Welke kite er bij?

Erwin

Berichten: 188
Februari 05, 2010, 18:23:18
edit2Rapporteer  
Ik heb vorig jaar een 12m gaastra jekyll 2009 gekocht, de kite bevalt echt heel goed. Nu heb ik nog een airush flow uit 2006 maar deze wil ik eigenlijk vervangen voor een nieuwe kite, ook heb ik een board slingshot misty 137. En wil dus eigenlijk ook een nieuw board, nu heb een shop gezien waar ze dit board hebben: Vision Pro 2007 124/37.5 en de Gaastra Vision 2007 24 of 27. Deze 3 zijn allemaal 250 euro, zijn dit een beetje goeie boardjes? ik ben 65 kilo en 185 lang en ben tussen beginner/ gevorderde in, kan al hoogte lopen en sprongen maken. Over de kite weet iemand een goeie aanvullening voor de kite die ik nu heb, mag 2e hands of nieuw zijn liefste onder de 900 euro. En denk dat ik toch weer aan een 8 meter zit, heb natuurlijk al een gaastra sle bar dus dan zou ik ook alleen een kite kunnen kopen. Wat ik handig vind aan de jekyll is de makkelijke water start en de goeie depower en de stabiliteit vind ik goed. ThumpsUp Mag dus ook een heel ander merk zijn zolang hij maar voor beginner/gevorderde is!
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #1 Februari 05, 2010, 19:11:06
edit2Rapporteer  
Ik zou gewoon voor de jekyll 8m gaan Erwin.

Je bent er tevreden over, dus waarom veranderen?

Een ander merk of type vliegt heel anders en is iedere keer weer aanpassen.

Zeker in hardere wind en met een kleinere kite kan dat lastig zijn.

Succes ermee  ThumpsUp
Erwin

Berichten: 188
Antwoord #2 Februari 05, 2010, 20:11:31
edit2Rapporteer  
Inderdaad dat dacht ik zelf ook, kan ik de 2010 ook met 2009 bar varen? en heb nartuurlijk de 12 maar neem aan dat hij dan ook op de 8 meter kan. En is het beetje goed boardje?

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Februari 05, 2010, 23:18:27
edit2Rapporteer  
Anders idd 8mtr 2009, KO, kost niks bij kitepro en duitse shops, 2009bar kan op 2010 kite.


[Edit] Excuses niet aanvaard, daarvoor hebben we persoonlijke berichten.
evan, du schmutz, daarvoor hoef je niet het hele bericht te verwijderen, gvd nog aan toe man.

Board is een echte chopvreter, die vision pro, land ook erg makkelijk, is erg licht loopt goed hoogte. nadeel zijn de verzonken vinschroef-koppen, maar daar doe je een ringetje onder en je bent klaar.
Verder: zie PM, om evan een lolletje te doen, hé....
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #4 Februari 06, 2010, 01:30:19
edit2Rapporteer  

Over het boardje kan ik nix zeggen vrees ik.

Ik hou het bij Aboards Zseries, voor mij persoonlijk niet te kloppen qua

performance en comfort in choppy omstandigheden...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.