IFS Pro pads/straps

Nicolas

Berichten: 914
April 14, 2010, 19:38:40
edit2Rapporteer  
Iemand ervaringen hiermee? Zijn ze te vergelijken met die van Liquid Froce of toch iets minder goed (zachtheid pads etc)? Ik neem aan dat ze wel beter zijn dan de oudere pads van Nobile die nogal hard zijn?
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #1 April 14, 2010, 19:52:56
edit2Rapporteer  
Ik heb de IFS pro nu al een 150 sessies gebruikt en ben er zelf zeer tevreden over. De vorige (witte 2008pads/straps)  waren bij mij na een aantal sessies kapot en zijn door nobile vervangen door de nieuwe (Heb trouwens hetzelfde boardje als jou Wink). Ik vind ze lekker zacht en goed zitten. Maar uiteraard is dat allemaal zeer persoonlijk. Probeer ze eens zou ik zeggen.
Eddie

Berichten: 14
Antwoord #2 April 14, 2010, 19:59:55
edit2Rapporteer  
Zijn deze ook ergens te verkrijgen en wat kosten ze ongeveer? Want ik heb op mijn 555 ook de oude pads en straps die inderdaad redelijk hard zijn, maar heb de nieuwe nog niet ergens gezien
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #3 April 14, 2010, 20:51:18
edit2Rapporteer  
Beste Eddie, diegene die jij hebt zijn de 2008 pads. Vanaf 2009 hadden ze de IFS pro. Ze zijn gewoon bij iedere nobile dealer te verkrijgen. Wat ze precies kosten durf ik niet te zeggen maar kan je vast wel op internet vinden.
Eddie

Berichten: 14
Antwoord #4 April 14, 2010, 21:08:54
edit2Rapporteer  
Ik heb even op internet gekeken en ze zijn bijna 100 euro, is dit een beetje een goede prijs als je kijkt naar wat je ervoor krijgt? Ik denk dat ik binnekort maar weer eens met mijn rapport langs oma ga Grin
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #5 April 14, 2010, 21:41:41
edit2Rapporteer  
Thanks Reflex! Smiley Zijn ze veel zachter dan de oudere? De straps lijken me niet echt veranderd als ik me niet vergis maar de oude zitten bij mij goed.

Ik ben aan het twijfelen met die van Liquid Force.. keuzes keuzes Undecided
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.