jitze

|
Als erg geen kabelbaan in de buurt is dan kunnen we misschien wel een boot huren.
|
|
|
Kevin

|
@brackenwood nicee  gaan we dat doen ik neem me camera (nog niet HD helaas) mee  Idd bootje huren kan ook 
|
|
|
Strohrum Robby

|
@ Jitze,
Als jij vaart ga ik er wel achter hangen :-)
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
@ Brackenwood
Ik hoop wel dat je extra sterke onderdelen hebt gekocht want als GG er weer aan gaat hangen is dat ding zo weer stuk. En 5 mei niet te veul zuipen want wil eigenlijk niet te laat weg i.v.m. dikke files bij Hamburg en omgeving en zeker in de spits. Volgens mijn broer die daar woont is het dikke puinhoop daar op de weg met al die wegwerkzaamheden. Hoe vroeger weg hoe beter. Ik ben 5 mei ook vrij dus als je niet naar het bevrijdingsfestival gaat wil ik 5 mei ook wel weg. Of beter nog dinsdagavond. want zonder files is het al 3,5 uur rijden
|
|
|
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
|
Voorspellingen zien er redelijk uit, Woensdag ook een hele dag wind! Overigens is de Core fabriek eigenlijk een Carved fabriek waar ze de boardjes maken. Wat kites betreft zie je enkel het magazijn, maar is voor de geïnteresseerden op een windloze dag.
|
|
|
Reflex

|
Ik vertrek 29 April richting Fehmarn dus wil je nog iets weten of vragen mail dit naar: nickderijcke(at)hotmail.com of bel mij op 06-54378751
|
|
|
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
|
Kabelbaan, fabriek, bier zuipen ............ aaaaah ik wil wind om te kiten!!!
Sorry hoor, dit heet frustratie. Ik heb me er zo op verheugd om drie dagen non stop te gaan knallen dat alle andere fantastische dingen die geregeld worden daarbij in het niet vallen.
|
|
|
Reflex

|
Er is toch wind  Ik zie toch veel dagen van het KiteCamp een mooi windje staan. Check ook Woensdag/Donderdag. Als dat een beetje verschuift (wat vaak gebeurd) mag je de 7m kites meenemen En anders gewoon een lekkere 9/10m sessie. Vrijdag nu vanaf 11 uur wind dus mooie aftrap 
|
|
|
Idefixe

|
Ik rijd nu weg. laterzzzzzzz morgen maar ff lekker knalluh @ Gold!
|
|
|
sjef

|
Heren veel plezier!!!
Gaan we hier maar aan het bier!!!!
|
|
|
|
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
|
eehm heeft iemand eigenlijk een adres van die camping  want ik kan het niet vinden op de website van die camping  oow w8 heb hem gevonden  het is: wulfener hals weg 1 23769 Fehmarn
|
|
|
martimor

|
ja mensen, laat die duitsers eens zien wat kitesurfen is!! veel plezier daarow
|
|
|
marving60

Logs: 0 | 5 uur
|
zooooo.... de auto tot aan de nok vol! Nu na bed en de wekker lekker vroeg. Tot morgen!!!!!
|
|
|
Allard

|
Zo nog één nachtje (half nachtje) slapen en morgen ook om 6 uur weg. Met vier man in één bus, komen haast plaats te kort........  .
|
|
|
Reflex

|
Hier een update vanuit het Kitecamp , vanavond 8knp voorspeld en er stond toch een redelijk windje. Net niet voldoende om hoogte te houden jammer genoeg. Morgen heerlijke wind, Maandag wind, Dinsdag wind, Woensdag wind en Donderdag wind. Kortom het ziet er super uit!
We zien jullie wel aankomen.
p.s Kom je morgen, rij dan gelijk door naar Gold. Wij zijn daar vanaf in de middag.
|
|
|
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
|
De spullen zitten in de auto, nog even koningendag vieren en dan om 05.00 uur richting Fehmarn.
@refelex, hoe laat gaan jullie ongeveer naar Gold? Wil misschien eerst nog even mijn tentje opzetten en de overtollige bagage op de camping lozen.
|
|
|
Swiftenaar

|
Hallo Allen,
Rohan en ik vertrekken vannacht om half 3, dus zullen daar tegen de ochtendglorie aankomen!
tot zaterdag en we staanklaar voor het ontbijt met brakke koppen!
Ciaooh
|
|
|
Morres

|
ahahha, koning!
|
|
|
|
r00ki3

|
Pff...die voorspellingen veranderen ook met het uur! Enfin, net de wagen volgepropt, maandagochtend vertrekken & waarschijnlijk dik 7 uurtjes snelwegcruisen  Hoop er tegen een uur of 3 / 4 te zijn. Veel plezier dit weekend!
|
|
|
|
[Pepper]

|
Vandaag de winch weer startklaar gemaakt maar als ik de voorspelling zo bekijk hoeft hij volgende week helemaal niet mee naar Fehmarn. Vanaf donderdag heule dikke wind!!  Winch mag uitrusten tot een mooie zonnige windloze dag....
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Zozo ik ga nu maar eens naar bed, vandaag helaas niet kunnen varen maar wel al een grote hoeveelheid lol gehad.  Morgen ''vandaag al dus'' geen wind waarschijnlijk, maandag ga we verder los. Dan wordt er lekkere wind voorspeld.
|
|
|