|
MEGALOOPBEUN
|
dat word gezellig richard theo geen optie ?
|
|
|
|
|
TBK
|
Ik heb net LeonB nog effe een mailtje gestuurd of ie misschien mee wil als roomy voor Richard en heb daarbij vermeld dat Richard de oordoppén ter beschikking stelt. Afwachten dus of zijn er nog andere gegadigden. Meld je, meld je, SOS, HH MOET MEE NAAR EL GOUNA !
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hopen dat er iemand mee zou willen. Wat kost het anders als je alleen gaat. Komt zo,n 100 tot 150 euri,s bij Kunnen we je zus niet overhalen, of ben jij daar nog druk mee bezig Daar ben ik al 2 jaar mee bezig
|
|
|
TBK
|
Als jullie er thuis niet uit komen met de vrouwtjes, laat ze dan dr TBK bellen om een haarfijne uitleg te geven over alle Ins en Outs van deze unieke kitetrip ! Ik zeg maar zo : Beter een opgewekte vent die thuis komt na een weekje El Gouna dan een chagerijn die thuis blijt !
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
God damn ik wil graag mee, maar heb niet genoeg vrije dagen meer Maar ja, dan zit je met twee Jeroenen. 1 Jeroen lijkt me meer dan genoeg
|
|
|
TBK
|
God damn ik wil graag mee, maar heb niet genoeg vrije dagen meer Maar ja, dan zit je met twee Jeroenen. 1 Jeroen lijkt me meer dan genoeg Er valt toch wl wat te regelen op je werk Jeroen, misschien kan je wat overuren draaien en inleveren voor vrije tijd. Of je zegt dat je naar een klant moet in El Gouna.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gewoon wat extra werken en je kan mee naar het beloofde land. Hopen dat er iemand mee zou willen. Wat kost het anders als je alleen gaat. Komt zo,n 100 tot 150 euri,s bij Kunnen we je zus niet overhalen, of ben jij daar nog druk mee bezig Daar ben ik al 2 jaar mee bezig We staan van 's morgens 8 tot 's avonds 8 op het water, effies wat eten, drankie en dan pitten voor de volgende sessie. That's it........................en een hoop lol en lachen en gieren natuurlijk.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja gezellig jeroen zeg je gewoon dat je een badkamer klussie hebt met debeun in cairo JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
ja gezellig jeroen zeg je gewoon dat je een badkamer klussie hebt met debeun in cairo JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik dacht vorig jaar al waarom had de Beun nou al die ,, Eurocol'' mee. Boardbag van 30kg. Was dus toch niet om zijn footpads mee te verlijmen.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb onderstaand mailtje naar Hotelplan gestuurd Vliegtuig begint al aardig vol te raken Hallo Zijn de vluchttijden en de vliegmaatschappij bekend ??? Voor hoeveel personen is er nog plaats op 25 september ??? Gr Richard Geachte heer, Hartelijk dank voor het zenden van uw email. Voor de heenreis zijn er nog 9 vluchtstoelen op het moment beschikbaar. Betreft de terugvlucht zijn het 4. De vluchten worden uitgevoerd door de luchtvaartmaatschappij Transavia. Onderstaand het vluchtschema onder voorbehoud van vluchtwijzigingen: 25.09.10 Vertrek Amsterdam Schiphol 14:10 uur, aankomst Hurghada 19:10 uur (HV 957) 02.10.10 Vertrek Hurghada 20:05 uur, aankomst Amsterdam Schiphol 01:35 uur (HV 958) Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij. NB. Deze offerte is onder voorbehoud van beschikbaarheid, prijs,- en vluchtwijzigingen en kennelijke vergissingen. Onze openingstijden zijn: Maandag t/m woensdag van 09:00 tot 18:00 uur Donderdag en vrijdag van 09:00 tot 21:00 Zaterdag van 09:30 tot 16:30 uur Met vriendelijke groet, Miranda Meyer Reisadviseuse Hotelplan Reisbureau Zeestraat 100 2518 AD Den Haag Tel: 070-3958575 Fax: 070-3625919 Email: hotelplan.reisbureau@hotelplan.nlWebsite: www.hotelplanreisbureau.nl Rekeningnummer 12.31.50.574 IBAN-nummer nl54Rabo0123150574 BIC-code RABONL2U Onderwerp: Voor hoeveel personen is er nog plaats op 25 september ???
|
|
|
TBK
|
Wat is er in godsnaam aan de hand ? Eerst wilde half Noord Holland bijna mee naar El Gouna en nu is er niemand die mee wil. Kom op nou meld je aan en stap in de bus mmmmmmmmmmmmmmmm vliegtuig. Er zijn nog een paar stoelen vrij.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Blijf zoeken of ga gewoon boeken. Maakt het nou uit 100 eurotjes meer voor een top week met grandiose omstandigheden en topwind. Oh ja ik ga niet mee.
|
|
|
TBK
|
Blijf zoeken of ga gewoon boeken. Maakt het nou uit 100 eurotjes meer voor een top week met grandiose omstandigheden en topwind. Oh ja ik ga niet mee. Waarom niet Theo, hebben jullie een zwagervete of is er geen enkel oordoppie geschikt om het geluid van je snurken zwager te onderdrukken.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik snurk harder en daar is het gemiddelde hotel niet op gebouwd. Als ik ga snurken komt het stucwerk van het plafond
|
|
|
TBK
|
Ik snurk harder en daar is het gemiddelde hotel niet op gebouwd. Als ik ga snurken komt het stucwerk van het plafond Maar, wat is nou de echte reden ? Of heb je in het geheim toch al geboekt
|
|
|
|
|
|
ArneS
Geen avatar
|
kom net terug uit El Gouna, heb daar gezeten bij RedSeaZone. Waren ook egyptische kampioenschappen... maar die vielen wel een beetje tegen. Verder was mevrouw Cristine Bouze er ook, met de KB4Girls.... gnagna... Paar mooie feestjes op het strand en een 'kitejamboree'...
Boardjes testen, kites testen, beetje kijken naar hangtime, kiteloop, old-school, freestyle en race....
5 dagen achter elkaar 30 a 35 knopen.... zeer nice. Wel nog even in het ziekenhuis gelegen met een schouder uit de kom.... gelukkig dag 7 van 9 dus prima kunnne genieten!
Vind overigens dat je prima alleen hotel en ontbijt kan nemen, eten 's avonds is goed te doen voor weinig. Geen last van scheiterietes gehad.
Misschien dat ik nog wel een last minute boek en mee ga, of zitten we al vol?
|
|
|