contact gezocht met nkv

Morres

Berichten: 9427
Februari 08, 2010, 15:08:11
edit2Rapporteer  
Zo, nu dat ik de aandacht heb van IEMAND van het NKV, het volgende:
13-01-2010 heb ik mijn opzegging aangegeven bij het NKV, omdat ik niet langer mijn geld wil doneren. Geen bevestiging gekregen, idefixe was zo aardig om van ene bart van het NKV mij hier, : http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=37288.msg497452#msg497452 wel een bevestiging te geven, maar ik gaf aan toch een bevestiging via e-mail te krijgen

Nu kreeg ik 3-2-2010 een mailtje dat m'n factuur klaar stond, ik denk WTF, welke factuur. dus ik WEER mailen en WEER een bevestiging gevraagd en (bijna) natuurlijk WEER niet gekregen. Ik heb gemeld dat bij ee neventuele afschrijving ik de incasso terugboek, dus dat heb ik nu gedaan.
Misschien heb ik jullie aandacht nu voldoende gekregen om WEL een bevestiging te krijgen...

De groeten,
Morres
edit: titel veranderd, opgelost.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Februari 08, 2010, 15:10:59
edit2Rapporteer  
hey pik niet zo streng he! Die gasten doen het in hun vrije tijd en ik blijf zeker lid, en zal alle kiters aanraden om lid te worden.
Ook al lukt niet alles en is de administratie niet 100%: BETER IETS DAN NIETS!

Dus op je knieën en terug lid worden!
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #2 Februari 08, 2010, 15:27:38
edit2Rapporteer  
Ja wat kan je daarop zeggen, zelf ben ik betrokken bij het NKV en vind het dan ook zeer spijtig dat je er zo over denkt. Vind het ook erg lullig om zulke topictitels te maken (er zijn ook geen topics met: Gaastra is levensgevaarlijk). Vind het gewoon erg kort door de bocht, maar het is nu eenmaal jouw mening.

De reden dat je de lidmaatschap opzegt doet er voor mij niet toe, hierover is al genoeg verteld geweest en wij vinden het niet van belang als 1 individu het ergens niet mee eens om hem dan over te halen zijn centen verder in het NKV te stoppen. Er moet gewoon iets fout gegaan zijn met je opzegging. Tevens houd niemand je tegen om na je opzegging nog eens contact op te nemen met het NKV toen je geen respons kreeg Er staan genoeg contactgegevens online.

Ik ben het wel met je eens dat het niet zo moeilijk moet zijn om iets op te zeggen, maar door op het forum iets te roepen en dan een kwade mail te sturen kan ik mij voorstellen dat men er overheen heeft gelezen.

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Februari 08, 2010, 16:23:52
edit2Rapporteer  
snap niet waarom gaastra er bij betrokken wordt, heeft er natuurlijk niks mee te maken, mijn opmerkingen hier zijn ook niet ten nadele bedoeld voor mensen die zich, in mijn ogen, goed inzetten zoals tom, taco enz enz. Maar een kleine vereniging met 1200leden, die allemaal betalen( meer dan 35000euro) moet toch tenminste de administratie op orde hebben.
Verder kan er weinig mis gaan met een opzegging als je 2 emails naar 2 verschillende emailadressen van het nkv stuur(communicatie & penningmeester).
Doet er ook allemaal niet toe, ik probeer alleen maar de mensen te bereiken die dergelijke zaken moeten regelen.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #4 Februari 08, 2010, 16:32:38
edit2Rapporteer  
Misschien begrijp je het niet hellemaal maar als je mensen van het NKV wilt bereiken dan doe je dat op hun mail of telefoon. Dat doe je niet via Kitehigh. Wij hebben verder niks te maken met de administratieafhandeling tussen jou en het NKV. Uiteraard mag je wel zeggen dat je ergens niet tevreden mee bent, maar dan doe je dat misschien op een andere manier.

Gaastra haal ik erbij omdat je dan misschien beseft dat je topictitel niet echt handig gekozen is. Naar aanleiding van je vele berichten op HL en KH over het nkv is het wel duidelijk dat je erop uit bent om ze te dwarsbomen.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #5 Februari 08, 2010, 16:39:07
edit2Rapporteer  
Morres, ik snap de frustratie maar ze doen jou alleen een beetje plagen , je weet tog....
even tot 10 tellen en gewoon lid blijven/weer worden.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 Februari 08, 2010, 18:01:42
edit2Rapporteer  
mijn topictitel is expres zo, gezien ik geen reactie krijg op mail. duh
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7 Februari 08, 2010, 18:05:30
edit2Rapporteer  
penningmeester gaat over de penningen  Tongue . Afdeling communicatie gaat over zaken als website enz.
Lidmaatschap valt onder secretariaat ( da's bij meerdere verenigingen zo)
Ben ( de secretaris van de NKV ) heeft net 4 weken in Venezuela gezeten en komt deze week weer terug .
De penningmeester krijgt zijn gegevens van het secretariaat aangeleverd. Als je je opzegging naar de secretaris apestaartje kitesurfvereniging.nl hebt gestuurd dan zal deze de komende week wel verwerkt worden.

