Noodsignaal op (splitable) board

Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #25 Maart 16, 2010, 11:21:11
edit2Rapporteer  
Allez,
Waar laat u uw surfpak? en schone onderbroek etc?  toiletartikelen?
... . ..

Ik snap het al, surfpak aan... .. . en de rest is niet belangrijk...

;-)

semen

Antwoord #26 Maart 16, 2010, 11:32:29
edit2Rapporteer  
Volgens mij gaat het in dit topic om een noodsignaal op een board. Ik neem aan dat dit voor je eigen veiligheid is. Goed idee maar als je dan met een leash gaat varen, niet geheel in verhouding, zeker niet op de Jorisbaai, die zoals het woord al zegt, een baai is, ongeveer ter grote van wat wij hier in Nederland een zeer klein meertje noemen.
Hoe kan je daar, zeker na 6 jaar kiten, je board kwijtraken?

En ik moet zelf weten of ik in een topic deels over veiligheid wat zeg over iets dat, in mijn ogen, zeer onveilig is. En als je na 6 jaar kite-ervaring nog steeds de welbewuste keuze maakt om op de Jorisbaai met een leash te gaan varen heb je waarschijnlijk een sterke kop, of een dik stuk hout ervoor.

johan wittoeck
Gast
Antwoord #27 Maart 16, 2010, 12:15:25
edit2Rapporteer  
.
Jelle

Antwoord #28 Maart 16, 2010, 20:50:57
edit2Rapporteer  
Volgens mij gaat het in dit topic om een noodsignaal op een board. Ik neem aan dat dit voor je eigen veiligheid is. Goed idee maar als je dan met een leash gaat varen,

Ja ik heb 1 post over een noodsignaal neergeplant en daar kwam vanalles doorheen.
Maar IK ben niet degene die met een boardleash vaart. Die is namelijk gebroken in mijn eerste kiteseizoen. Wist ik veel, de winkel had hem aangeraden. Kan je nagaan wat voor kracht er op zo'n ding kan komen te staan. Bibbers. Als je board met die kracht op je af komt....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.