Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hieronder alvast een tip. Algemeen verdict is goed hotel zeer slechte kite spot voor de club. Voor te kiten kan je beter in intercontinental zitten en naar de club daar gaan, want die staat upwind van het hotel. Dan heb je wel meer kiters, maar veel stabieler wind voor de club
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hieronder alvast een tip. Algemeen verdict is goed hotel zeer slechte kite spot voor de club. Voor te kiten kan je beter in intercontinental zitten en naar de club daar gaan, want die staat upwind van het hotel. Dan heb je wel meer kiters, maar veel stabieler wind voor de club Waar maak jij je nou druk om, je ga toch niet mee. Toch ????
|
|
|
TBK
|
Ik ga ook niet, alles boven de 600-650 euries is te duur in dat kamelenland voor 8 dagen ! Lekker alleen naar El Gouna , tukkie doen , lekker sjoppen, hamburgers eten af en toe een uurtje kiten, me omringen met hongaarse kitechicks. Veel plezier in ,,SOA" bay.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
inderdaad lekker weer naar el gouna frank voor 600 euries super lekker hotel lekker eten veel shoppen alleen de wind maar ja je bent weg uit die werksleur maar als ie er is gaan we los
|
|
|
|
Teigetje
|
Waar maak jij je nou druk om, je ga toch niet mee Jij heb het over druk Sinds wanneer is een tip geven je druk maken Ga jij nou maar lekker voor dat hotel kiten eigewijze hapsnurker, zo te zien ga je wel alleen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's wel waar richard kan me kont nie meer keren met al die soeveniers alleen is het de zelfde kwaliteit als lijpe luna ? thats the kwestion
|
|
|
TBK
|
Richard geloof me nou die 2BFT krijg je er echt niet bij daar, lekkermakerij noemen ze dat ! Maar ja, als jij daarheen wil moet je gewoon gaan !
|
|
|
TBK
|
|
|
|
TBK
|
Beoordeling op zoover.nl:
15-8-2010 Soma Bay is echt een plaats waar je voor je rust komt, je hoeft er verder niets te verwachten kwa uitgaansleven of winkels want dat is er niet. Heerlijk rustig maar weinig te beleven
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga jij nou maar lekker voor dat hotel kiten eigewijze hapsnurker, zo te zien ga je wel alleen Jij zou toch volgend jaar meegaan ???
|
|
|
Teigetje
|
Jij zou toch volgend jaar meegaan Als jj meegaat, ga ik niet, want dan waait het nl niet..
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Dames....Al bij safaga en abu soma gekeken.... Lees de info maar eens op. http://www.surfreisen.de/En daar wel wat te doen en hotel aan het strand voor 650 euri. En dit is ook maar een half uur met de bus.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ga voor het hangen in die loungekussens. Voel ik mezelf ook nog een beetje een hangjongere. Eerlijk gezegd zit ik nog niet echt helemaal in het ritme van die Nederlandse gehaastheid en eigenlijk wil ik dat ook niet echt. Ik vond het echt top in El Gouna. Jammer van de wind, maar die is er volgend jaar wel weer. Kan je toch niet van op aan. Qua totaalplaatje is El Gouna helemaal top. Goed hotel, goed eten, topkitespotje, eten op het strand voor niks, lekkere Hongaarse poppetjes, aardige Duitsers met nog aardigere zoontjes, goede kitestorage, leuk dorpie met veel shoppies op loopafstand, veel klokkies, shirtjes en broekies te koop enz enz. Ik ben er pas 1x geweest dus wil nog wel een keer naar dit oord. Het jaar erop zie ik dan wel weer. Maar we weten ook dat als we dit jaar gewoon goede wind hadden gehad, we volgend jaar ook gewoon weer naar El Gouna zouden gaan. Volgend jaar is het weer allemaal anders. Voor wat mij betreft...............gewoon boeken Frank. Je mag, maar hoeft me niet te bellen als je wat leuks tegenkomt, ik ga zo ie zo mee. Nou al weer zin in. Lekker een weekie lachen, chillen en als het meezit lekker varen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooook frankie boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeken
|
|
|
Sisha
|
@TBK boek ook alsjeblieft voor mij !! kijk er nu al naar uit om Beun z'n kite weer leeg te laten lopen
|
|
|
|
|
TBK
|
Dames....Al bij safaga en abu soma gekeken.... Lees de info maar eens op. http://www.surfreisen.de/En daar wel wat te doen en hotel aan het strand voor 650 euri. En dit is ook maar een half uur met de bus. Bij vertek vaaf A'dam ga je toch echt in september bijna 800 of meer betalen Je kan nog mee naar El Gouna Taco ?
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey Frank,
Ik kijk het nog effe aan. Vond in El gouna alles top. Hotel, sjops,horloges,eten en kitestorage. Maar 1 groot nadeel en dat is de spot zelf. Als het laagwater is vond ik het niks daar. Rotsen en veel scherpe delen op de bodem. Verder leuk prijsje, niet te ver van het vliegveld en noem maar op. Ben van mening dat er mooiere/betere kitespots zijn voor hetzelfde geld. Ook zou ik graag een hotel aan de spot zelf willen hebben.
|
|
|
mbetz
|
Beter als El Gouna is de SomaBay Beste kite station: Peter Mueller Hier is side shore wind, geen stenen, en een iets sterkere wind als in El Gouna. Hotel aan de spot is het Intercontinental Hotel Soma Bay Beetje saai familie hotel, maar direct aan de spot
Vergeet het 7BFT Kite House, hier is de wind 100% aflandig en daardoor ok vlageriger als bij Peter Mueller.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dames....Al bij safaga en abu soma gekeken.... Lees de info maar eens op. https://www.surfreisen.de/En daar wel wat te doen en hotel aan het strand voor 650 euri. En dit is ook maar een half uur met de bus. Bij vertek vaaf A'dam ga je toch echt in september bijna 800 of meer betalen Je kan nog mee naar El Gouna Taco ? Heey Frank, Ik kijk het nog effe aan. Vond in El gouna alles top. Hotel, sjops,horloges,eten en kitestorage. Maar 1 groot nadeel en dat is de spot zelf. Als het laagwater is vond ik het erg niks daar. Rotsen en veel scherpe delen op de bodem. Verder leuk prijsje, niet te ver van het vliegveld en noem maar op. Ben van mening dat er mooiere/betere kitespots zijn voor hetzelfde geld. Ook zou ik graag een hotel aan de spot zelf willen hebben. Ach Taco, als het laagwater is, gewoon lekker achter het rif varen. Heb je ook geen last van die scherpe deeltjes. Ga nou gewoon lekker mee met Jan. Gezellig toch
|
|
|