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #8 Februari 08, 2010, 18:09:03
edit2Rapporteer  
Elke factuur die na je opzegging binnen komt gewoon terugboeken, doe ik met de KPN ook altijd
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 Februari 08, 2010, 19:02:14
edit2Rapporteer  
thxxxx tom

idd, alles terugboeken, snel een BKR-tje te pakken Grin
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #10 Februari 08, 2010, 20:01:57
edit2Rapporteer  
Zoals ook op Hanglos gezegd:

Citaat
De opzegtermijn van het lidmaatschap is tenminste twee maanden voor aanvang van een nieuw contributiejaar en er dient per email te worden opgezegd. Mocht u bezwaar hebben tegen automatische incasso, dan kunt u dit per email kenbaar maken via de secretaris of de penningmeester.

Terug laten storten kan dan inderdaad maar als het NKV wil kunnen ze dit aanvechten (zeg niet dat ze het doen). Hoe dan ook heb je 0,0 reden om te klagen Maurice. Wees blij dat het NKV nog zo sociaal is om je opzegging te doen ondanks dat je te laat bent.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #11 Februari 08, 2010, 20:03:09
edit2Rapporteer  
ik zal ze ook eeuwig dankbaar zijn
helium

Berichten: 676
Antwoord #12 Februari 08, 2010, 20:08:08
edit2Rapporteer  
Als dit je reden is..........
Zo zijn er veeeel meer redenen om lid te worden/blijven.

Bullshit!!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #13 Februari 08, 2010, 20:12:13
edit2Rapporteer  
ga jij maar ballonnen blazen :+
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #14 Februari 08, 2010, 20:25:44
edit2Rapporteer  
zielige reactie, nooit vrijwillegerswerk op een ver. gedaan?
franco

Berichten: 874
Antwoord #15 Februari 08, 2010, 20:54:09
edit2Rapporteer  
is te merken dat we niet kite dus gaan we elkaar maar afzeiken, beetje jammer.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #16 Februari 08, 2010, 21:07:34
edit2Rapporteer  
zielige reactie, nooit vrijwillegerswerk op een ver. gedaan?
doet er niet toe, gaat erom dat er niet gereageerd werd, maar nu wel, dus het is opgelost hooooor
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #17 Februari 08, 2010, 21:44:42
edit2Rapporteer  
Er is gereageerd door Tom, je weet zelf ook dat je Tom altijd kan bereiken om zoiets te vragen. Maar zoals Tom al aangaf is de secretaris er even niet. Deze antwoorden had je ook kunnen krijgen door dat even in een PM aan Tom te vragen.

Maar het is inderdaad opgelost dan.
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #18 Februari 08, 2010, 22:05:37
edit2Rapporteer  
Jammer dat je niet lid blijft, ik denk dat als de NKV er niet was we ook minder kitespots hadden.

Maargoed je bent het niet verplicht, ik vind zelf 35,- per jaar een mooi bedrag maar hoop ook niet dat het meer wordt.

Met andere sporten betaal je lidmaatschap en dat is meestal duurder dan 35,-
Heb het er graag voor over om de sport te steunen en de kitespots te behouden of zelfs om nieuwe spots te kunnen openen.

Snap ook je frustratie wel, maar om nou te zeggen dat je niet lid moet worden  Tongue
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #19 Februari 08, 2010, 22:47:19
edit2Rapporteer  
dat zeg ik ook niet alleen mn titel, zodat de aandacht van de NKV ff ergens anders heen ging dan naar de windmonitor
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #20 Februari 08, 2010, 23:13:40
edit2Rapporteer  
Ik ben lid en ik blijf lid ......

want we hebben een koepelorganisatie nodig die ons waar dan ook vertegenwoordigt....

en die WA-verzekering vind ik ook belangrijk ....

dus ......

Ik ben lid en ik blijf lid ......
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #21 Februari 09, 2010, 01:40:26
edit2Rapporteer  
Eerlijk gezegd zou ik het goed vinden als iedereen wat meer ging betalen zodat er een fulltime leiding van het NKV zou kunnen ontstaan.
En evt een beetje vergoeding voor de soms absurde uren die ze maken.

