bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
nog even een vraag, ligt er nog iets van een tuinslang met zoet water voor de wetsuites? want anders zou je zelfs voor je wetsuite wassen een muntje moeten halen.
en vanaf hoelaat kan je de camping op op een vrijdag?
|
|
|
Morres
|
wetsuit wassen?
|
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Het zal echt druk worden met een totaal aan 58 inschrijvingen. Zo hebben we ons vooraf ingestelde limiet wel een beetje bereikt Laten we er een leuke en gezellige trip van maken
|
|
|
Morres
|
supergezellig! Klein kansje dat ik wel kom, mits het dan ook nog eens waait. Dan kom ik met KappuhH, mits we tegelijk kunnen
|
|
|
Retard
|
Wat jij wilt
|
|
|
Geronimo79
|
Zijn er toevallig nog mensen die pas maandag vertrekken richting Fehrman? Of evt zondag eind van de dag?
Zo ja laat het me aub weten.
|
|
|
Idefixe
|
nog even een vraag, ligt er nog iets van een tuinslang met zoet water voor de wetsuites? want anders zou je zelfs voor je wetsuite wassen een muntje moeten halen.
en vanaf hoelaat kan je de camping op op een vrijdag?
Op de surfclub op de camping was vorig jaar in ieder gevakl een douche buiten. Verder kun je natuurlijk gewoon je wetsuit meenemen onder de douche. Volgens mij zat het gebruik van sanitair ( incl douches) in de prijs van 13 eurie pp per dag. Ik ga vanavond nog even contacten met de camping
|
|
|
|
Idefixe
|
Noordwest is 1 van de beste windrichtingen voor Fehmarn......
|
|
|
KappuhH
|
Als het maandag en dinsdag waait kom ik misschien wel even langs met Morres. Andere dagen kan ik helaas niet
|
|
|
Kevin
|
Oee heb er zin in laat die wind maar komen Me kites komen morgen terug van service beurt en ready to rock
|
|
|
Reflex
|
Ha ook de distributieriem laten vervangen?? Het gaat goed komen met zo een grote groep aan mensen. Ook nog wat testmateriaal aanwezig (niet veel).
|
|
|
wazzaah
|
Vergeten jullie niet je boardleash, impact vest en helm (liefst pruisisch model)
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Vergeten jullie niet je boardleash, impact vest en helm (liefst pruisisch model) haha me helm is erbij hoor kan ik leuk filmen
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Volgens mij valt het met de wind wat tegen de eerste paar dagen of heb ik het mis
|
|
|
Idefixe
|
Voor het weekend ziet het er nu niet echt super uit. De verwachtingen veranderen wel iedere keer weer ( dan weer wel en dan weer niet ....)
|
|
|
bitburger
|
voorspelling is gelukkig weer verandert veel wind op komst
|
|
|
|
Reflex
|
We zijn er al Donderdag avond dus we kunnen Vrijdag de hele dag wachten op de wind
|
|
|
Reflex
|
supergezellig! Klein kansje dat ik wel kom, mits het dan ook nog eens waait. Dan kom ik met KappuhH, mits we tegelijk kunnen Niet vooraf ingeschreven betekent dat je niet gebruik kan maken van deze prijzen en is er een kans dat je niet bij ons kan staan. Uiteraard is het strand wel vrij om te gebruiken hihi.
|
|
|
Morres
|
ja, snap ik, zit goed. Loop jullie wel ff om de oren
|
|
|