|
TBK
|
Nu jij nog effe boeken, probeer nog effe iemand te charteren. Kom op Heb er het toevallig met Theo (teigertje) vorige week bij zijn verjaardag nog overgehad maar hij zoekt nog een sponser. Vroeg nog of hij een tientje bij mij wou lenen, Theo jarig en dan gewoon niks zeggen he. Ja dat zijn zwager is langsgeweest verder niks. In ieder geval nog gefeliciteerd Teig. Dat kan toch nog wel ik hoor jou HH nu nog gelukkig nieuwjaar zeggen. Is er nog bier over ? ps. Ik heb ook nog wel een tientje.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hebben we al 2 tientjes nu de rest nog. Bier zat over, was lekker rustig
|
|
|
|
TBK
|
Jij bent nu toch al gesloopt Hans
|
|
|
TBK
|
NOG 190 DAGEN EN DAN GAAN DE NH-KITEKINGS WEER NAAR EL GOUNA YESSSSSSSSSSSSSS
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
hihihi wat ook lekker is dat ik voor de 17e jaar in juni naar het grote kite evenement gaat in Fanø te Denemarken. daar is het pas echt lekekr kiten strand is net als het oude autostrad oostvoorne ideaal voor buggyers mountainboarders en kitesurfers.
|
|
|
TBK
|
hihihi wat ook lekker is dat ik voor de 17e jaar in juni naar het grote kite evenement gaat in Fanø te Denemarken. daar is het pas echt lekekr kiten strand is net als het oude autostrad oostvoorne ideaal voor buggyers mountainboarders en kitesurfers.
Inderdaad, veel plezier gewenst. Hebben jullie ook iemand die wind en zon meeneemt. Bij ons wordt dat geregeld namelijk. We kunnen zelf bepalen hoeveel, wanneer en waar !
|
|
|
|
|
|
|
TBK
|
[] NOG 193 DAGEN EN HET IS WEER VOORBIJ [/size] Oh,wat maak ik hieruit op. Ga je toch mee naar El Gouna. Voor je welbekende zwager hebben we inmiddels 30 euries ingezameld en de beun heeft evt nog een sloopklussie in een vaag pandje te Adam voor een paar euries. Zo dat is geregeld of niet ?
|
|
|
Pimp
|
[] NOG 193 DAGEN EN HET IS WEER VOORBIJ [/size] Goh, wat origineel meneer Haring! Kom, ik draag ook een steentje bij: NOG 10 DAGEN EN PIMP HEEFT AL EEN HALF JAAR NIET MEER OP HET WATER GESTAAN!
|
|
|
TBK
|
[] NOG 193 DAGEN EN HET IS WEER VOORBIJ [/size] Goh, wat origineel meneer Haring! Kom, ik draag ook een steentje bij: NOG 10 DAGEN EN PIMP HEEFT AL EEN HALF JAAR NIET MEER OP HET WATER GESTAAN! Je bent toch nog wel onder de douche geweest Gerard, dan wordt het wel heel zunig !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
SJONGE SJONGE NOG 194 DAGEN EN WE HEBBEN AL WEER GEBOEKT
|
|
|
TBK
|
JA JA, DAAR GAAT IE, GAAT IE, DRAAIT IE, DRAAIT IE , EL GOUNA HERE WE COME
|
|
|
|
TBK
|
JA, OOK ALS WE WEG ZIJN EN DE KOMENDE JAREN DIE VOLGEN
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo zeg jullie zijn lekker bezig zo Gaat dit zo door tot jullie vertrokken zijn. WE STOPPEN ERMEE ALS JIJ OOK MEE GAAT
|
|
|
Retard
|
JESESSS Dat liedje kotste ik echt van
|
|
|
|