Denk dat een fulltime leiding/juristen etc.. 1 of 2 man een hoop extra kunnen bereiken boven de top inzet van de vrijwilligers.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #22 Februari 09, 2010, 01:50:13
edit2Rapporteer  

Ik wou lid worden, omdag ik toch 35 procent van de tijd in Nederland kite, maar ik mag nie..
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #23 Februari 09, 2010, 20:48:34
edit2Rapporteer  
Morres je boodschap is duidelijk.
Ik heb al eerder uitgelegd dat 1 en ander waarschijnlijk is veroorzaakt door het feit dat de ledenadministratie wordt bijgehouden door de secretarisvan de NKV. Deze was dus de afgelopen weken in het buitenland. We hadden dus zijn mail moeten doorschakelen naar iemand anders binnen de vereniging. Hebben we niet gedaan / niet bij nagedacht duidelijk FOUT.
De inning van de contributie is een financiele aangelegenheid en wordt dus afgehandeld door de penningmeester. Is er door de de secretaris geen mutatie aangebracht in het ledenbestand dan staat jouw lidmaatschap nog in het bestand van de penningmeester en gaat er dus iets hardstikke FOUT.
Waarvoor mijn welgemeende oprechte excuses! ( ik ben mede bestuurslid en voel mij hier dan ook mede verantwoordelijk voor)

Voor wat betreft je motivatie om het lidmaatschap van de NKV op te zeggen ben ik er van overtuigd dat de ontwikkelingen betreffende de organisatie, doelstellingen enz binnen de NKV nu meer dan ooit direct gericht zijn op de belangen van 99% van de leden. Graag nodig ik je bij deze uit om een afspraak te maken om deze mondeling toe te lichten.

Ikzelf ben nu een dikke 2 jaar behoorlijk actief binnen de NKV en wordt iedere keer geconfronteerd met mensen die naast hun drukke dagelijkse bezigheden veel tijd, energie en enthousiasme steken in de vereniging. De NKV is in korte tijd gegroeid van een paar honderd leden naar zo'n 2300 leden. De sport op zich heeft de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling meegemaakt. De problematiek van spotbehoud ( Natura 2000 / BPR shit enz) wordt op een uitstekende manier door de diverse regiovertgenwoordigers benaderd. Ik zie van noord naar zuid een enorme club enthousiaste mensen hun energie knallen in 1 ding : het Kitesurfen! De resultaten liegen er niet om:
Alle binnenwaterspots in Noordholland werden in eerste instantie niet eens meegenomen in de beoordeling Natura 2000: inzet NKV : al deze spots zijn op 1 uitzondering na gewaarborgd voor het kitesurfen. Voor Andijk ( de enige spot met echte Natura 2000 problemen) wordt nu in samenwerking met de autoriteten naar een vervangende locatie gezocht.
In het noorden lag bijv Harlingen ( jouw homespot) behoorlijk onder druk. Huidige status: Voor het daar aanwezige klotevogeltje ( sorry voor m'n taalgebruik) wordt nu waarschijnlijk op een andere locatie wat zand opgespoten zodat ook Harlingen voor het kitesurfen behouden blijft. De regiovertegenwoordiger van de NKV heeft hier een belangrijk aandeel in gehad!
In het zuiden staat de locatie Grevelingendam zwaar onder druk. De rv ter plaatse heeft met de beheerder een afspraak staan om tot een goede oplossing te komen.
Ook aan de Nl stranden staat het kitesurfen zwaar onder druk! Vrijwilligers van de NKV zijn opgenomen in de diverse overlegstructuren en doen daar een stevig woordje tbv het kitesurfen.

Voor het komend jaar heeft het bestuur van de NKV een heel stevig programma staan. Dit programma is grotendeels gericht op de recreatieve kitesurfer. Het behoud van locaties, het creeren van nieuwe locaties , het verbeteren van de aanwezige faciliteiten voor het kitesurfen, het organiseren van leuke laagdrempelige evenementen, goede voorlichting voor nieuwkomers in sport ( die er zeker zullen zijn) zijn zo maar even een aantal zaken die heel DIK op de agenda staan. De NKV gaat dit jaar haar 10 jarig lustrum vieren!

Als je bedenkt dat dit werk berust op de vrijwillige , non profit, inzet van veel enthousiaste kitesurfers ( zoals jij en ik ) dan verdienen deze mensen geen topictitel "waarom je geen lid moet worden van de NKV"
Natuurlijk gaan er zaken fout. D'r zullen best wel ( ik hoop heel weinig ) zaken in de toekomst hardstikke fout gaan. Vergeet echter niet dat we uiteindelijk allemaal kitesurf(st)ers zijn die gewoon lekker zo vaak als mogelijk, op zo veel mogelijk plaatsen aan de vlieger willen hangen.........

PS kobrin:
Het bestuur van de NKV heeft het afgelopen jaar veel verzoeken gehad van mensen ui thet buitenland die ook lid wilden worden van de NKV. Dit geeft echter problemen met de ( aan het lidmaatschap gekoppelde) WA verzekering. Dit heeft te maken met wetgeving. We hebben gezocht naar een oplossing voor dit probleem en alles staat in de startblokken om nu ook niet NL kitesurfers op te kunnen nemen binnen de gelederen van de NKV. Nog heel even geduld dus.

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #24 Februari 09, 2010, 21:38:17
edit2Rapporteer  
Meer dan duidelijk.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.