar ook niet de knuppel. hier heb je misschien reflex maar daar.....een hele bak testosteron. Als je daar oestrogeen roept denken ze: dude nieu kitemerk.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #28 Februari 10, 2010, 07:41:32
edit2Rapporteer  
Nu lijkt het net alsof ik zo vrouwonvriendelijk ben, bedankt Wimt Tongue
bikiniisuit
Gast
Antwoord #29 Februari 10, 2010, 12:46:11
edit2Rapporteer  
helemaal niet, anders zat ik hier niet

loser word wel steeds nieuwsgieriger naar die vriendin van Wimt  InLove
Wimt

Antwoord #30 Februari 10, 2010, 14:20:59
edit2Rapporteer  
wat een mooie sterren heb jij Wimt. Ik vind kitehigh echt niet vrouwonvriendelijk in tegenstelling tot hanglos. waarom gooi je daar ook niet de knuppel. hier heb je misschien reflex maar daar.....een hele bak testosteron. Als je daar oestrogeen roept denken ze: dude nieu kitemerk.

Als ik zeg dat ik maar 1 (bruine) ster heb, scoor ik ook niet bij jou, denk ik. Maar, scoren is sowieso niet vrouwvriendelijk, dus scoor ik toch bij jou.

Ik ben best wel een wereldverbeteraar, maar dan is Hanglos mij teveel werk.

Ik krijg toch altijd weer gelijk; deze week was het clit-verwijderen weer in het nieuws, en dan bedoel ik niet dat je haar in de war is. Gebeurt niet alleen in de rest van de wereld, maar hier ook nog steeds. We zijn er echt nog lang niet met die emancipatie.
Wimt

Antwoord #31 Februari 10, 2010, 14:22:06
edit2Rapporteer  

loser word wel steeds nieuwsgieriger naar die vriendin van Wimt  InLove

Hoezo enkelvoud?
Wimt

Antwoord #32 Februari 10, 2010, 14:24:27
edit2Rapporteer  
Nu lijkt het net alsof ik zo vrouwonvriendelijk ben, bedankt Wimt Tongue

Met dit korte citaat verdedig je jezelf niet; kom eens uit de hoek, hoe erg vrouwvriendelijk jij bent!
Dus, dat je niet alleen leed met haar deelt, maar ook lief (foto`s graag).
Wimt

Antwoord #33 Februari 12, 2010, 15:02:13
edit2Rapporteer  
Nou Bikiniisuit; OF ........, OF je gaat nu eindelijk verklaren, waarom het wel af is met de emancipatie (dus niet allebei).

[edit mod] Zo kan hij wel weer wimt.
Wimt

Antwoord #34 Februari 24, 2010, 14:41:15
edit2Rapporteer  
Ja, ik snap wel dat de moderators ingrepen. Het verbaast bij niet, dat Bikiniesuit niet meer reageert; ik ben nou eenmaal niet zo handig met vrouwen.
Laatst gaf ik op Valentijnsdag een sensuele Stimulator aan mijn vriendin, met gedicht; dat wel, maar dat gedicht leek meer op een gebruiksaanwijzing voor die stimulator, zei mijn vriendin nors schater

Gekocht op marktplaats, tweede hands, gebruikt. Ik heb maar niet gevraagd, of ie ook *naal was gebruikt. De verkoopster vroeg of ze `m ook in moest pakken. Neen, zei ik, maar effe wassen zou wel handig zijn (zag ik een bruine ring?).

Ding was op 220 volt (scheelt batterijen), maar toen mijn vriendin iets te enthousiast was, kreeg ze kortsluiting, en smolt ie bijna vast. Nu 5 euro op ebay, zonder garantie op bevrediging. Heb je daar veel eelt, dan past ie jou.
Wimt

Antwoord #35 Februari 27, 2010, 16:49:28
edit2Rapporteer  
Niet gedelete, krijgen we nou?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.