Walt0r
|
ben d'r ook bie samen met wat pussy's uit Groningen die zich nog gaan opgeven
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Het gaat in ieder geval lekker druk worden. Zoals het er nu naar uitziet zullen er meer dan 35 personen zijn Natuurlijk kunnen er altijd een aantal afvallen of bijkomen maar dit is een lekkere groep. Dit zal zeker veel plezier opleveren.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben er zoiezo bij van 30 april tot 1 mei met een ander kitemaatje. Hij moet waarschijnlijk daarna naar huis maar misschien blijf ik wel gewoon.
Ik zal binnekort de gegevens even op sturen.
|
|
|
Morres
|
Mijn komst word steeds onzekerder, gaat hier niet de goede kant op
|
|
|
|
Morres
|
Thx! 'T gaat altijd weg, goed of kwaadschiks Maar ik zie me niet aan het eind van komende maand m'n vriendin alleen laten om lekker te gaan beulen op dat vette schiereiland
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wie oh wie gaan er van 7 t/m 9 en heeft een plekje over of heeft zin om te carpoolen om de kosten te delen.
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
ik heb ons ook opgegeven! Is het misschien mogelijk om ook les te volgen? (voor m'n vriendin?)
Grtz
|
|
|
Reflex
|
We zijn bezig om het voor elkaar te krijgen dat er een Strapless of Wave clinic gegeven word. Misschien als die KiteSchool er zin in heeft kan je ook een les volgen, maar dat zal dan geregeld moeten worden.
|
|
|
Marko
|
Ik bekijk het aan de hand van het weer wat het in nederland gaat worden. Als er nou 0,0 wind staat en daar in duitsland wel ben ik ook van de partij en anders gewoon in Holland knallen
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ik ben van plan om 30 april / 1-2 mei te gaan. Mag ook iets langer of korter. Maar wil wel graag een auto delen om de kosten te drukken. Woon zelf in Moordrecht (bij Rotterdam).
Als je in de buurt woont en wil carpoolen stuur dan ff een berichtje.
Gr. Jelle
|
|
|
-MAARTEN-
|
Present van 30 april t/m 2 mei (als er wind is)
|
|
|
Reflex
|
Mensen er zal begin April een uiteindelijke inschrijving komen met alle definitieve prijzen en voorwaarden. Het zinnetje (Als er wind is) gaat dus niet op. Je moet begrijpen dat wij als organisatie geen geld kunnen uitgeven als het niet zeker is dat je komt.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Mensen er zal begin April een uiteindelijke inschrijving komen met alle definitieve prijzen en voorwaarden.
komt deze op de site, of mailen jullie die naar de mensen?
|
|
|
Reflex
|
Dat zal gemaild worden naar de huidige aanmeldingen maar ook nog eens in dit topic gezet worden. Wel hebben de huidige aanmeldingen voorrang.
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Ik heb me per mail aangemeld samen met m'n vriendin. Krijg ik een bevestiging? En moet/kan ik al betalen?
Grtz
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb me per mail aangemeld samen met m'n vriendin. Krijg ik een bevestiging? En moet/kan ik al betalen?
Grtz
even afwachten tot de definitieve prijzen / locatie enz bekend zijn ( naar verwachting eind maart )
|
|
|
vissie
|
Heb al drie keer gemaild maar geen bevestiging ontvangen..
|
|
|
Morres
|
las net dat het eind april begin mei is, ik had in mn hoofd eind deze maand begin komende maand, dat scheelt, heb ik nog wat tijd om hernia's te vernietigen :S Als ik kom heb ik sowieso test-kites mee. Jekylls en Max-en
|
|
|
[Pepper]
|
Ik ben momenteel m'n winch aan het reviseren. Verwacht een dezer dagen een opvoersetje uit de States zoda ik er wat extra pk's uit kan persen. Dan nog even kijken of ik dat ding op de fietsdrager van m'n camper kan monteren zodat we ook wat te doen hebben bij weinig wind!
|
|
|
Reflex
|
Top idee Brackenwood Morres je bent altijd welkom dat weet je, en ook die vodjes van jou Het belooft een leuk en druk spektakel te worden met zelfs een handje vol Hang-losers Maar iedereen is welkom. Er zullen naast de Gaastra kites nog meerdere team/promoriders hun kites meenemen om te testen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hey hey ik zit op Hanglos en Kitehigh en ik heb met beide geen problemen! Maar wel mooi dat het lekker druk gaat worden hoor.
|
|
|
Morres
|
Top idee Brackenwood Morres je bent altijd welkom dat weet je, en ook die vodjes van jou Ik Schaamstra me nergens voor
|
|
|
Kevin
|
Wanneer komt die definitieve inschrijving dan kan ik zien wie er mee gaan al denk dat het zoiezo top gaat worden lama ik lees net eind maart (zegt idefixe) nog effe geduld dus..... Laterr
|
|
|