@LimboBlandit : Ik had zelf camping De Savel gevonden. Deze ligt aan de andere kant van het meer.
Op Camping de Savel gelden de volgende regels voor huisdieren: - Hond(en) laagseizoen (mits aangelijnd) toegestaan - Hond(en) hoogseizoen (mits aangelijnd) toegestaan
Hee, ik heb afgelopen zomer 2 weken doorgebracht op camping de savel. heb ongeveer 2/3 van de dagen kunnen varen. De wind trekt in de middag aan en is altijd sideshore. Ik vond het zelf niet echt een fijne plek omdat je met op en aflaten van de kite aan de kant met teveel beschutting zat (je zit in de bergen dus). hierdoor viel de kite aan de kant nog wel eens neer. eenmaal op het water is het opzich wel oke. er waren bij savel vooral veel windsurfers. Bij een camping aan de andere kant van het meer iets noordelijker werd wel meer gekite. De temperaturen waren bij ons wel lekker warm alleen het water is wel wat koud (smeltwater) waardoor een ik meestal wel me shortarm aan had. Maar er waren ook genoeg mensen die alleen een shorty hadden. Veel plezier als je gaat!