Afmeting: 131 x 40cm (39cm in het midden van de negative outline); Rocker: 35 mm; Single concaaf: 4mm Gewicht kaal: 3,1 kg; Afgemonteerd met een F-one accessoires set;
Weer supernetjes gemaakt Leon, dat de graphics en board-shape niet mijn ding zijn doet daar niks aan af dat heeft alles met de Beun te maken.
Snap ook best dat je blij bent dat hij eindelijk af is, maar heb toch wat hoofdletters uit je titel verwijderd (dat "backroll beun" in hoofdletters zie ik door de vingers gezien hij zijn naam zo schrijft).
« Laatste verandering: Juni 13, 2010, 16:57:14 door Evan »
Het was me het board wel....een beetje tegenslag gehad, maar toch goed gekomen. Ik weet ook niet waar beuntje is....mobiel staat uit, ik denk maandag weer.
Anyway Evan, prima....alleen best lastig omdat de BEUN altijd in hoofdletters schreeuwt...vandaar
Vind de maten niet bepaald 'lowend' maar de outline weer wel. Ben zéér benieuwd naar de prestaties. (gesteld dat we van BEUN een iets uitgebreider verslag te horen krijgen dan 'JIHAAAAH')
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR lekker en wat is ie mooi daar worden menig high jumpie meegemaakt topklasse leon ben er heel erg blij mee spreek je deze week wel even om wat af te spreken JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
heb hem opgehaald en zit niet vaak zonder woorden maar nu ...
om effe af te sluiten wat een supermooigaafretestrakhardcoretopsnelheidsduivelsboard heeft die leon weer uit zijn goudenvingertjes laten komen leon bij deze super bedankt en weet zeker dat ik er heel veel plezier van ga krijgen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tot op het water
reactie van debeun is wat een lekker board om met weing wind te varen heb er al veel plezier van gehad in spanje samen met de nemi 12 mtr vaarde ik al lekker snel weg super mooie print en retestrak board bog bedankt leon voor dit 8 e wereld wonder JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hey Beun!! Waar blijven die actie fotoshoots nou???? Veel beunfoto's de laatste tijd op het forum maar zonder beunboard!!! Gnenenene....het beunboard laat zich niet op een plaatje schieten Hij gaat gewoon te hoog!!!
Al de bouwput hier weer open gaat komt er voor ome Leon ook een Beunboard...Jummiejummie!!