Groeten uit Canada

Snowman

Maart 03, 2010, 05:53:09
edit2Rapporteer  
Hallo Hallo, Good Good, hier maar weer eens een keer een poostje....

Had graag een eigen gemaakt  filmpje over snowkiten in Canada willen posten in het video forum deel. Maar helaas tot nu amper wind deze winter in mijn  "lokale achetrtuin"  dus ben nog helemaal niet op 1 van de bevroren meren geweest hier in de buurt  Heb een seizoenpas voor de skihill hier dus heb ook eigenlijk geen tijd om een kite op te pompen, laat staan lijnen uit te leggen (wacht wel tot het zomer wordt).

Dus val jullie hier maar mee lastig:  vandaag kwam mijn buurjongen (15, paarse jas in filmpje) met onderstaand filmpje aanzetten. De lokale jeugd met wat lef gaat niet kiten, gaat niet boarden (ook sommige dan) maar Freestylen. Voor de liefhebber.... .

http://vimeo.com/9612542
piede

Antwoord #1 Maart 03, 2010, 09:10:51
edit2Rapporteer  
Zeker lef! Nice movie
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Maart 03, 2010, 10:46:04
edit2Rapporteer  
Ziek, egt een heel mooi filmpje!
\
En jij dan, ga je snowboarden of ook skieen? Tongue
Snowman

Antwoord #3 Maart 03, 2010, 17:40:48
edit2Rapporteer  
Citaat
En jij dan, ga je snowboarden of ook skieen?
Ik ski en board. Board het liefst als er veel verse sneeuw ligt (poeder).
Helaas is het wat sneeuw betreft deze winter een drama. Verder lijkt het al lente hier zo warm !!

Skieen is hier toch ook weer anders dan gewend (Oostenrijk, Zwitsersland) : de helft van de pistes staan vol bomen in combi met moguls (boekels).

Het  jumpen en de rails (filmpje) wat jeugd hier doet vind ik simpelweg te moeilijk (ben al een oude man) en vooral gevaarlijk plus het kost je zo een paar ski's per jaar. De kans dat je ski's breken bij een verkeerde landing is ook aanzienlijk: gebeurt regelmatig....
Maar wel stoer natuurlijk en mooi om te zien.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.